Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miksi joku käyttää tampaxia eikä ob:tä?

Vierailija
15.08.2012 |

Kauhean pitkiä puikkoja jättilaatikossa! Ob:t saa sentään taskuun jne.

Kuukupittajat älkööt vaivautuko avautumaan :D

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tampax kasvaa kastuessaan pituutta ihan hervottomasti ja alkaa pökkiä ulos emättimestä. Ja jos ei ihan heti pääse vaihtamaan niin pahimmillaan veret imeytyy ulos työntyvästä tamponista pikkareihin, yyh.

Vierailija
22/37 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja yhtä typeriä näyttää olevan myös vastaukset.

Miksi joku jou Pepsiä, eikö Coca Colaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tottunut työntämään sormiani sisälleni. En edes saisi kuin yhden, joten vaikka olisi kuukautiset (aina niukat) niin yhdella sormella kuivan tamppoonin tunkeminen sisälle ei tunnu ajatuksena eikä tuskin käytännössäkään kovin miellyttävälle.

[/quote]

kuinkas monta sormea kuvittelet muiden tunkevan sisäänsä tamponia asettaessa? DAAA ei siihen koko nyrkkiä käytetä

Vierailija
24/37 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin en pidä OB:sta, turpoaa isoksi "palloksi" sisällä.

Itse säilytän käsilaukussa, ja sujautan yleensä hihan sisään kun käyn vaihtamassa (en tietenkään kotona, mutta muualla) jos ei ole taskuja.

Vierailija
25/37 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on nekin vaan runsaamman vuodon aikana perseestä, sormet veressä saa työntää sisään ja sen jälkeen saisi vielä pestä perseensä, ettei pikkuhousut ole heti veressä. Siteet on paljon siistimmät, kun vuotoa on enemmän.

Vierailija
26/37 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehe, joo itse tamponi on yhtä pitkä, mut just toi asetin tekee siitä kamalan kepakon. Miksi sitä asetinta tarvitaan? Saahan sen nyt paikalleen ilmankin.

Vierailija
27/37 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampax käytössä asettimen takia. Ja muutenkin en pidä OB:sta, turpoaa isoksi "palloksi" sisällä.

Itse säilytän käsilaukussa, ja sujautan yleensä hihan sisään kun käyn vaihtamassa (en tietenkään kotona, mutta muualla) jos ei ole taskuja.

Vierailija
28/37 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siistinpää kun on se asetin. siksi.

Vierailija
29/37 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä syy.

On mulla OB:takin, just "taskukäyttöön", mutta mielummin silloinkin Tampax Compact jotka on lyhyitä. Varsinkin isomman, super-kokoisen OB:n laittaminen kunnolla paikoilleen on tosi inhottavaa puuhaa, meinaa aina jäädä liikaa ulos.

Vierailija
30/37 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehe, joo itse tamponi on yhtä pitkä, mut just toi asetin tekee siitä kamalan kepakon. Miksi sitä asetinta tarvitaan? Saahan sen nyt paikalleen ilmankin.

ja nimenomaan mä haluan sen asettimen, koska se on näppärä käyttää.

Vierailija
31/37 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, myös asettimellinen ob on yhtä pitkä kuin tambax

ja nimenomaan mä haluan sen asettimen, koska se on näppärä käyttää.

sama

Vierailija
32/37 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan sen tulen muutenkin.

Vierailija
33/37 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä asetin on yhtä lyhyt kuin ob?

Vierailija
34/37 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa tikuilla ja helpompaa ilman asetinta joten en ymmärrä vertaustasi.

Vierailija
35/37 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa tikuilla ja helpompaa ilman asetinta joten en ymmärrä vertaustasi.

niin ei se tarkoita, että se ei toisille olis helpompaa. mä helpotan sun ymmärtämistäsi asettimella tamponi menee helpommin kuin ilman asetinta. ymmärrätkö nyt vertauksen.

Vierailija
36/37 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta makuasiahan tämä:)

Vierailija
37/37 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsiä ei saa esim kamalan perusteellisesti pestyä, ja on kivempi, ettei tartte laittaa sormia emättimeen