Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ovis/limat/auttakaa (vaikka ehkä ällöaihe)

26.11.2005 |

Mulla ovis testi kp14 plussa ja ovis tuntu olevan kp15. Mutta-ovisliman tapaista tullut aina sen jälkeen, nyt jotain kp 18 tai 19! loppuuko tuo koskaan? Sellasta pyyhkiessä runsasta ja valkuaisen näköstä, tullut jo kohta kaks viikkoa (ennnen+jälkeen). Ja mä luulin että loppuu kun seinään ovikseen...

Tietty alkaa elätellätoiveita että olisko tärpänny--- mutta vuoden yrityksen ja 3-4 km jälkeen olen peruspessimisti ;o)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ihan selkeästi sellaista venyvää, sitkeää, läpinäkyvää?

Vierailija
2/7 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei enää olla oltu edes sänkyhommissa, niin se ei enää voi olla. Ja on tosiaan ihan ovisliman kaltaista kananmunan valkuaista, venyy ja läpinäkyvää, ei yhtään sameaa. AV:llä joku arveli että olis kiinnittymis vaiheessa erittyvää limaa, joka on samankaltaista...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittyminen tapahtuu noin 6 päivää ovulaation jälkeen, eli aika ei oikein sovi... Outoa tosiaan.

Vierailija
4/7 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä on sillä saralla vaikeuksia, ja halusin kysellä näistä ajoista tarkemmin. (kuinka monta päivää hedelmöitys, kiinnittyminen tms) Hänen mukaansa kiinnittyy kyllä ihan muutamassa päivässä yleensä, parissa-kolmessa-neljässä päivässä aika tavallista. Hän on Diacorin erikoislääkäri. Mutta tässä varmaan yksilöllistä eroa. Kuvittelin vaan itse että mitään valkovuodon kaltaista ei tulisi oviksen jälkeen ollenkaan. Mutta ehkä ovistesti näytti väärin ja ovis oli vasta nyt?

Vierailija
5/7 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tommosta samanlaista " limaa" muutamia päiviä tuossa jonkin verran ennenkuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa.. Nyt ei mitään tietoa menkoista (kolme päivää myöhässä) ja testaan negaa.. Oliskohan nuo olleet sit kiinnittymislimoja vai mitäkä?

Vierailija
6/7 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tästä sivustosta mitään apua?

http://www.schulzmedia.no/mei/Ovulaatiomenetelma.htm

Vierailija
7/7 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mä olen kans miettinyt tuota lima-asiaa. Mulla menossa jo kp 31 ja limaa vaan tulee ja tulee. Tosin johtuu ehkä siitä, että en ole ovuloinut(?)

Pystyykö noista limoista päättelemään oviksen? Eli jos liman tulo ei lakkaa, niin ovista ei ole ollut?