Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (9669)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vähän suruttaa Virven puolesta, voihan toi pelkän kuuman veden hörppiminen olla tietysti oikeastikin sille nautinto, mutta kun juuri silloin Nha Trangissa pääsi vähän kiinni siihen että joskus voisi maksaa vähän enemmän asioista niin elämästä tulisi mukavampaa, helpompaa ja miellyttävämpää.
Ja nyt on sitten laskukauden aikana saavuttu kylmään, sohjoiseen ja suhteellisen kalliiseen kaupunkiin, liekö vain manbunin suosituksen takia. Olishan sitä Euroopastakin löytynyt lämpimämpiä ja edullisempia kohteita, vaikka sieltä rakkaasta Espanjasta. Tai sitä vaan mietin että kun Virvellä (rahatilanteen puitteissa) on kuitenkin täysin vapaa elämä, niin miksi juuri Prahaan tähän aikaan vuodesta, mikään päivityksissä ei ilmaise sitä että ah, onpa ihanaa olla juuri täällä.
Samaa mietin. Esim Espanja, jossa Virve on aiemminkin viihtynyt, tai Portugali joka on vielä halvempi. Mikä vika niissä oli? Vai niistä puuttui manbun-sälli?
Hypomanian jälkeinen masennus on vakava asia, joten jos siitä on kyse niin toivotan Virvelle jaksamista sen keskellä. Kyllä se vielä iloksi muuttuu kun sen aika on. Tai no vielä enemmän toivon että hän hakisi apua. Mutta turha stressata some contentista vaan postaa sen mitä huvittaa sillon kun huvittaa.
Onko manbun eri kuin reissubestis? Kyllä se miehen kanssa taitaa olla. Ei tuossa toiminnassa ole muuten mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tuo on että Virve juo kuumaa hanavettä? Sehän ei ole kovin järkevää, kuuma hanavesi irrottaa putkistosta ties mitä kuonaa. Varsinkin jossain vanhassa talossa Prahassa, tuskin on ihan uutta priimaa niiden röörit.
Se on kuten Virve sanoo, että elämä on just sen hintaista kuin siitä tekee, ja Virve ei raaski ostaa teepusseja. Joo toivotaan että vesi on lämmitetty mikrossa tai vedenkeittimellä, mutta taatusti Virve tietää itse kaikista parhaan tavan eikä ota aiheesta palautetta vastaan. 😎
Vierailija kirjoitti:
Onko manbun eri kuin reissubestis? Kyllä se miehen kanssa taitaa olla. Ei tuossa toiminnassa ole muuten mitään järkeä.
Minä veikkaan, että Virve on jossain halvassa hostellissa. Ei vaan kehtaa nettiin laittaa että on varannut itselleen majoituksen kuukaudeksi jossain 6-12 hengen makuusalissa.
Kuvat ja videonpätkät on otettu aina samassa sängyssä istuen. Seinän vahvan oranssi väritys on myös vähän erikoinen jonkun kodiksi. Rakennus on vanha ja Prahan keskustassa tai sen liepeillä kuten useimmat halvat hostellit siellä on. Ja joku viereisen pedin tyyppi antaa aina Virvelle päivän ne kuvat, joissa ei näy mitään henkilökohtaista. Yleensähän Virve kuvaa itse miniminää eli mitä mieltä minä olen kirjakaupasta tai sen pianosta tai kauppakeskuksen vessamaailmasta, ei todellakaan mitään rakennusten arkkitehtuuria. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan, että Virve on jossain halvassa hostellissa. Ei vaan kehtaa nettiin laittaa että on varannut itselleen majoituksen kuukaudeksi jossain 6-12 hengen makuusalissa.
Kuvat ja videonpätkät on otettu aina samassa sängyssä istuen. Seinän vahvan oranssi väritys on myös vähän erikoinen jonkun kodiksi. Rakennus on vanha ja Prahan keskustassa tai sen liepeillä kuten useimmat halvat hostellit siellä on. Ja joku viereisen pedin tyyppi antaa aina Virvelle päivän ne kuvat, joissa ei näy mitään henkilökohtaista. Yleensähän Virve kuvaa itse miniminää eli mitä mieltä minä olen kirjakaupasta tai sen pianosta tai kauppakeskuksen vessamaailmasta, ei todellakaan mitään rakennusten arkkitehtuuria. 😃
En ymmärrä, miksei Virve kehtaisi sanoa olevansa hostellissa, onhan hän asunut niin oudoissa paikoissa ennenkin. Pikemminkin luulen, että nykyinen majapaikka ei oikein vastaa Virven tyyli- ja moderniusstandardeja. Hänhän pyrkkii yleensä buukkaamaan asuinhuoneeseen siististä ja nykyaikaisesta paikasta ja tuo Prahan paikka ei todellakaan näytä siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi muuten ollakin, tuo selittäisi paljon 🤔
Kuvien perusteella voisi olla Benedikt City Center Hostel, tai Prague Center Hostel. Samantyylinen oranssi seinä, korkeat huoneet, ja myös Virven kuvaama pulupuisto lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tuo on että Virve juo kuumaa hanavettä? Sehän ei ole kovin järkevää, kuuma hanavesi irrottaa putkistosta ties mitä kuonaa. Varsinkin jossain vanhassa talossa Prahassa, tuskin on ihan uutta priimaa niiden röörit.
Se on kuten Virve sanoo, että elämä on just sen hintaista kuin siitä tekee, ja Virve ei raaski ostaa teepusseja. Joo toivotaan että vesi on lämmitetty mikrossa tai vedenkeittimellä, mutta taatusti Virve tietää itse kaikista parhaan tavan eikä ota aiheesta palautetta vastaan. 😎
Suomessakaan ei suositella lämpimän veden käyttämistä ruoanlaittoon tai juotavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuvien perusteella voisi olla Benedikt City Center Hostel, tai Prague Center Hostel. Samantyylinen oranssi seinä, korkeat huoneet, ja myös Virven kuvaama pulupuisto lähellä.
Kumpikaan ei täsmää ainakaan naapuritalojen perusteella.
Ei vaikuta, että olisi miehen kanssa. Tai ainakaan, että heidän välillään mitään sutinaa olisi. On sen verran apean oloinen. Nha Trangissa loisti saadessaan miehiltä huomiota. Miehen kanssa olisi ehkä syönyt jotain tukevampaa kuin tuota sekasotkusalaattia.
Ehkä hän tarvitsee nyt aikaa kaiken viime aikoina tapahtuneen sekä tulevan prosessoimiseen. Ja sopeutumiseen erilaiseen ympäristöön.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta, että olisi miehen kanssa. Tai ainakaan, että heidän välillään mitään sutinaa olisi. On sen verran apean oloinen. Nha Trangissa loisti saadessaan miehiltä huomiota. Miehen kanssa olisi ehkä syönyt jotain tukevampaa kuin tuota sekasotkusalaattia.
Ehkä hän tarvitsee nyt aikaa kaiken viime aikoina tapahtuneen sekä tulevan prosessoimiseen. Ja sopeutumiseen erilaiseen ympäristöön.
Minusta hän ei ole apea. Hymy on aito, ei väkinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän tarvitsee nyt aikaa kaiken viime aikoina tapahtuneen sekä tulevan prosessoimiseen. Ja sopeutumiseen erilaiseen ympäristöön.Minusta hän ei ole apea. Hymy on aito, ei väkinäinen.
Nyt kun asiaa ajattelen, en muista että olisin kertaakaan nähnyt Virven hymyilevän muuten kuin väkinäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisesti Orange-hostel, samanlaisia rappuja, ikkunoita, maisemia.
Jossain stoorissa kyllä puhui sen verran hiljaisella äänellä että itselläkin tuli mieleen että onko huoneistossa muita ihmisiä vai miksi "kuiskaa" 🤔. En nyt tiedä onko Virve muutenkaan niin äänekäs, mutta ehkä viimeisenä mielessä ne riemu-remuisat klipit sieltä Thaimaan night marketilta tanssimasta, ehkei niissäkään kovaan ääneen naurettu mutta jotenkin jäi mielikuva kuitenkin äänekkäämmästä ihmisestä.
Edelleen myös vähän ihmettelen sitä että jos olisi jonkun rennon (oletus) reissukaverin luona, niin tuskin olisi kiellettyä esitellä asuntoa, siis ihan nyt vaan mielikuviin perustuen. Luulisi ettei jotain kenties boheemia reissuhenkistä ihmistä haittaisi että kotoaan näkyy jotain yksityiskohtia toisen somessa.
Voisi olla just Virven tyyppistä kyllä sekin että siellä hautoisi jo jotain uutta suhdetta, mutta toisaalta Virvestä kyllä yleensä paistaa aika hyvin läpi se kun menee lujaa ja ollaan onnellisia, ja siltä ei nyt kyllä yhtään vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että aikuinen nyt tietää että vesi pitää keittää, mutta toisaalta Virve on monesti ollut todella oudon pihalla jostain täysin arkisista asioista. Ainakaan ei tuolla tarvitse itse maksaa sähköstä (eikä siitä vedestä), niin luulisi hyvin mielin voivan keitellä kupillisiaan kuumaa vettä 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisesti Orange-hostel, samanlaisia rappuja, ikkunoita, maisemia.
Mikään ei täsmää siinä.
Siellä se kuitenkin elää jotain parisuhdekokeilua, yöpymispaikkaansa ei viitsi kuvata koska omaa sänkyä ei edes ole, nolottaa kun juuri eronnut ja muutenkin aviomiehensä kanssa ei sellaista elämää halunnut. Provider maksaa sähköt veden keittoonkin eikä enää 50/50. Nojoo, mutta tavallaan en ihmettelisi. :D
Vierailija kirjoitti:
Jossain stoorissa kyllä puhui sen verran hiljaisella äänellä että itselläkin tuli mieleen että onko huoneistossa muita ihmisiä vai miksi "kuiskaa" 🤔. En nyt tiedä onko Virve muutenkaan niin äänekäs, mutta ehkä viimeisenä mielessä ne riemu-remuisat klipit sieltä Thaimaan night marketilta tanssimasta, ehkei niissäkään kovaan ääneen naurettu mutta jotenkin jäi mielikuva kuitenkin äänekkäämmästä ihmisestä.
Edelleen myös vähän ihmettelen sitä että jos olisi jonkun rennon (oletus) reissukaverin luona, niin tuskin olisi kiellettyä esitellä asuntoa, siis ihan nyt vaan mielikuviin perustuen. Luulisi ettei jotain kenties boheemia reissuhenkistä ihmistä haittaisi että kotoaan näkyy jotain yksityiskohtia toisen somessa.
Voisi olla just Virven tyyppistä kyllä sekin että siellä hautoisi jo jotain uutta suhdetta, mutta toisaalta Virvestä kyllä yleensä paistaa aika hyvin läpi se kun menee lujaa ja ollaan onnellisia, ja siltä ei nyt kyl
Eihän sillä suhteella välttämättä hyvin mene. Nythän se vasta selviää, kun ovat yhdessä.
Ruotsissa on 5 vuoden passit. Joten tuo saattaa olla yksi syy.