Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lakkaisitko 5-vuotiaan poikasi kynnet, jos tämä haluaisi?

Vierailija
16.08.2012 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormenkynsiä en lakkaa isosiskoltakaan, joten siihen on helppo sanoa ei.

Vierailija
2/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuommoiset kemikaalit ole hyväksi noin pienelle? Vai imeytyykö ne kynnen läpi, en tiedä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika haluaa mustaa tai sinistä. Tyttö jotain vaaleanpunaista.

Vierailija
4/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuommoiset kemikaalit ole hyväksi noin pienelle? Vai imeytyykö ne kynnen läpi, en tiedä?

hyväksi ole, mutta jos se on turvallista lakkaa (ei formaldehydiä, mieluusti luomua) niin eipä nyt kerran-pari lakkaus mitään peruuttamatonta aiheuta.

Juu, voisin lakata.

Vierailija
5/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpaankynnet voisin lakata, mutta sormet... mä haluan nähdä että sen kynnenaluset on puhtaat. Samasta syystä kieltäydyn lakkaamasta tytön kynsiä.

Vierailija
6/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kovin usein kemikaalejen vuoksi. Tiedän kolmekkin poikaa (kaikki eri perheistä), joilla on tosi usein kynnet lakattuna.

Vierailija
7/18 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä lakkaisi tyttönikään kynsiä. Kynsilakka ei nyt vaan sovi lasten kynsiin ja piste.

Vierailija
8/18 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4-vuotias joka aina silloin tällöin haluaa että kynnet lakataan. Aina on ollut mummulassa kun mummulla on itsellään ollut jotain kimaltavaa lakkaa niin poika on halunnut myös. Aina välillä mummu suostuu lakkaamaan jokusen kynnen ja varpaankynnet. Eipä kai siitä mitään haittaa ole jos silloin tällöin lakkaa...

Vierailija
9/18 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varpaankynsiin halusi, kun laitettiin siskollekin

Vierailija
10/18 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
11/18 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaisin.

Vierailija
12/18 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lakannut aina kun haluaa, siskonsa 3v. kanssa haluavat äidin "hemmotteluhoitoja" usein.minusta ihanaa kun haluaa vielä tolla iällä jotain tyttömäistä, kun muuten kaikki on niin poika/tyttö erottelua jo.

ja arvaas mitä olin tosi ylpeä pojasta ja sen ystävistä pihalla kun kaikki vain ihasteli pojan kynsiä, osa ehkä ihmetteli mutta kukaan ei "haukkunut" tytöksi. hyvin kasvatettuja lapsia pihapiirissä siis.

Vierailija
13/18 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä oli mm. vuorotellen keltaista ja vihreää sekä sormissa että varpaissa. :) Ja on pinkkiäkin ollut... :)

Vierailija
14/18 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on poika usein pyytänyt kynsilakkaa kun minäkin lakaan omat kynnet. Useimmiten meilläkin varpaankynsiin olen hänelle laittanut.

Mummolassakin joskus pyytää ja siellä huulipunaakin ovat laittaneet :D

Vierailija
15/18 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse mies ja en tiedä kynsilakoista mitään, mutta jos poikani olisi halunnut kokeilla olisin "lakannut" ne tussikynällä.

Vierailija
16/18 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käytetä myöskään hiuslakkaa tai muita sellaisia kemikaaleja. Ei tytöille tai pojillekaan. Katsotaan miten lapset suhtautuu isompana sitten. Onneksi on olemassa hiusgeelit jos niitä haluaa kuontaloonsa tunkea, voi tehdä sen myrkyttämättä muiden hengitysilmaa.

Vierailija
17/18 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lakannut pienen läntin esim peukalon ja se on ollut tarpeeksi jännää. Sit oon sanonut että äiti meikkaa ja lakkaa kynsiä, kun äiti on tyttö. Ei musta oo paha näin eritellä tyttöjen ja poikien eroja.

Vierailija
18/18 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lakannut pienen läntin esim peukalon ja se on ollut tarpeeksi jännää. Sit oon sanonut että äiti meikkaa ja lakkaa kynsiä, kun äiti on tyttö. Ei musta oo paha näin eritellä tyttöjen ja poikien eroja.

ei ole poikien ja tyttöjen eroja. On tosi paljon poikia jotka lakkaa kynsiään.

Mä sanoisin, että äiti meikkaa, koska äiti haluaa/ ei meikkaa koska ei halua. En halua opettaa, että meikkaus olisi jotenkin tyttöyteen ehdottomasti kuuluva asia. Ihan eri juttu on sanoa, että äidillä on kuukautiset koska äiti on tyttö/nainen.

Ei mustakaan ole varsinaisesti paha "erotella tyttöjen ja poikien eroja" jos kyse tosiaan olisi tyttöjen ja poikien eroista. Meikkaaminen ei sitä ole. Eikä muutkaan keinotekoiset kulttuurin luomat asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi