Naiset, saatteko miehen aina laukeamaan? Miten?
Raskauden jälkeen olen huomannut, että varsinkaan kumin kanssa en aina saa miestä laukeamaan pilluuni. Nykyään "viimeistelenkin" miehen lähes aina käsin tai ottamalla suihin.
Suuhun laukeamisesta pidän todella paljon, koska siinä voi itse hallita tilannetta ja näkee ja tuntee kaiken parhaiten. Välillä on kuitenkin ihana tuntea työnnöt ja kouristelut myös takaa päin.
Erityisesti nuoret miehet tuntuvat onneksi pitävät peppuseksistä ja silloin he laukeavat melkein aina.
Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia ja onko antaa hyviä neuvoja?
Kommentit (3)
Raskauden ja synnytyksen jälkeen on ollut todella vaikea laueta ilman kumiakin. Suihinotosta en juurikaan pidä, koska vaimoni ei osaa tehdä sitä oikein, enkä muutenkaan nauti oman penikseni ihailusta. Jos yhdyntä sujuisi normaalisti, myös suihinotto olisi paljon kiihottavampaa. Nyt se on ikäänkuin korviketoimintaa hyvälle yhdynnälle. Hyvä lantionpohjanlihasten hallinta on erityisen tärkeää naisille, jotka ovat jo hieman rupsahtaneet. "Hyvin lypsävä" emätin antaa paljon anteeksi muita puutteita kuten riippatissit, lättänä perse ja surkastuneet, selluliittiset reidet.
Raskauden jälkeen olen huomannut, että varsinkaan kumin kanssa en aina saa miestä laukeamaan pilluuni. Nykyään "viimeistelenkin" miehen lähes aina käsin tai ottamalla suihin.
Minulla taitaakin olla sen verran timmi pimpero.
Naisena olen pannut merkille, että mies kyllä laukeaa takuuvarmasti, jos persettä vaan liikuttaa pannessa tarpeeksi.