Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (11562)

Vierailija
11561/11562 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä hetki vapautunutta jatsimiestä jos/kun katselee Virven stooreja, pakastinsekoilua, punalappuostoksia ja mössöannoksia. Helpotuksen huokaus kuuluu meille Suomeen asti kun hän tajuaa mitä kaikkea menettikään avioeron myötä. Toi Virven touhu on niin eeppistä sekoilua, että tuollaisessa ei jaksa mukana kuin toinen samanlainen. Tai sitten pitää elää kaukosuhteessa, koska arjen jakaminen Virven kaltaisen ihmisen kanssa veisi keneltä tahansa puoliksikaan normaalilta järjen 🙈

Sama kävi jostain syystä tänään mielessä noita hävikkikasoja katsellessa :D. Toinen tekee uraa Aasiassa ja elää parasta elämäänsä kun ex sillä aikaa käynnistelee pullojen kerääjän uraa Korsossa, tarvitsee kohta ammattijärjestäjän apua pakastimensa perkaamiseen ja instasisältö on jotain hevihävikin käsittely- ja preppausohjeita.

Vierailija
11562/11562 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kiusallista selittelyä siitä että tykkää olla mukana vähentämässä ruokahävikkiä ja että on hyvä ettei hävikkiä joka päivä löydy, koska sehän ei ole mitään ruoka-apua, jne, mutta tuskin kukaan muu kuin Virve itse uskoo että syy ostaa hävikkiä olisi yhtään mikään muu kuin äärimmäinen piheys ja addiktio metsästää hyviä tarjouksia 🥱

Ja kunnon ristiin puhumista taas siitäkin että ei voi ostaa vain sitä mitä päivittäin löytyy, koska ei välttämättä tee mieli juuri niitä asioita, vaikka toisaalta sen piti olla juuri ihanaa että hävikki päättää Virven puolesta mitä minäkin päivänä syödään 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä