Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

POSITIIVINEN sittenkin!!! =)))))

Vierailija
26.11.2005 |

Söin Clomeja nyt tällä kierrolla e-pillereiden lopettamisen jälkeen, vikat menkat oli lokakuun alussa. Ny tein 2 viikkoa sitten raskaustestin, joka oli negatiivinen. Samoin viikko sitten, negatiivinen. Kuukautisia ei vaan kuulunut (mikä ei tosin mulle ole mitenkään ihmeellistä, kun kierto saattaa olla 90 päivääkin - norsun kuukautiskierto ;)). Nyt tein taas testin, miehen painostuksesta, ja se on POSITIIVINEN. =) Jesh! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi