Kaksin kaunihimpi -blogi...
En tiedä minne muualle purkautuisin asiasta, mutta on ihan äärettöämän surullinen olo, selviäähän hän? Ajatelkaa miten elämä voi romahtaa hetkessä, instan kuvista, ennen diagnoosia, ei voisi edes kuvitella, että voisi olla sellainen sairaus. Älkää ottako tätä kenenkään voinnin mässäilynä, mutta masentaa...
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Nyt tämän sisko on yllättäen kuollut. Kamalasti vastoinkäymisiä yhdellä ihmisellä. :(
Niinpä, siskokin oli niin nuori. Säälittää eritoten se siskon 3-vuotias poika :(
Vierailija kirjoitti:
Nyt tämän sisko on yllättäen kuollut. Kamalasti vastoinkäymisiä yhdellä ihmisellä. :(
Luinko väärin rivien väleistä, että kyseessä itsemurha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luinko väärin rivien väleistä, että kyseessä itsemurha?
En tiedä kuinka väärässä ollaan, mutta niin minäkin olin ymmärtävänäni.
Kohtuuttoman rankkoja asioita joutunut Camilla kokemaan elämässään, eikä ole vielä edes kolmekymmentä. Elämä voi olla niin hemmetin epäreilua.
Onko niin, että Camilla sisko on menehtynyt syöpään?
Hirvittävän järkyttävää, jos näin on, Camillahan itse sairastui syöpään joitain vuosia sitten, ja onneksi parani.
Tuli mieleen, että mitä Camillalle mahtaa kuulua nykyään. Hänen bloginsa jäi itsellekin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, että mitä Camillalle mahtaa kuulua nykyään. Hänen bloginsa jäi itsellekin mieleen.
Instansa mukaan valmistuu opettajaksi vuoden loppuun mennessä, ja valmistuttuaan muuttaa lapsineen takaisin Eteläa-Suomeen.
Blogin perusteella sisko menehtyi syöpään, kirjoittaa miten olivat huumorin avulla käsitelleet molempien kasvaimia, mm. nimeämällä ne.
Vierailija kirjoitti:
Up. Mikä hänen instansa on?
Olikohan Elonroihu tms. Yksityinen tili. Harmi.
Blogi on taas julkinen. Minulla on ollut blogia ikävä. Camilla on ihan hämmästyttävän sitkeä ihminen. Uudelleenkouluttauduin itsekin opettajaksi ja pidin hänen juttujaan siinäkin mielessä inspiroivina.
Mitähän C:lle ja T:lle nykyään kuuluu? Suorastaan ikävä kun aikoinaan heidän arjestaan blogista luin.
Toivottavasti kaikki hyvin ja kirjoittaminen pian jatkuu!
Ihmettelin kun ei ole päivitellyt mitään instaan, mutta näemmä on poistanut kaikki seuraajansa 🤔