Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun minua sinkkua pidetään jonain automaattisena biletysseurana!!

Vierailija
15.08.2012 |

Aina, kun jollain kaverilla menee huonommin parisuhteessa, tai joku eroaa, niin minun pitäisi aina lähteä ryyppäämään heidän kanssaan. Tietysti haluan tukea ystäviäni, mutta vaikka olen sinkku, ei minua kiinnosta yhtenään käydä missään yökerhoissa. Minulle se maailma on niin nähty ja ärsyttää sunnuntain hukkaan meno kun on niin väsynyt.

Menisin mieluusti vaikka leffaan tai teksiin jotain muuta mukavaa, mutta ei, aina pitäisi olla bilettämässä yökaudet! Aikuinen ihminen tietysti osaa sanoa ei, mutta ärsyttää nämä oletukset, että sinkku on aina halukas baariin..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä ihmetellään, että mitä sä muka viikonlopun sitten teet, kun ei sulla ole miestä eikä lapsia.

Niin, eihän sitä voi mitään muuta tehdäkään vapaa-aikana kuin joko kököttää sisällä mahdollisen puolison kanssa tai vetää perseet lähiöräkälässä.

Vierailija
2/2 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset ei tajua, että itsekin elän ihan normaalia arkea, enkä jotain villiä ja vapaata elämää. Ei mua kiinnosta pilata terveyttäni muitten biletystarpeen takia. Näille ihmisille tulee joskus näitä ryyppykausia, mutta aina kun parisuhteessa menee hyvin, heitä ei kiinnosta yhtään ulos lähteminen, tai mikään, vaikka itse kysyisin mukaan. Vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla