Saisiko miehesi kenkää jos saisit tietää, että hänellä on ollut toinen nainen kahden vuoden ajan?
Pysyisitkö jatkamaan suhdettanne vielä, uskoisitko koskaan saavasi luottamuksen takaisin?
Haluaisitko tällaisesta asiasta ylipäänsä tietää vai haluaisitko sulkea asialta silmät kokonaan ja jatkaa kuten ennenkin?
Kommentit (16)
Mistä näitä ääliöitä löytyy???
Tottakai saisi kenkää. Kyse on sentään kahdesta vuodesta, kertoo jo sen että mies on hyvällä omallatunnolla pystynyt elämään sen asian kanssa :( Huolestuttavaa...
Mutta vielä enemmän toivoisin, että mieheni tajuaisi lähteä itse. Toivon, etten ole minkään idiootin kanssa lapsia tehnyt...
Mun miehellä oli toinen nainen henkisesti 2v. Ei ole palannut luottamus. Lasten takia jäin. Usein kaduttaa..
ja toivoisin että jos mä tekisin niin antaisi mulle kenkää.
Mutta en todellakaan mitään sivusuhdetta. Kuten joku jo sanoikin, toivoisin että oma ukko tajuais jo itse lähteä ja jo ennen kahta vuotta!
en erois koska meillä on meneillään liian monta sellasta perojektia jonka vuoksi olis pakko olla yhdessä ja katsoo tilanteet ettenpäin vakiintuneiksi, mutta kun asiat olis loksahtanut kohdilleen, sais tyyppi lähtee välittömästi!!! Ja kalliiksi tulis hänelle..
Todella kalliiksi!!!
Yhden yön kännihölmöilyn luulisin vielä voivani antaa anteeksi, mutta en usko että minussa löytyisi tarpeeksi anteeksiantoa näin pitkälle salasuhteelle...
paljastui minulle, ei mulla ollut mitään mietittävää tuossa vaiheessa.
Joka kerta mennessään naisen luo/soittaessaan hänelle, mies päätti pettää minua. Joten byebye
siis aina näen jos on tehnyt jotain "kiellettyä".. se jotenkin loistaa mun miehestä läpi. Rehellinen tapaus muuten..
Avioliittomme kohtalo selviäisi, avioero olisi sinettiä vaille valmis.
Olemme olleet naimisissa 20 vuotta ja sinä aikana on sattunut ja tapahtunut molemmille. Olemme tässä liitossa kunnes kuolema meidät erottaa sivusuhteinemme.
Olen itse tehnyt ihan saman.
Ollaan sovittu että jos syrjähyppyjä sattuu, niin siitä kerrotaan. En tosin epäile miestäni yhtään, vaikka tiedänkin että mahdollisuuksia olisi viime aikoina ollut ja paljon. Mutta olen sanonut että jos luottamuksestani huolimatta pettää mua, niin sitä ei saa takas. Tosin kyl mä varmaan jonku yhden illan kännisekoilun voisin antaa anteeksi.
kyllä luottamuksen voi saada takaisin, jos osoittaa teoillaan itsensä sen arvoiseksi. ihminen on valitettavasta erehtyväinen. kriisissä ei kannata tehdä ratkaisua, jos kyseessä on myös lapset.
meillä ei saanut kenkää, vaikka olin ennen aina vannonut mielessäni, että ko tilanteessa saisi.
Avioliitto on solmittu oletuksella "uskollisina kuolemaan saakka", enkä tuollaista jatkettua petosta edes haluaisi alkaa ymmärtää.
Mistä näitä ääliöitä löytyy???