Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (7434)

Vierailija
5681/7434 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö ketään muuta Virven ilmaisu "frendi"? Ei kai tuota oikein kukaan Suomessa käytä, vaan ihan kaveria tai ystävää. Mietin, että pitääkö tuolla sanalla kaverit jotenkin kädenmitan päässä itsestään? Ei ole koskaan puhunut ystävistä esim. miettien näitten hyviä ominaisuuksia tai yhtään mitään. Aina on kyse siitä, mitä joku kaveri on tehnyt Virven itsensä hyväksi.

Vierailija
5682/7434 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä lausunut sen koleslav siihen asti kun luin Virven stoorin jonka mukaan se lausutaan koulsloo.

virve sivistää meitä juntteja kuten yleensäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5683/7434 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.farmfresh.com.my/yogurt-drink-lychee/

Vivven seuraava terveystuote on probioottinen ja vähärasvainen litsijogurttijuoma!

Tuoteselosteen mukaan tästä saa 63,7 grammaa sokeria eikä tarvi edes pureskella, riittää kun nielee. 😈

#ineverconsumeanysugar #fitgirl #healthyliving #mysugarfreelife 

Vierailija
5684/7434 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nää "frendit" on muutenkin vähän mystisiä, kun hän ei koskaan tapaa ketään eikä tunnu kaipaavan muutakaan kontaktia, niin nyt yhtäkkiä meinaavat sit kuitenkin olla monta viikkoa yhdessä jossain Aasian reissussa.

Vierailija
5685/7434 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein kauan viettää aikaa ihan yksin, jopa puhumatta kenellekään, niin kyllä se voi olla aika shokki sitten kun yhtäkkiä on kuukaudenkin jonkun kaverin kanssa. Ei oikeesti tee kenenkään terveydelle elää noin yksin, tai jos tekee niin sitten on varmaan jotain diagnoosia takana. Mutta tähän asti Virve on kuitenkin pystynyt osallistumaan yhteiskuntaan ja ollut jopa asiakaspalvelutyössä useita vuosia. 

Vierailija
5686/7434 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve vaikuttaa kyllä olevan aivan valtavan hukassa elämässään. Sääliksi käy, olen samaa ikäluokkaa kanssaan. En kritisoi jos ihminen elää muuta kuin kasista neljään-elämää, mutta näin ulkopuoliselle vaikuttaa siltä että Virvestä tuli onneton jättäytyessään pois työelämästä. Jos pitäisi arvata sanoisin että romahti ihan kunnolla työuupumukseen ja siihen on kyllä apua saatavilla - jos sitä on valmis ottamaan vastaan.

Vierailija
5687/7434 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nää "frendit" on muutenkin vähän mystisiä, kun hän ei koskaan tapaa ketään eikä tunnu kaipaavan muutakaan kontaktia, niin nyt yhtäkkiä meinaavat sit kuitenkin olla monta viikkoa yhdessä jossain Aasian reissussa.

Ehkä ne on Virvelin kuvitteellisia kavereita, imaginary friends. Ainoastaan Virve näkee heidät. 

Vierailija
5688/7434 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tuo kermaperunasalaatti, josta Virve kertoo ylpeänä miten paljon terveellisiä ravintoaineita se sisältää.

taidankin syödä suklaalevyn jonka päällä kaksi kurkkusiivua, ja fiilistellä ravintoaineita. #healthyliving #beach2024

Vierailija
5689/7434 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, miten tuohon jättisalaattiin on kaiveltu laarien pohjalta sikin sokin kaikki jämät mihin on koko päivän ajan tippunut kaikenlaista. Limaiset jämät kymmenestä eri laarista ja sopii niiiiin hyvin kaikki yhteen! Olen itse kaikkiruokainen mutta rakastan itseäni niin paljon että laitan suuhuni vain hyviä ruoka-aineita. Minulle se tarkoittaa tuoreutta ja hygieenisyyttä, vastuullista tuotantoa ja herkullista makua. Haluan tietää mitä syön, ja nautin joka palasta. V:n syömät ruoat saavat oksureaktion aikaan. En voi olla ainoa joka kokee näin. 

Vierailija
5690/7434 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne on ne salaattibaarin laatikoiden pohjat joihin porukka on päivän aikaan yskinyt ja aivastellut. Ja myymättä jääneet viimeiset kurkkusiivut. Nämä on lätkäisty pahviämpäriin ja myyntiin. 

onneksi Virve on vastuussa vain itsestään eikä hänellä ole lapsia tai kotieläimiä (ellei jatsimiestä lasketa). Pistäisi varmaan lapset ja koiran syömään jotain puunlehtiä kadulta. 

Vierailija
5691/7434 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä! Oon itse megaintrovertti ja ihan mahdottomuus ois lähteä jonkun puolietäisen frendin kanssa viikoiksi mihinkään.

Vierailija
5692/7434 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän että joskus on sellainen elämäntilanne että on hyvä painella ulkomaille yksin pohtimaan asioita ja olemaan yksin rauhassa. Oon itsekin yhden eron jälkeen ollut pari viikkoa Aasiassa saarella yksinäni. Mutta että tekee pelkästään sitä ja pidemmän aikaa... Ei tee hyvää introvertillekään olla pitkäaikaisia jaksoja yksin. Ja shokkihan siinä sit iskee ku on ollut puoli vuotta yksinään metsästämässä alesushia ja lukenut kirjoja ja yhtäkkiä onkin kaveri 24/7 seurassa. Huh.

Lisäksi salitreenaajana ihmettelen miten ei ole päivityksiä lihaskivuista jos joka päivä käy salilla, varsinkin kun aloittanut tyhjästä. Itselläkin on ohjelman vaihtuessa lihaskipuja alkuun melkein aina. :D Vai onko tää Vn "salitreeni" vaan sitä että käy 15min polkemassa crosstraineria?

Vierailija
5693/7434 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään piti mennä juhliin, mutta se aiheuttikin ahdistusta, kaikeksi onneksi juhlat kuitenkin peruttiin. Toisin sanoen Virve sanoi että ei olekaan menossa. Tätä se yksin muhiminen teettää että niistä ihmiskontakteista tulee aina vaan vaikeampia. 

Vierailija
5694/7434 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ja sitten miljoona inspiroivaa live love laugh lainausta siitä että miten introvertit vaan on tällasia.

eikö just eilen virve sanonut sitä että oli jostain kirjasta jäänyt miettimään sitä, että jättää asioita tekemättä sen takia koska toistelee itselleen että olen tällainen ja harmitteli että oli itse itsensä leimannut enemmän yksilötreenistä kuin ryhmäliikunnasta pitäväksi, ja sen vuoksi jättänyt menemättä joogatunnille. Silti hän jättää ison osan elämästä kokematta vain siksi, että on helpompi nimenomaan turvautua siihen introvertin viittaan kuin poistua omalta mukavuusalueelta niitä kokemuksia hakemaan?

Vierailija
5695/7434 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään piti mennä juhliin, mutta se aiheuttikin ahdistusta, kaikeksi onneksi juhlat kuitenkin peruttiin. Toisin sanoen Virve sanoi että ei olekaan menossa. Tätä se yksin muhiminen teettää että niistä ihmiskontakteista tulee aina vaan vaikeampia. 

Vähän kyllä epäilisin, että kyseessä olivat mielikuvitusystävien järjestämät juhlat. 😃

Vierailija
5696/7434 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kyllä epäilisin, että kyseessä olivat mielikuvitusystävien järjestämät juhlat. 😃

No tietysti kuvittelet, ettei kellään muullakaan voisi olla kavereita kun ei sulla ole 😃 varmasti lohduttava ajatus.

Vierailija
5697/7434 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikein kauan viettää aikaa ihan yksin, jopa puhumatta kenellekään, niin kyllä se voi olla aika shokki sitten kun yhtäkkiä on kuukaudenkin jonkun kaverin kanssa. Ei oikeesti tee kenenkään terveydelle elää noin yksin, tai jos tekee niin sitten on varmaan jotain diagnoosia takana. Mutta tähän asti Virve on kuitenkin pystynyt osallistumaan yhteiskuntaan ja ollut jopa asiakaspalvelutyössä useita vuosia. 

Älä jaksa hullu 🥱🥱

Vierailija
5698/7434 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, miten tuohon jättisalaattiin on kaiveltu laarien pohjalta sikin sokin kaikki jämät mihin on koko päivän ajan tippunut kaikenlaista. Limaiset jämät kymmenestä eri laarista ja sopii niiiiin hyvin kaikki yhteen! Olen itse kaikkiruokainen mutta rakastan itseäni niin paljon että laitan suuhuni vain hyviä ruoka-aineita. Minulle se tarkoittaa tuoreutta ja hygieenisyyttä, vastuullista tuotantoa ja herkullista makua. Haluan tietää mitä syön, ja nautin joka palasta. V:n syömät ruoat saavat oksureaktion aikaan. En voi olla ainoa joka kokee näin. 

Mitä mä just luin??? 😂😂🤣

Vivvehullu tarjoaa aina päivät naurut 🤣🤪

Vierailija
5699/7434 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietysti kuvittelet, ettei kellään muullakaan voisi olla kavereita kun ei sulla ole 😃 varmasti lohduttava ajatus.

Vivvehullu-hullu aina syyttää muita siitä, mitä Vivve ei itsessään sulata. Virvellä ei siis ole kavereita. 

Mites on, onko se korsolainen Vivvehullu tullut myös miehensä jättämäksi? 😉 Vai mikäs on Vivvehullun parisuhdetilanne?

Vierailija
5700/7434 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I am an introvert, not an asshole.

Nojaa, ei toinen noista  poissulje millään muotoa toista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän