Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuisi jatkaa nykyisessä työssäsi 75-vuotiaaksi asti?

Vierailija
16.08.2012 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä jo nyt mennään ruumiillisesti äärirajoilla välillä. Ikää 45v. Maanviljelijä kasvinviljelytilalla.

Vierailija
2/17 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kääntäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen it-alalla projektipäällikkönä ja en haluaisi tehdä tätä päivääkään, mutta en tiedä yhtään mitä muuta sitä voisi tehdä.

Vierailija
4/17 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työtäni ambulanssissa. Fysiikka ei taida kestää.

Vierailija
5/17 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-alalla olen.

Vierailija
6/17 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheetahan se olis. Ei kyllä ole aikomustakaan jatkaa eläkeikään asti, mikä se sitten tulee olemaankin. (Siis tehdä töitä ollenkaan.)

Vierailija
7/17 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheetahan se olis.

..kun aattelee että mun isä kuoli just ennen 70-vuotispäiväänsä oltuaan jo pitkään työkyvyttömyyseläkkeellä, ja äiti on nyt 70-vuotiaana pyörätuolissa, ja monta vuotta kans ollut työkyvytt.eläkkeellä niin tuntuu aika oudolta aatella että itse olis yli seitsenkymppiseksi töissä. No kuten sanottu, onneksi ei tarvitse.

Vierailija
8/17 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden takaisessa työpaikassa ajatus ei olisi ollut mahdoton. Sitten tuli työpaikan vaihto, ja uudessa paikassa tahti on aivan tolkuton. Nykyiseen eläkeikään on vielä 16 vuotta aikaa, mutta en usko, että jaksan edes sinne asti.

Vierailija
9/17 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt vuokrafirman kautta hyvin fyysisessä elintarviketyössä. Töistä saa tietää lyhyellä varoitusajalla. Ei tätä mitenkään jaksaisi vuosikymmeniä.

Vierailija
10/17 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jo 50-60+ alkaa työ käymään liian raskaaksi. Naurettavaa tuo eläkeiän jatkuva nostaminen. Harvan kroppa kestää.

Vierailija
11/17 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus jotenkin huvittava että 75-vuotiaana olisi vielä vanhainkodissa hoitsuna, tuntuu kyllä että jos vanhainkodissa silloin on niin ihan asukkaana eikä työntekijänä =D

Vierailija
12/17 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä jo nyt mennään ruumiillisesti äärirajoilla välillä. Ikää 45v. Maanviljelijä kasvinviljelytilalla.

jaksaisi ja viitsisi, ikää 57, lihakarjatilan emäntä

Vierailija
13/17 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kaupan myyjä

Vierailija
14/17 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastun kivipölykeuhkoon ja kudosten läpi menneiden sidosaineiden, ja kemikaalien aiheuttamaan nivelrappeumaan viimeistään 20 vuoden kuluttua.

Jatkan ehkä vielä muutaman vuoden hyvän palkan takia.

Eipä tällä alalla, näissä hommissa kukaan ole edes viisikymppiseksi asti.

Mies 25-vuotta

Vierailija
15/17 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä n.s. mielikuva-alalla, jossa kaikkien odotetaan näyttävän nuorilta, luovilta ja dynaamisilta, vaikka eivät sitä olisikaan. Työni myös vaatii täydellistä muistia, joten en varmaan selviytyisi substanssistakaan.

Vierailija
16/17 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen it-alalla projektipäällikkönä ja en haluaisi tehdä tätä päivääkään, mutta en tiedä yhtään mitä muuta sitä voisi tehdä.

Olen vasta 38 v mutta alkaa olo tuntua kehäraakilta joka ei enää jaksa. Stressi painaa ja varjosta jo vapaa-aikaa ja perhe-elämääkin. Mutta hitto kun en vieläkään tiedä "mikä minusta tulee isona" eli jos vaikka uutta koulutusta miettisi niin en yhtään tiedä mitä sitä sitten opiskelisi.

Vierailija
17/17 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen töitä viestinnän parissa. Luulen, että pystyisin vielä tuossa iässäkin tekemään suurimman osan työstäni. Mutta epäilen, olisiko minusta enää ideoimaan ja uudistamaan.

En myöskään usko, että jaksaisin istumatyötä enää 8 tuntia päivässä. Lyhyemmällä työajalla ja vähän muokatulla työnkuvalla, ehkä. Pään pitäisi tietysti pelittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi