Olenko kamala äiti jos syön lapseni suklaavanukkaan?
Teen töitä kotona ja lapsi on hoidossa. Tekisi niiiiiin mieli palkita itseni hyvästä työrupeamasta ja tekis mieli jotain hyvää! Lapsi ei tiedä, että olen varannut hänelle moisen...
Kommentit (11)
Olet hyvä äiti, vanukkaalla ei ole mitään ravintoarvoa lapsellesi. Syömällä sen itse, säästät lastasi turhilta kaloreilta.
sä olet varmasti niin läski, että on parempi että heität sen vanukkaan vaikka roskiin suoraan.
Taidat olla myös yh? Yksinhuoltajat syöttää lapsilleen yleensä vanukkaita.
Kun mä olin pieni, olin saanut joltain tuliaisiksi suklaarasian. En ole koskaan ollut mikään suklaafriikki, syön suklaan silloin, toisen tällöin. Olin avannut rasian, ja piilottanut sen, että kukaan ei söisi sitä, niin eikös mun äiti ollut löytänyt sen ja syönyt melkein kokonaan!
Mulle oli kamala järkytys, että ÄITI on syönyt lapsensa lahjasuklaat! Osti se mulle sitten uuden rasian, mutta se juttu, että syö lapsensa suklaat, meni kyllä mun käsityskyvyn yli :(
eri asia olisi jos lapsi odottais juuri tuota vanukasta vaikka jälkiruuaksi illalla.
sä olet varmasti niin läski, että on parempi että heität sen vanukkaan vaikka roskiin suoraan.
Taidat olla myös yh? Yksinhuoltajat syöttää lapsilleen yleensä vanukkaita.
Olipa taas vastaus.
Syö vanukas! :)
Voihan lapselle aina uuden ostaa. Vaikka huomenna.
mä en edes vaivais päätäni moisella, söisin jos tekis niin kovasti mieli. Meillä harrastetaan hyvin harvoin ihan henkilökohtaisesti nimettyjä herkkuja..
Ei ois pitäny, nimittäin nyt tekee mieli lisää! Ei tommosesta pikkupurkista tuu kuin äkäseks.
ap (yh kyllä, mutta 168/58)
MITÄ HELVETTIÄ! Yritätkö kasvattaa KAKARASTASI samanlaista läskipersettä kun SUKLAAVANUKASTA SYÖTÄT LAPSUKAISELLE joka pienessä pääkopasaan EI PYSTY TAJUAMAAN makean ja ylipainon välillä olevaa KORRELAATIOTA! NYT HYVÄ NAINEN PISTÄT SEN POJAN DIEEETILLE ja HARRASTUKSIIN URHEILEMAAN läskit pois.
MITÄ HELVETTIÄ! Yritätkö kasvattaa KAKARASTASI samanlaista läskipersettä kun SUKLAAVANUKASTA SYÖTÄT LAPSUKAISELLE joka pienessä pääkopasaan EI PYSTY TAJUAMAAN makean ja ylipainon välillä olevaa KORRELAATIOTA! NYT HYVÄ NAINEN PISTÄT SEN POJAN DIEEETILLE ja HARRASTUKSIIN URHEILEMAAN läskit pois.
Me mennään tänään juoksemaan cooperi, että saadaan lähtötaso selville. Sit aletaan treenaamaan! Poika onkin jo 2,5-vuotias, ohan se jo aikakin!
ap
Jos minä olisin lapsi, niin olisin mielummin jonkun mielisairaan, kehitysvammaisen, huumeita käyttävän ja alkoholisoituneen äidin lapsi, joka saa joka päivä piiskaa ja joka joutuisi hortoilemaan tuolla ulkona pimeässä vähissä vaatteissa etsimässä roskiksista ruokaa samaan aikaan kun äiti makaa sammuneena jossain sivukadulla puliukkojen raiskattavana kuin sinun lapsesi.
Mitä lapsi ei tiedä, ei hän osaa surrakaan.
Sitä paitsi vanukkaat eivät ole lapselle hyväksi, eivät toki aikuisellekaan, mutta lapsen makutottumukset ovat vasta muodostumassa.