Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amispariskunnan ruokaostokset!

Vierailija
15.08.2012 |

Hihnalla: Jäätävä määrä energiajuomatölkkejä, Saarioisten ravitsevia ja hienostuneita valmispitsoja, halpiscolaa, sätkätupakkaa ja Alibi. Naisella supertyylikäs hailakan punainen hiusväri, jossa n. 10cm:n tyvikasvu. Feikki "kroksit" ja tribaalikuvioitu kauhtunut huppari sekä tietenkin ne tosi mukavat collegehousut. Miehellä lähes sama varustelu kera lippiksen. Keskustelivat siinä sitten kun Janica-Jessicaa kiusataan koulussa.

Joo, tiedän. Helvetin typerää ärsyyntyä tuollaisesta ja joo, on mulla oma elämä mutta en vaan kestä noita räkänokkia....

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik, ääk ja ooh.

Vierailija
22/25 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden ostoksia, mutta kaupassa kyllä niitä katson, koska kassajonossa on usein aika esteetön näkyvyys hihnalle lapattaviin tuotteisiin. Näkemäni perusteella mua ei yhtään hämmästytä, miksi paikkakunnallani on niin paljon lihavia lapsia ja miksi lasten hampaat ovat niin huonossa kunnossa (tämän tiedän, koska asiasta on kirjoitettu paljon paikallislehdissä).

Tiedän kyllä, että tavalllisella, terveelliselläkin ruualla voi lihoa, mutta täällä kyllä kauppakärryissä näkyy niin paljon sellaista tavaraa, että paino- ja hammasongelmien jäljet plautuvat selkeästi huonoihin ruokailutottumuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole edes amis, vain peruskoulun käynyt.

15v oli kassahihnalla tofua ja soijamaitoa ym. Nykyään ihan sekalaista, kasviksia syödään paljon mutta myös lihaa. Linssejä ja papuja. Kaurahiutaleita. Ruisleipää. Batterya, proteiinijauhetta ja -patukoita. Ja mulla on JUURIKASVU näyttää tosiaan olevan monella julkkiksellakin vai jokos se trendi meni jo, en oo seurannut. En ole raaskinut sitten toukokuun törsätä tukkaani.

Juntin OPISTOinssimieheni ostoksissa on kaljaa ja makkaraa. Ja sitten me mennään kotiin soffalle istumaan ja tölläämään Teemaa.

Vierailija
24/25 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun takana oleva mies osti tänään lounasaikaan makaronilaatikon. Sillä oli duunarihaalarit päällä. Varmasti tuhlaa rahansa peleihin kun ei ollut kotikeittiötiskistä varaa ostaa kunnon annosta. Ja taatustu sillä oli avioerokin meneillään, koska vaimo ei ollut suostunut eväiltä laittamaan. Varmaan työpäivän jälkeen mene yksinäiseen kotiin ja juo kaljaa. Mietin palaanko enää koskaan siihen kauppaan ostoksille jos asiakaskunta on tuota tasoa.

Vierailija
25/25 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nälkä! Meillä oli kassahihnalla viimeksi muistaakseni jugurttia, muromysliä, ruishiutaleita, pinaattilättyjä, maitoa, hedelmiä, kaakaojauhetta ja rahkaa. Olin tosi tyylikkäänä, kuten mieskin x)

ai niin, ja olen opiskelija (yo) ja mies on yrittäjä mutta sen ap varmaan päätteli jo ostoksista.