Aloitan laihiksen pelkästään Anu Sagimin kiusaksi. Lähde mukaan haasteeseen!
Vituttaa päivittäin lukea lööpeistä kuinka suomalaiset naiset ovat sitten läskejä. Pannan akalle jauhot suuhun ja karistetaan kimpassa ne kertyneet makkarat ja kilot. Katsotaan onko rouvalla sitten enää mitään sanottavaa, tuotahan se on hokenut vuosikausia.
Itsellä pituutta 173cm ja painoa 74kg, eli Saagimin mukaan olen varmasti superläski. Joku bmi 20 kuullostaisi kivalta joten noin 60 kg olisi tavoitepaino.
Kommentit (5)
olen 176 cm ja 65 kg - ja aivan varmasti liian iso Saagimin mukaan. Mutta tuo pömppä häviää, jos paino tippuu kuutenkymppiin. Ja tuo pömppä kuuluu identieettiini.
olen just samoissa mitoissa!!!
Tuun mukaan
Sagim on itse myöntänyt että ei tunne olevansa elossa jos ei pääse lehteen säännöllisin väliajoin. Nyt se on huomannut että iltapulut julkaisee tämän saman jutun vaikka se kertois sen kolme kertaa vuodessa, joten se on päätynyt hokemaan samaa virttä uudelleen ja uudelleen. Ei sitä oikeasti muiden naisten takapuolen leveys kiinnosta, kunhan on naama lehdessä. Ei tuosta oikein jaksa enää provosoitua.
haluan laihtua ja mielestäni hän on kyllä oikeassa. En ole provosoitunut. Myönnän että olen liava ja haluan laihtua. Myönnän, että suomalaisnaiset on liian lihavia.
Siinäpä vasta olisi iltapäivälehdille juttu. Naiset, jotka myöntävät olleensa lihavia ja ottaneensa Anun neuvosta vaarin. Ja laihtuneet
kantaa kilot ylpeinä ja tyylikkäinä.