Amispariskunnan ruokaostokset!
Hihnalla: Jäätävä määrä energiajuomatölkkejä, Saarioisten ravitsevia ja hienostuneita valmispitsoja, halpiscolaa, sätkätupakkaa ja Alibi. Naisella supertyylikäs hailakan punainen hiusväri, jossa n. 10cm:n tyvikasvu. Feikki "kroksit" ja tribaalikuvioitu kauhtunut huppari sekä tietenkin ne tosi mukavat collegehousut. Miehellä lähes sama varustelu kera lippiksen. Keskustelivat siinä sitten kun Janica-Jessicaa kiusataan koulussa.
Joo, tiedän. Helvetin typerää ärsyyntyä tuollaisesta ja joo, on mulla oma elämä mutta en vaan kestä noita räkänokkia....
Kommentit (25)
mihin laitat tuntomerkit ylös ja sit raportoit tänne???
tuli paha mieli Janica-Jessican puolesta :(
Toivottavasti saavat kiusaamisasian hoidettua.
Ei tuo ihan normaalia ole...
Mitä ihmettä se sinua stressaa miten muut pukeutuvat tai mitä he kaupasta ostavat??
Ja mistäs sinä tiedät että kyseessä oli amispariskunta? Jospa olivatkin peruskoulun opettaja ja DI? ; )
;DDDD Miten osaisi mennä sellaiseen aikaan ettei tapaisi...
Ei tuo ihan normaalia ole...
Mitä ihmettä se sinua stressaa miten muut pukeutuvat tai mitä he kaupasta ostavat??Ja mistäs sinä tiedät että kyseessä oli amispariskunta? Jospa olivatkin peruskoulun opettaja ja DI? ; )
korkeakoulutettua noin pukeutuvaa ihmistä olet tavannut? Nii-i. Ja ap:llahan on asiat erittäin hyvin, jos jaksaa ärsyyntyä tuollaisesta! Ihme ulinaa, että aina pitäisi olla jotain suurempia murheita. Miksi ihmeessä?
minusta tuo kuullostaa ihan wt:ltä, ei amiksilta. Amiksissakin on oikeasti paljon fiksuja ihmisiä, vaikka stereotypiat vahvassa ovatkin.
sen että heillä kasvoi kotona parvekkeella ihania yrttejä, keittiössä hedelmäkori oli täynnä avocadoja ja muita hedelmiä ja kuivamuonakaapissa oli useampi pussi linssejä ja papuja?
mikä tossa oli se juttu mistä ärsyynnyit?
mitähän meistä ajateltiin viimeksi kaupassa?
Mulla oli päällä tavallinen punainen kesämekko, ballerinat ja tummanruskea tukka otsatukalla (ei juurikasvua), viistosti leikattu polkka. Miehelläni oli farkut ja tavallinen t-paita, siisti peruslyhyt miesten hiusmalli. Vauvallamme oli shortsit ja lyhythihainen body ampiaisen kuvalla ja hellehattu.
Ostoshihnalle meni meidän kärrystä mm. tomaattia, kurkkua, salaattia, luumuja, vesimeloni, sipulia, purjoa,paprikaa, nektariineja, jauhelihaa, lohta, perunaa, ruisleipää, luomu kananmunia ja luomumaitoa, energiajuomaa, mysliä ja maustamatonta jugurttia, juustoa ja vissyä.
Voitko ap nyt kertoa mitä me olemme ammatiltamme/koulutukseltamme? Osaisitko myös kertoa jonkun muun tiukan analyysin meidän perheestä?
mikäli ärsyynnyt noin pahasti muista. Suosittelen Stockan Herkkua. Minä asioin siellä enkä ole vastaavia pareja nähnyt. Vaikka ei ne minua haittaisikaan.
Saarioisten ravitsevia ja hienostuneita valmispitsoja, halpiscolaa, makkaraa, olutta ja siideriä. Minulla on supertyylikäs tumma hiusväri, jossa on melko suuri tyvikasvu. Jalassa oli tennarit, päällä kauhtunut huppari (ei kyllä tribaalikuvioitu) ja tosi mukavat collegehousut.
En ole silti amis, mutten kehtaa myöskään sipsutella korkokengissä mökille valmistamaan gourmet-ruokaa.
tai koulutustaustan halveksuminenkaan kovin sivistyneeltä kuulosta... Oli AP:n koulutus sitten mikä tahansa, niin sivistystä se ei ole tuonut mukanaan.
tai koulutustaustan halveksuminenkaan kovin sivistyneeltä kuulosta... Oli AP:n koulutus sitten mikä tahansa, niin sivistystä se ei ole tuonut mukanaan.
ovat niitä, jotka ovat juuri saaneet maisterin tutkinnon tai opiskelupaikan yliopistossa ja sen johdossa pää pilvissä kulkiessaan luulevat olevansa parempia kuin kaikki muut. Kyllä se siitä laantuu, kun he tajuavat olevansa ihan samanlaisia persjalkaisia perunaneniä kuin me muutkin täällä kylmässä pohjolassa.
kummallakaan mitään amista edes käyty. Suomessa on paljon ihmisiä, joilla ei ole peruskoulun jälkeistä ammattitutkintoa. Ärsyttää tämä amis-aliarviointi. Lukionkin jälkeen jotkut menevät suoraan töihin, eiväkä koskaan suorita ammattitutkintoa missään oppilaitoksessa.
Suomi tarvitsee ammattikoulutettuja ihmisiä!!
Ei muuta kuin yhteyttä vaan lähimpään tsykolookiin. Varmasti saat apua.
Vaikka tarkoituksella provoilet, niin jo se, että viitsit tällaisen avauksen kirjoittaa, kertoo sinusta riittävästi. Säälin tosi paljon kaltaisiasi ihmisiä: kirjoitat muista paskaa nimettömänä netissä, ja vielä mikä tärkeintä, kirjoitat paskaa sellaisista ihmisistä, jotka eivät Sinun elämääsi kosketa mitenkään.
Ymmärrän jos joku avautuu täällä vaikkapa räyhäävistä naapureistaan tms., mutta sinä avaudut tuikituntemattomista. Siis ei muuta ku hoitoon vaan, niin helpottaa.
Miksi minä en oikein usko, että edes itseensä ja omaan napaansa tuijottava, kotona kymmenen vuotta lastensa kanssa viettänyt av-mamma voisi olla noin pimeä?
amisH. Eivätkä he kyllä tuolta näytä, ap silmä käteen :O
Huvittavaa,että oikeasti joku katsoo noin tarkkaan toisten ruokaostokset ja kehtaa vielä tulla nettiin kirjoittamaan.
Jokainen tyylillään. En oikein nyt tajunnut tän viestin ideaa. Hohhoijjaa!
se että syövät ja syöttävät lapsilleen niin epäterveellisiä ruokia vai mikä? Minua tuollaiset ei ärsytä sen enempää kuin ketkään muutkaan jotka ei minua henkilökohtaisesti häiriköimään käy.