Ärsyttää, mieheni lähtee mökille jo tänään ja mä pääsen vasta huomenna.
Sanoin aamulla että lähtee hänkin vasta huomenna mutta EI kun tänään on jo päästävä. Mun pitää sitten vanhalla kotterolla mennä koska hän menee meidän paremmalla autolla. Meillä ei ole vielä lapsia joten helppohan hänen on VAAN mennä. Saa mennesään kyllä syömiset ostaa ja viedä mennessään. Lomallekin jää sitten joten ei mikään kiirekkään luulis sinne heti tänään olevan. Tässä mieltäni kevensin.
Kommentit (4)
1) Lähde mun kanssa deitille tänään, jos et mun kaa niin lähde tyttöporukassa sitten illalla ulos siiderille
2) Ilmoita miehellesi että et tule kotterolla sinne mökille vaan junalla tai linja-autolla, aamun ensimmäisellä mahdiollisella, jolloin hänen on oltava ajokunnossa kun hän hakee sinut asemalta/pysäkiltä
Tänään näyttää sääkin ihan kivalta, joten siitä vaan tyttöporukassa terassille. Ja huomenna sitten nautiskellen OMAN aikataulun mukaan mökille ajelua, mikäs sen rentouttavampaa. Voi pysähdellä kahville, kun mieli tekee tai piipahtaa vaikka jossain tehtaanmyymälässä.
Man's got to do, what he's got to do.
Tässä on kyllä KAIKKI ainekset mehukkaaseen perjantaiprovoon, mutta mä en nyt jaksa lähteä tähän. Toivottavasti muut syttyy. =)