Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (10652)
Vierailija kirjoitti:
Virve on käynyt K-kaupoilla ja onnistunut bongaamaan laatikoita, joista saa ottaa ilmaiseksi jotain ruokatarvikkeita. Oon kyllä kateellinen Virven kyvyistä bongata ilmaisia asioita :D itse oon kerran onnistunut saamaan hävikkilaatikon 😆
Tekeekö stooreja vai muita päivityksiä? Ei näy profiilissa story-rinkulaa, en siis ole seuraaja. Kiinnostaa kuitenkin elämäntyyli jollain tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virve on käynyt K-kaupoilla ja onnistunut bongaamaan laatikoita, joista saa ottaa ilmaiseksi jotain ruokatarvikkeita. Oon kyllä kateellinen Virven kyvyistä bongata ilmaisia asioita :D itse oon kerran onnistunut saamaan hävikkilaatikon 😆
Tekeekö stooreja vai muita päivityksiä? Ei näy profiilissa story-rinkulaa, en siis ole seuraaja. Kiinnostaa kuitenkin elämäntyyli jollain tavalla.
"Tekeekö stooreja vai muita päivityksiä? Ei näy profiilissa story-rinkulaa, en siis ole seuraaja. Kiinnostaa kuitenkin elämäntyyli jollain tavalla"
Stooreja julkaisi tänään, kaupoilla käyty ja elossa on :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut kiva kuulla ensifiiliksiä Suomesta kun on nyt pitkästä aikaa käymässä. Jossei hän meinaa ihan asettua tänne. Mutta olihan se arvattavissa, ettei Suomesta tai edes Prahasta keksi niin paljoa raportoitavaa kuin Aasiasta. Aasian better and better, higher and higher on vain muisto enää. Nyt on ankeampi kausi iskenyt. Ja on se eri muutenkin toiselta puolen maailmaa kertoa omia asioita. Kadulla ei todennäköisesti tule seuraajia vastaan toisin kuin täällä voi tulla. Ja sekin vielä, että jos on uutta miestä etsimässä niin ei varmaan kehtaa mitä tahansa karaokesekoiluja julkaista instassa.
Todella tylsää jos alkaa sensuroimaan itseään sen takia että on nyt samassa maassa seuraajiensa kanssa. Toisaalta ihan mahdollista, niinhän vaatteetkin lähtivät kiertoon koska suomessa ei voi käyttää mitään kivaa, värikästä, lyhyttä helmaa, antavaa kaula-aukkoa yms. vaikka todellisuudessa aikuinen ihminen saa ihan itse valita oman tyylinsä ja tyllihametta voi suomen kesässä käyttää ihan samalla tavalla kuin aasiassa. Ihmiset saattavat katsoa pitempään, mutta se ei ole vaarallista.
Meidän talossa asuu mummeli joka pukeutuu kesät talvet todella värikkäästi, on esim kokonaan oranssi tai keltainen asu. Et joo, kyllä värejä voi käyttää. Ja ainakin pk-seudulla näkee niin monenlaista tyyliä ettei joku tyllihamekaan sen kummemmin herätä huomiota.
Eiköhän se tyllihame yms lentänyt mäkeen sen myötä kun jäi se miesihailijalauma taakse 🙄. Kyllä tosiaan pk-seudulla näkee vaikka millaista tyyliä, enkä usko että ketään hetkauttaisi moinen hame.
Jäi kyllä edelleen kiinnostamaan Prahan majoituksen tarina, kai sen on pakko olla ollut joku Nha Trangin tyypeistä tai joku manbunin kaveri, muttei ilmeisesti ole asiaa avannut ja nyt ei vaikuta siltä että hetkeen liiemmin olisikaan avautumassa oikein mistään? Harmillista kyllä, ne oli herkullisia hetkiä kun oli vaistonnut etteivät asiat ole ihan sitä mitä väitetään ja sitten lopulta tulikin pidempi stooriketju asiasta (ero nyt päällimmäisenä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tili on yksityinen, joten et näe sisältöä ellet seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tili on yksityinen, joten et näe sisältöä ellet seuraa.
Mutta yleensä kai näkyy se story-rinkula, vaikka olisi yksityinen tili. Siis että on storyja, vaikka niitä ei pysty katsomaan. Ainakin ennen oli niin, on voinut tietysti muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nähnyt ilmaislaatikon vaan Normalissa ja siitä sai ottaa yhden tuotteen per asiakas. Jotain oreoita ja lakupatukoita oli siellä missä kävin. K- ja S-kaupoissa en ilmaislaatikoita ole nähnyt koskaan 👀
Olisi ollut kiva nähdä materiaalia sieltä keikalta minne Virve meni jonkun kaverin kanssa. Kuitenkin oli kyse ihan ensimmäisestä keikasta ikinä Suomessa. Semmosta hyväntuulista jammailua ja tanssimista musiikin tahtiin olisi ollut hauska nähdä.
Varmaan yhtä cringeä kuin Virven karaokekekkalointi. Ja paikalle maksumieheksi nakitettu deittikumppani pussittavissa farkuissaan tunsi olonsa kiusaantuneeksi.
Jos Prahan asuinkumppani onkin joku uusi vantaalainen mies jonka kanssa Virve nyt asuu. Tai voihan olla joku vanha tuttu jonka kanssa lähentynyt erottua. Siksi niin kova tarve oli tulla Suomeen läheisten eli uuden miehen luo.
Vierailija kirjoitti:
Jos Prahan asuinkumppani onkin joku uusi vantaalainen mies jonka kanssa Virve nyt asuu. Tai voihan olla joku vanha tuttu jonka kanssa lähentynyt erottua. Siksi niin kova tarve oli tulla Suomeen läheisten eli uuden miehen luo.
Virve puhui aiemmin siitä ettei halua asettaa mitään aikarajaa uudelle rakkaudelle vaan sellainen saa tulla vaikka piankin eron jälkeen jos on tullakseen. Luulisin kuitenkin että nyt on hakusessa joku maskuliinienergiaa uhkuva (mutta kuitenkin syvällisistä keskusteluista pitävä) määrätietoinen mies, jonka rinnalla Virve saa todella loistaa feminiinienergiaa hehkuvana prinsessana hepenissään ja meikeissään. Ja jos jotain tällaista olisi nyt meneillään, niin en usko että osaisi tilanteesta täysin hiljaa olla. Se kiitollisuus ja onnellisuus ja ihastuneen ihmisen energia oli niin ylitsevuotavaa Vietnamissa jo, että miksi piilottelisi jotain vielä suurempaa onnea nyt?
Virve myös rakastaa oikeassa olemista ja luulen että erittäin mielellään osoittaisi seuraajilleen että ero oli oikea päätös ja katsokaapas miten hyvin minulla nyt menee kun uskalsin olla rohkea ja lähteä avioliitosta joka ei enää vastannut tarpeitani.