Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
voinko valittaa? terapeutti lomansa jälken tapas mua ekaa kertaa, ja ONNITTELI RASKAUDESTA jota
16.08.2012 |
ei siis ole, olen vain lihonut muuten,mutta en nyt NIIN kamalasti. Minusta täysin asiatonta!ja mun nolaamista. Haluisin valittaa esimiehellen,ja vaihtaa terapeuttia.
Kommentit (2)
tosiaan tahallaan halunnut varmasti nolata! Jos muuten toimii terapia hänen kanssaan niin älä nyt tuollaisen takia sitä ala pilaamaan koko juttua.
Sano sille terapeutille mieluummin suoraan itselleen, että koit itsesi tosi loukatuksi kun hän onnitteli raskaudesta vaikka olit vain lihonut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tyyppinen jurpo joka ei osaa edes normi sosiaalisuutta, niin mitä sillä sulle on annettavana "asiantuntijana".
Hankkiudu eroon tuollaisesta. Mutta muista, että jos valitat hänen käytöksestään hänelle itselleen tai kenelle tahansa, niin hän sanoo, että sulla on joku referenssi-vaihte tms. ja kritiikki valuu näin kätevästi kuin vesi hanhen selästä hänestä pois.
Terapeutti on aina tahraton. Sano hänelle piruuttasi, että sua satutti todella pahasti, että hän sanoi näin. Katso, pyytääkö edes anteeksi? Ja jos pyytää niin tuleeko vähä pahastuneeseen oloon ja selitysten kera :D :D
Terapeutit on normitallaajia, joilla on terapeutin koulutus. Koulutus ei tee niistä ketään muita parempia ihmisiä, jolleivat ole sitä jo syntyjään. Tossa malliesimerkki. On aika pelottavaa, minkälaiset ääliöt saavat luvan kanssa puoskaroida ihmisten intiimeimpiäkin ongelmia. Ja hyväuskoiset maksavat.