Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, en tunnstanut yhtä meidän pomoista vapaalla

Vierailija
29.06.2012 |

Olen korkeakouluharjoittelussa yhdessä virastossa. Olin huvipuistossa ja minua moikkasi nuori äiti, jolla 2 lasta. Äidillä oli pitkät hiukset, pääkallopaita, farkut, tennarit ja pari pientä tatskaa. Mies oli saman tyylisesti pukeutunut. Ei hitto, naamastani varmaan näkyi etten todellakaan tunnistanut henkilöä, kun tätä naista alkoi huvittaa. Sitten minä vasta tajusin, se oli yksi harjoittelupaikkani johtajista, joka töissä on hyvin sliipattu, perus jakkupukukamaa. Miehenkin näin kerran ohi mennen, tyypillinen "pukutyyppi".

Oikeasti noloa, hänjohtaa mm yhtä isoa projektia johon teen hommia ja olen jutellut hänen kanssaan useasti. Hän oli vain vapaalla niin totaalisen eri näköinen, etten vain tajunnut... Hemmetti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa kuittaat asian vaan huumorilla? Jos tämä henkilö on siviilissä tosi erinäköinen niin kai hän sen itsekkin ymmärtää että et heti tunnistanut. Ethän sä kuitenkaan tahallaan tuota tehnyt :)

Vierailija
2/3 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta visusti kauluspaidan alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla kun hiukset erilailla ja normaalista poikkeava meikki,niin on kuin eri ihminen. Älä sitä itsees ota. Voit sanoa vaikka,ettet odottanut tapaavasi collegojasi siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme