Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako repsahtaneen vartalon kuntoon

Vierailija
16.08.2012 |

Mietin siis että kun ikää on jo melkein 40 ja tänään aloitin kuntosalin ja jumpan 5 krt viikko ja satuin näkemään itseni kokovartalopeilistä, niin... Onko kukaan onnistunut vielä näyttämään hyv'ltä' oltuaan ensin sellainen, jolla on selluliittia ja ylimääräistä nahkaa väärissä paikoissa? Minulle tuli itsestäni mieleen joku mursu, ainakin 15 vuotta vanhempi nainen kuin mitä oikeasti olen. Teen nyt isoilla painoilla pieniä sarjoja ja otan kaiken tasoisia jumppia kerta pv, sekä infrapunasaunaa 30 min treenin päälle. Ruokavaliosta pois suklaat ja juustot sekä jäätelö, niillä olen lihonutkin. Tiedän että kunto joka tapauksessa kohoaa ja se on hyvä, mutta tuolle möykkyisyydelle ei varmaan voi tehdä mitään? Eikä tuo roikkuva nahka kiristy lihasten kasvaessa kun en ole mikään painonnostaja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihtumisen ja aineenvaihdunnan vilkastumisen myötä.

Nahkakin joustaisi jonkun verran kun sitä rasvaisi ahkerasti mutta toi infrapunasauna voi vaikuttaa siihen löystyttävästi.

Vierailija
2/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla nelikymppisenä kroppa muokkaantui oikein hyvin laihdutuksella (22 kg) ja salitreenillä 3* / viikko mutta mulla oli vain tavallista läskiä eikä mitään roikkuvaa nahkaa. Jos oot laihduttanut ja siitä ei ole vielä kauaa aikaa, voi ylimääräinen nahka vielä kutistua ajan myötä. Mutta aina ei valitettavasti niin onnellisesti käy, ja joskus ainoa tapa päästä siitä eroon on kirurgin veitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkumaan toisen raskauden jälkeen jälkeen, ja lapsi on jo 5v eli ei taida hieromalla haihtua. Laihdutettavaa 16 kg että sen perusteella ei ainakaan pitäisi kauheasti jäädä roikkumaan muualta. En taida edustaa sitä kaikkein sopeutuvaisinta kudostyyppiä. T ap

Vierailija
4/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi saada ihan tosi ison muutoksen aikaan. Ja väliäkö nyt sillä jos joku maha vähän roikkuu. Rasvailet ahkerasti (koita vaikka ihan pelkkää kookosöljyä tai kaakaovoita, kovasti niitä hehkutetaan ja ei tule kalliiksi eikä ole myrkkyjä) ja jos siltä tuntuu niin käy jossain hoidoissa.

Googlaile jtn muodonmuutostarinoita, ulkomaalaisilla sivuilla erityisesti on tosi inspiroivia. Esim. hakusanoilla body transformation. Noissa ei ole kaikki mitään 20-vuotiaita suinkaan, vanhempiakin löytyy :)

Sulla oli aika paljon ohjelmaa tossa, uusi ruokavalio ja liikuntaa, ota ihan rauhassa, pysyviä muutoksia on vaikea tehdä ja erityisen vaikea tehdä monta kerralla. Mut kyl sä pystyt!

Ja ota itsestäsi nyt kuva ja mitat, kaikki reidet, käsivarret, vyötärö yms., sitten otat uudet mitat ja kuvan kk päästä, ja taas kuukauden päästä jne. niin huomaat sen muutoksen.

Tsemppiä!!! Jos alkaa tökkiä, niin muista et se joku ihan vieras akka av:lla uskoo suhun, ni täytyyhän sun itsekin uskoa!!

Vierailija
5/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan pääsyä sellaiseen kehon koostumuksen mittaukseen jossa siis mitataan rasvaprosentin lisäksi kaikki muukin ja lepo- aineenvaihdunta. Ajattelin just sen takia sitä, että siinä näkyy muutoksia silloinkin kun silmällä ei näy mitään:) Lisäksi mulla on useampikin vaatekappale joka ei ihan mahdu, muutaman viikon kuluttua mahtunee. Paras aika minulla tämän muutoksen aloittamiseen on juts nyt kun jouduin olkavamman takia pitkälle sairaslomalle ja tulen hulluksi jos vain makaan kotona! Kuntosalilla saanen kuntoutettua myös tätä olkaa vaikka se pitää huomioida joka laitteessa. T ap ps: tulen tänne sitten hehkuttamaan kuukauden kuluttua, että miten menee:)

Vierailija
6/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on sairaslomakin. Hankkiudu tosiaan pois kotoa ja liikkumaan. Muista riittava lepo, 1 pv/viikko, kuudentena treenipaivana palauttavaa, rentouttavaa liikuntaa, venytysjumppa, rauhallinen kavely, pyoraily tai uinti, ihan nautiskellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi