Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö käydä näyttämässä murtunutta varvasta?

Vierailija
15.08.2012 |

Löin varpaani jo noin viikko sitten ovenkarmiin. Ensin se turposi vähän, sitten tuli iso mustelma laajalle alueelle jalkaterään ja nyt varvas on turvonnut. Koko ajan se on ollut niin arka ettei jalalle pysty kunnolla astumaan.

Onko siitä mitään hyötyä jos käy näyttämässä lääkärille vai annanko vain olla?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siitä lääkärissä käynnistä haittaakaan ole

Vierailija
2/14 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siitä lääkärissä käynnistä haittaakaan ole

ed

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

´jos iso varvas niin lääkäriin vaan ja heti.. pikkuvarvas paranee itsestään.

nimi. "2 kertaa pikkuvarpaansa murtanut".

Vierailija
4/14 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärissä oli kuitenkin pakko käydä hakemassa sairauslomaa, koska työhön en sillä jalalla pystynyt. Oli kytkinjalka ja olen linja-autonkuljettaja.

Vierailija
5/14 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuvarpaan viereinen varvas. Oon kuullut ettei nykyään välttämättä edes teipata murtunutta varvasta. Ehkä soitan lääkäriin ja kysyn onko sille tarvetta tehdä jotain.

ap

Vierailija
6/14 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuvarpaan viereinen varvas. Oon kuullut ettei nykyään välttämättä edes teipata murtunutta varvasta. Ehkä soitan lääkäriin ja kysyn onko sille tarvetta tehdä jotain.

ap

Omastani poistin teipin, oli niin ikävän tuntuinen. Saikkua kyllä voit saada, joten siksi lääkäriin kannattaa mennä ;)

Vierailija
7/14 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla murtui melko varmaan eilen keskisormi. En aio käydä lääkärissä näyttämässä tuota jo vihertävää sormea. Se kun kerran liikkuu, sattuu kylläkin.

Ei ne sille mitään tekisi.

En käynyt edes näyttämässä lapsen nenää kun se murtui. Ei Sillekkään mitään olis tehty.

Vierailija
8/14 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla murtui melko varmaan eilen keskisormi. En aio käydä lääkärissä näyttämässä tuota jo vihertävää sormea. Se kun kerran liikkuu, sattuu kylläkin.

En käynyt edes näyttämässä lapsen nenää kun se murtui. Ei Sillekkään mitään olis tehty.

kun pitää tällaseenkin ketjuun tulla vittuilemaan. Mahtaa olla tylsä elämä.

Vierailija
9/14 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää tällaseenkin ketjuun tulla vittuilemaan. Mahtaa olla tylsä elämä.

Eivät ne lääkärissä tee nykyään mitään noille. Korkeintaan teippaavat. Itselläni ilmeisesti murtui isovarvas viime kesänä. Kyllä se siitä itsestään parantui, ilman lääkärikäyntiä.

Lapsen nenää olisin ehkä käynyt näyttämässä lääkärissä.

Vierailija
10/14 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan varpaalle mitään tehty, musta oli ja kipeä jos taivutti tai koski siihen, mutta kun varovasti käveli niin ei pahemmin haitannut elämää. Kävin siis näyttämässä sitä eikä sille tehty mitään.

Vierailija
11/14 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne teippas sen vaan tukevaan pakettiin muiden varpaiden lomaan kiinni ja sillä siisti

ei ne sen ihmeempää sille tee

sen jälkeen en ole viitsinyt siellä aikaani tappaa jonottamalla 5 tuntia mokomaan, kun pystyn sen itsekin kotona tekemään

jos on esim toimistotyö, ei semmoisesta saa edes sairauslomaakaan joten turha sinne 5 t jonottaa

tiedän, ettei sillä voi pitkään aikaan kävellä normaalisti ja puoli jalkaterää on mustan-kellertävänä , mutta kyllä se siittä itsekseen paranee, usko pois

Vierailija
12/14 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla murtui tänään päivällä varvas ja kamalan kipeä ja sykkii koko ajan . Se on pikkuvarvas vasemmassa jalassa . Koko ajan sykkii. Pitääkö käydä näyttään lääkärissä? En pysty kävelemään oikeen kunnolla . Oon 14 v.

Vierailija
13/14 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä ei ole virheasentoa, niin tuskin sille mitään voi tehdä.

Vierailija
14/14 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mursin kolme varvasta nuorena kun kaverille näytin potkuliikettä ja samalla kaveri sitten tunki polven eteen. No kävin näyttää jalkaa lääkärille ja sitten sanoin " joo potkasin kaveria niin tuli... " Lääkäri siihen oisko poliisi asia?  No ei ollut kyseinen kaveri toi minut autolla lääkäriin ja naureskeli kippurassa.

Mitä lääkäri sanoi?

" Varpaan murtumille ei tehdä mitään ajan kanssa paranevat. "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan