Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kerrostalossa naapurit alkaneet urputtaa jos on vieraita pidempään?

Vierailija
15.08.2012 |

Siis vesimaksun takia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneksi meillä ei ole erikseen mitään vesimaksua tai muutakaan maksua (vaan ainoastaan yhtiövastike, johon sisältyy kaikki, vesi,jätevesi,lämmitys, jätehuolto, kiinteistöhuolto ym)

Joten meillä saa vieraat, ystävät ja sukulaiset majailla niin pitkään kuin huvittaa, se ei naapureita hetkauta, kun ei ole erikseen vesimaksua per nuppi! Mikä ihana asia!

Vierailija
2/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen talon pihalla ihmiset alkoi nälviä minulle loisena olemisesta. En tajunnut mistään vesimaksuista.

voi rauhassa käskeä kyylää vetämään vitun päähänsä ja hankkia elämän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisältyy vastikkeeseen, niin aivan samoinhan siitä voi toiset osakkaat valittaa! Vain, jos jokaisella on oma vesimittari, ei vieraiden/asukkaiden määrällä ole merkitystä.

Onkin mielestäni todella epäoikeudenmukaista, jos vesimaksu menee osakkeiden (=neliöiden) mukaan!

Vierailija
4/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASO:ssa. Seurustelin kerran miehen kanssa ja hän oli aika usein meillä vaikka asuimme virallisesti erillään. Eräs naapuri tuohtui siitä että minulla on ollut "vieras" ainakin kuukauden ja maksetaan kuitenkin vesimaksua vain yhdestä asukkaasta...

Vierailija
5/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele "pidempään".

Vierailija
6/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen talon pihalla ihmiset alkoi nälviä minulle loisena olemisesta. En tajunnut mistään vesimaksuista.