Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Friends with benefits..?

Vierailija
14.08.2012 |

Voiko sellainen järjestely toimia? Onko teillä ollut sellaisia suhteita, mitä on pitänyt sisällään? Aina on vaara, että toinen ihastuu, onko teille käynyt niin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen järjestely. Oltiin siis oltu naimisissa ja erottu eikä tosiaan enää kaivattu saman katon alle asumaan mutta koska edelleen oltiin sielunkumppanit jäätiin ystäviksi. Ja kun molemmat kerran siinä oli sinkkuja niin äkkiä siitä kehittyi tuollainen friends with benefits suhde. Eli ei mitään sitoumuksia kummankaan puolelta, vaan ihan ystäviä, mutta jos nyt sattuu panettamaan kun nähdään niin pannaan. Sovimme, että jos jompi kumpi tapaa toisen ja alkaa seurustella, sitten loppuu heti tämä homma.

Loppui sitten tosiaan niin että minä löysin vakavan seurustelukumppanin. Mutta kiva sinkkuajan piristyshän tuo järjestely oli, ei tarvinnut jaksaa seksin takia ravata baareissa ja olla epämääräisten satunnaistyyppien kanssa.

Vierailija
2/2 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tommonen suhde melkeinpa 7v..valilla seurusteltiin muiden kanssa tahoillamme mut aina niiden loputtua taas palattiin meidan peliin..kummatki ties mitka saannot oli, ja jos kavi niin et ihastu toiseen ( itse ihastuin vahan) ni sit sovittiin et pysytaan vaan ystavina..mut se ei oikeen toiminu ku vetovoima oli mieleton toista kohtaan..meidan suhde oli mahtava..parasta seksia kun pysty olemana ilman estoja..tehtiin kaikkea hullua ja ihanaa..sit katteltiin leffoja, biletettiin yhdessa kavereina..nyt tuosta on jo 9v ku suhde loppu ja edelleen valilla viestitellaan mut kummatki loysi oman elamankumppanin ja meidan suhde loppu siihen..edelleen ystavina kuitenkin ..meilla on vaan oma pieni salaisuus joita omat puolisot ei tieda eika tarvikaan tietaa koska se on mennytta aikaa..silti lammolla sita muistelen joskus..eli jos kummatki tietaa mihin ryhtyy ni voi suhde tuoda elamaasi aivan uskomattomia kokemuksia..onnea matkaan.. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi