Tupakoimalla tavoitteena pienempi vauva????
http://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/2012081515956031_rb.shtml
Siis onko tämä totta? Onko tää ihan uusi juttu vai oonko onnistunu ohittaa tän aina?
Herranen aika että maailmaan mahtuu valopäitä!!
Kommentit (4)
Eikä nyt puhuta siitä.
Mutta että polttaa että tulisi pieni vauva ja pääsisi synnytyshetken helpommalla?
Siitä helppoudesta sitten saa mahdollisesti jonkun koliikkikorvakierreastmamoniongelmaisen lapsen, niin varmaa hakkaa päätä seinään, mutta jälkiviisaus se on paskaa viisautta.
Mitäpä jos eläisi terveellisesti ja söisi vähän sokeria ja sokerijuomia raskauden aikana niin se luonto hoitaisi, ettei vauvasta tule isoa.
Tai rehellisesti kertoisi neuvolassa, että ei halua synnyttää, itkee sitten vaikka valkosipulinenäliinaan samalla vähän.
Mutta että tupakoida, että tulisi pieni vauva.. huoh.. huhhuh.
siis, kun jotkut alottavat tupakoinnin ihan vain raskauden takia jotta lapsi olisi pienempi??
Minä en ymmärrä, ei siis mene mitenkään kaaliin tämä. Voiko tää olla totta! Itse kun olen 20 vuotias esikoisen odottelija ja lopetin tupakoinnin heti raskauden alussa...
Pistää tuo uutinen nii vihaksi! Voiko ihminen vaan olla noin tyhymä?
Öh anteeksi MITÄ??... Tuossa uutisessakin muotoiltiin jotenkin näin - Tupakoivien äitien lapset ovat keskimäärin 200 grammaa tupakoimattomien lapsia pienempi- .... Hahaha!
Onpas hurjan paljon APUA tosta parinsadan gramman "poisjäännistä".. Siis ei hyvää päivää. Pelkopolille ja sektiota vaan, eihän tossa oo mitään järkeä :D Noin tyhmien ihmisten ei soisi edes lisääntyvän. Lisää valopäitä vaan tänne, juu ei kiitos.
Itse heitin raskausaikana läppää siitä miten raskausajandiabetes ei haittaa, ei kasva vauva isoksi vaikka joisi litrakaupalla kolaa ja vetäisi jätskii päivittäin ku vaan sauhuttelisi tarpeeksi...
Ei kai kukaan kuullut ja ottanut tosissaan? :O