Keski-ikäinen, mitä harrastat?
Kommentit (18)
Kiipeilyä sisäseinillä, kallioilla ja jääputouksilla, vapaalaskua, seikkailu-urheilua, maastopyöräilyä, polkujuoksua, lasten roudaamista harrastuksiinsa, satunnaista muuta höntsäämistä ajoittain, kokkausta. Noilla saa kyllä päivänsä täyttymään ja jos ei saa, niin Netflix on keksitty.
Kasvimaan pitoa, kielen opiskelua, metsäkävelyitä, pyöräilyä.
Jazz- ja show-tanssia, lenkkeilyä sekä harvakseltaan käsitöitä.
Musiikki, urheilu, neulominen, kirjat. Aikaa on liian vähän. :-D
Jos mikään ei kiinnosta, voisiko kyseessä olla masennus? Silloin on kiinnostus kaikkeen ihan hukassa.
Televisio, lidliin kävely, kauppakassien kantaminen
Vierailija kirjoitti:
Keilaus on ihamukavaa! Ainakin minulle 61 vuotiaalle äijälle.
ei 61-vuotias ole keski-ikäinen. keski-ikä on elämän ikä puoliksi. jos olisit nyt keski-ikäinen, sinun tulisi vielä elää seuraavat 61 vuotta.
Harrastan ihan samaa mitä olen harrastanut teini-ikäisestä asti eli lukemista ja uimista. Uutena harrastuksena aloitin vesijumpan kun nyt aloin tehdä neljän päivän tuöviikkoa niin on enemmän aikaa harrastuksille.
Haluaisin käydä myös kansalisopiston keramikkakurssilla mutta vuorotyön takia en voi harrastaa mitään tuollaista joka olisi tiettynä päivänä tiettyyn aikaan.
Sali, sauvakävely ja puutarhanhoito. Jotain luovaa
haluaisin alkaa harrastamaan nyt kun lapset ovat jo isompia ja ekan kerran pariinkymmeneen vuoteen alkaa olla ylimääräistä vapaa-aikaa, jota ei haluaisi tuhlata pelkkään sometteluun yms. Tekisi mieli aloittaa jotain ihan muuta kuin mitä on koskaan ennen kokeillut. Vaikka asmr-videoiden tekeminen.
Harrastan käytännössä töitä (innostun vähän liikaa), pihan laittamista ja sisustamista. Hyvä kombo sinänsä. Kaksi jälkimmäistä vie paljon rahaa, eka onneksi tuo sitä riittävästi.
Pyöräilyä, kirjoja, elokuvia, pelejä, historiaa, filosofiaa, psykologiaa. Tuossa mielenkiinnonaiheeni.
Keilaus on ihamukavaa! Ainakin minulle 61 vuotiaalle äijälle.