Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurinaisen flirttailu.

Vierailija
01.07.2010 |

Ongelma on todellinen. Hemmetti naapurin nainen on

flirttailut minulle tämänkesän,helvata kun on hyvän

näköinen. eli monelle kostea päiväuni,kyllähän merkit on selvät kahvittelu mehun juonti,ja sitten

kun hän sitoo kengän nauhoja niin rinnat näkyvät

aivan suoraan.Näin kesällä hän ei pidä edes rintaliivejä,olemme kumpikin 40v muttä hänen rintansa ovat vielä aivan terhakkaat,sääret ajeltu

jne.Aina kun näemme hän vilkkuttelee eikä sano pelkästään moi.Hänen miehensä on rikas mutta ruma ja

vatsakas,uskoisin että tämä nainen on ainoastaan rahassa kiinne.Veikkaisin että heidän seksielämänsä ei ole kovin hääppöistä miksi hän muuten sulojaan näyttäisi,kiusatakseen minua vai?

tekisi mieli mennä asiassa pidemmälle mutta kun olen ollut 22v naimisissa.En ole pettänyt vaimoani kertaakaan,mutta juuri tänäkesänä kun ajelen nurmikkoa minulla alkaa seistä kun näen hänet,varmasti myös huomaa minun pullistuman.Kertokaa hyvät ihmiset mitä teen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai tuossa tilanteessa mitään epäselvää ole.vedät vain naapurin emännältä bikinit kinttuun ja painat menemään.

päivänselväähän se on että ei rikas oma ukko kovin hyvä sängyssä voi mitenkään olla ja jos on vielläpä vatsakas ja kaljukin.

pettäminen kannattaa aina ja varsinkin jos ihan naapurissa pettää niin kiinni jäämisen riski on se kaikkein pienin ;))))

Vierailija
2/9 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tämä ongelma on kun rakastan vielä vaimoani.Lapset ovat kyllä jo aikuisia,mutta en toisaalta naapurin naisellekkään moikkaamasta olla.

Mutta kun olemme sekstailtu vaimon kanssa 22v niin

tekisi mieli koettaa onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella.Tekisi mieli sanoa toisaalta että

oletko puutteessa,tai ei käy olen naimisissa.Kele

kun en tiedä mitä tekisi,tämä ongelma on viikottaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskity nyt ihan vaan omaan vaimoosi

Vierailija
4/9 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, kadut jos et kokeile.

Vierailija
5/9 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailen vain niille, jotka on ihan ok, mutta joihin mulla ei ole ihastumistunteita yms mitään muutakaan kiinnostusta.

Mutta ihastuksille en voisi flirttailla laisinkaan! Muita voi kiusoitella... mietipä sitä seisokkeinesi...

Vierailija
6/9 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet valmis lopettamaan leikkuut omalla tontilla...

Vierailija
7/9 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä seksissä nyt sitten niin tavattoman mullistavaa muka on? Jos panee naapuriaan, niin sitten panee naapuriaan. Johan onkin asia josta maailma toiseksi muuttuu, huoh. Itse voisin koska vaan panna naapurin ämmää jos siltä tuntuisi eikä painaisi missään, mutta kun ei vaan ole kovin pantavan näköinen tuo, heh.

M40

Vierailija
8/9 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, eikö vain kuvauksesi tavoita tilannetta, mutta en minä tuosta mitään kummempaa flirtiä löydä.

Ongelma on todellinen. Hemmetti naapurin nainen on

flirttailut minulle tämänkesän,helvata kun on hyvän

näköinen. eli monelle kostea päiväuni,kyllähän merkit on selvät kahvittelu mehun juonti,

Siis te juotte kahvia ja mehua toisinaan yhdessä? Jos olette pitkäaikaisia pihanaapureita ja usein samoihin aikoihin kotona, tuo on pelkästään kohteliasta.

ja sitten

kun hän sitoo kengän nauhoja niin rinnat näkyvät

aivan suoraan.Näin kesällä hän ei pidä edes rintaliivejä

1. Fysikaalinen ongelma: miten ei-poolokauluksisessa puserossa voi solmia kengännauhoja kumartumatta? Kumartuessa kun kaula-aukko on väkisinkin antavampi kuin seistessä ihan riippumatta siitä, kuka on lähistöllä. Asiasta oppii olemaan välittämättä, koska se nyt kuitenkin tapahtuu.

2. Te tunnutte tapaavan usein pihapiirissä, siis kotioloissa. Rintaliivit eivät ole se miellyttävin asuste etenkään kesäkuumalla, eivätkä kaikki naiset niitä kotioloissa pidä.

Aina kun näemme hän vilkkuttelee eikä sano pelkästään moi.

Joidenkin ihmisten tapana on toimia näin. Itsekään en yleensä pelkästään sano moi vaan vilkutan myös.

Vierailija
9/9 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi joo tiedän kyllä tilanteen mikä se on minun ja

naapurin naisen välillä.Kiitos kuitenkin teille viesteistä,mutta tilanne on kuin autokaupassa pitäisi tulla paikanpäälle katsomaan.En tietenkään halua loukata naisia vertaamalla heitä autoihin kyllä

te varmaan ymmärrätte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä