Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (9907)
Mulle tulee väkisinkin mieleen että nyt on ainakin osa näistä uusista kavereista miehiä - ja voisko olla että Virve on nyt hieman ihastunut? Hyviä keskusteluja käydään, rakastetaan elämää ja ostetaan paljastavia vaatteita. Se uusi kaveri kovasti haastaa Virveä tekemään juttuja ja just kuvittelen että se on joku nuorehko kundi (sic!).
Ihastusta, hypomaniaa vai näiden yhdistelmää?
Higher and higher, better and better.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan tarinan että viettivät kaverin kanssa tyttöjen iltaa ja olivat baarissa ja olivat sopineet että sinä iltana ovat vain keskenään, kun jazzimies tuli juttelemaan ja virve ei ollut nimeään kertonut vaan sanonu vain että "i'm little monkey". Kun juttu sitten kuitenki lähti luistamaan niin mies kutsui virveä välillä apinaksi, ja Virve lopulta oli kysynyt että miksi kutsuu apinaksi niin mies kertoi tuon, ilmeisesti virve oli ollut sen verran tuiskeessa ettei muistanut tuota.
Vähän kiusallista vaan se, että tarinassa Virve on illalla ryypännyt itsensä muistikatkokuntoon ollessaan laivalla viikon työpassissa, ja jatkanut seuraavana aamuna sujuvasti työntekoa. 🤷🏻
No tällaista sattuu varmaan itse kullekin varsinkin nuorempana.
Vähän kuumana tuntuu käyvän myös siihen lantionnytketanssia opettavaan heppuun.
Mä mietin kans että taitaa olla ns. kundifrendejä kun niin salamyhkäisesti kerrottu ja tosiaan seksuaalinen sävy jutuissa nyt. Miten monet postaukset ja päivittelyt tulikaan siitä lantionnytkyttelystä (joka ei mun silmään näyttänyt edes mitenkään seksuaaliselta liikkeeltä??) ja komeasta nuoresta miesopettajasta. Virve myös osti itselleen epätavallisen paljastavan mekon, tästä ei ole tainnut tulla vielä kuvaa edes.
Miksi Virve ei käytä sormusta? Onko siitä maininnut joskus?
En ehkä ite aviomiehenä tykkäisi että vaimo viilettää ties missä ilman sormusta. (Joo, ei noi paikalliset ehkä sormuksista muutenkaan tiedä, mutta edes muut turret, harjoituseläkeläiset tai what not.)
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin kans että taitaa olla ns. kundifrendejä kun niin salamyhkäisesti kerrottu ja tosiaan seksuaalinen sävy jutuissa nyt. Miten monet postaukset ja päivittelyt tulikaan siitä lantionnytkyttelystä (joka ei mun silmään näyttänyt edes mitenkään seksuaaliselta liikkeeltä??) ja komeasta nuoresta miesopettajasta. Virve myös osti itselleen epätavallisen paljastavan mekon, tästä ei ole tainnut tulla vielä kuvaa edes.
Virve taisi tästä laittaa kuvan mutta niin että se paljastava etuosa oli laitettukin selän puolelle. Eli väärin päin, sitten ei ollut niin paljastava.
Mutta eilen tai toissapäivänä postasi jonkun kuvan/videota jossa näkyi selkeästi tissivako. Ihmettelin sitä hetken kun en oo ennen huomannut että niin olisi tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
En ehkä ite aviomiehenä tykkäisi että vaimo viilettää ties missä ilman sormusta. (Joo, ei noi paikalliset ehkä sormuksista muutenkaan tiedä, mutta edes muut turret, harjoituseläkeläiset tai what not.)
En mäkään käytä sormusta, eikä käytä mieskään. Se ei silti kerro mitään yhtään mistään paitsi siitä että en käytä koruja. En pidä ihmeellisenä että Virve ei koruja käytä, tosin muistaakseni tykkäsi omasta sirosta sormuksestaan mutta olikohan tässä joku juttu että ei halua käyttää sitä julkisesti että sitä ei ryöstetä tms.. mutta ei se nyt ihan niin hieno sormus kuitenkaan ollut että sen takia ryöstettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan tarinan että viettivät kaverin kanssa tyttöjen iltaa ja olivat baarissa ja olivat sopineet että sinä iltana ovat vain keskenään, kun jazzimies tuli juttelemaan ja virve ei ollut nimeään kertonut vaan sanonu vain että "i'm little monkey". Kun juttu sitten kuitenki lähti luistamaan niin mies kutsui virveä välillä apinaksi, ja Virve lopulta oli kysynyt että miksi kutsuu apinaksi niin mies kertoi tuon, ilmeisesti virve oli ollut sen verran tuiskeessa ettei muistanut tuota.
Vähän kiusallista vaan se, että tarinassa Virve on illalla ryypännyt itsensä muistikatkokuntoon ollessaan laivalla viikon työpassissa, ja jatkanut seuraavana aamuna sujuvasti työntekoa. 🤷🏻
Aika monella on ainakin jonkun kerran elämässään käynyt niin, että illalla ollaan viihteellä ja sitten aamulla velvollisuudet k
Useimmilla laivayhtiöillä on nollatoleranssi työpassin aikaisen alkoholin käytön suhteen. Koskee kaikkia työntekijöitä, koska ainakin teoriassa kaikille on määritelty omat tehtävät mahdollisen hätätilanteen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vielä muutama päivä sitten oli sormus mukana menossa, nyt on vissiin jäänyt.
Ehkä jatsimies on saanut tarpeekseen ja niillä on mennyt kattilat jakoon? Onhan sillä ollut pitkä pinna tähän saakka ja kestänyt Virven outoiluja minitalojen ja ties minkä albanian reissujen ja jatkuvan pihistelyn kanssa. Ja mistä sen tietää vaikka niillä olisi harkinta-aika päällä? Itse en ainakaan - anteeksi vaan - virven kaltaista puolisoa katselisi hetkeäkään. Ja jos akka huitelee jossain Aasiassa loppuelämänsä niin ehkä se on saanut jatsimiehen miettimään vaihtoehtoja jos ei halua itse päälle nelikymppisenä elää epämääräistä reppureissaamiselämää.
Mikä nyt olikaan suunnitelma, missä ja milloin näkevät jatsimiehen kanssa seuraavaksi?
En ole ehtinyt ihan jatkuvasti viimeisimpiä käänteitä seurata, mutta jäi vähän ihmetyttämään, että _miten_ läheisempiä ihmiskontakteja välttelevä Virve on nämä uusimmat "frendinsä" saanut? Sieltä nytkytystanssikurssiltako joku on vaan tarttunut matkaan?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jatsimies on saanut tarpeekseen ja niillä on mennyt kattilat jakoon? Onhan sillä ollut pitkä pinna tähän saakka ja kestänyt Virven outoiluja minitalojen ja ties minkä albanian reissujen ja jatkuvan pihistelyn kanssa. Ja mistä sen tietää vaikka niillä olisi harkinta-aika päällä? Itse en ainakaan - anteeksi vaan - virven kaltaista puolisoa katselisi hetkeäkään. Ja jos akka huitelee jossain Aasiassa loppuelämänsä niin ehkä se on saanut jatsimiehen miettimään vaihtoehtoja jos ei halua itse päälle nelikymppisenä elää epämääräistä reppureissaamiselämää.
Nämä isommat outoilut kyllä tulivat Virven elämään jatsimiehen mukana. Nyt näyttää kuitenkin siltä, että Virve vetää ns. päätyyn asti valitulla tiellä, minimalistina Aasiassa säästämässä. Jatsimiehelle riittäisi sittenkin miedompikin versio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä isommat outoilut kyllä tulivat Virven elämään jatsimiehen mukana. Nyt näyttää kuitenkin siltä, että Virve vetää ns. päätyyn asti valitulla tiellä, minimalistina Aasiassa säästämässä. Jatsimiehelle riittäisi sittenkin miedompikin versio.
Haluaisitko sinä tai joku muu vähän avata, mitä nuo isommat outoilut ovat. 😁 Joku tiivistelmä olisi kiva niin pysyy paremmin kärryillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä isommat outoilut kyllä tulivat Virven elämään jatsimiehen mukana. Nyt näyttää kuitenkin siltä, että Virve vetää ns. päätyyn asti valitulla tiellä, minimalistina Aasiassa säästämässä. Jatsimiehelle riittäisi sittenkin miedompikin versio.&nb
Minusta nuo piirteet ovat näkyneet Virvessä "aina" mutta aiemmin ne liittyvät kosmetiikkaan ja nyt ovat sitten sillisalaattia.
Virven someurahan lähti liikkeelle siitä, että pyrki karsimaan valtavaa kosmetiikkakokoelmaa ja oli siksi ostolakossa. Hänellä oli silloin oma huone kosmetiikalle ja Diorin viisikkojakin oli matkalaukullinen ja aina piti saada uusi kokoelmiin eikä niitä raaskittu edes käyttää. Sitten niistä yhtäkkiä luovuttiin. Osa myytiin ja osa käytettiin.
Virve pänttäsi hulluna opintojaan varten kosmetiikan kemiaakin vaikka se oli hänelle ihan hepreaa. Samoin, kun hurahti korealaiseen kosmetiikkaan niin hankki siitä kaiken mahdollisen tiedon. Nyt pänttää sitten duolingolla kieliä ja selfhelp-kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä isommat outoilut kyllä tulivat Virven elämään jatsimiehen mukana. Nyt näyttää kuitenkin siltä, että Virve vetää ns. päätyyn asti valitulla tiellä, minimalistina Aasiassa säästämässä. Jatsimiehelle riittäisi sittenkin miedompikin versio.&nb
No mulla ei ole kattavaa listaa mutta ekana tulee mieleen esim se että niillä oli ihana asunto käsittääkseni hyvällä alueella. Se sitten Virven aivoitusten ansiosta laitettiin myyntiin ja ostettiin ankea koirankoppi huonommalta alueelta hevon kuusesta, paikasta jonne on hankala päästä ellei ole omaa autoa jota niillä ei ole. Ja sitten jatkuva pihistely ruokien kanssa ja reissatessa, mies maksaa enemmän ja kantaa Virven rojuja laukussaan jotta Virve säästää muutaman roposen. Ja ylipäätään Virven tärähtänyt persoona ja sen kestäminen.
Ennen kuin ostivat sen laatikkotalon, oli heidän ullakkoasunto karsittu niin minimiin, että jopa heidän sänky oli konmaritettu turhakkeena! Mitäpä sitä ullakkoasunnolla jossa ei ole edes sänkyä, jossa nukkua.
Laatikkotaloa ei raskittu lämmittää vaan sisällä oli todella vilpoisaa talvella, vain parvella pystyi oleskelemaan. Uunia tai ilmalämpöpumppua ei käytetty missään nimessä.
Kyllä siitä sitten joutikin Aasiaan lämmittelemään ja syömään lämmintä ruokaa 😂
Virve oli aiemmin hyvin tarkka perusterveellisestä ruokavaliostaan ja vahti myös lisättyä sokeria. Nyt syö joka päivä ulkona patonkia, smoothieita, erilaisia makeita kahveja, nuudeleita yms.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin ostivat sen laatikkotalon, oli heidän ullakkoasunto karsittu niin minimiin, että jopa heidän sänky oli konmaritettu turhakkeena! Mitäpä sitä ullakkoasunnolla jossa ei ole edes sänkyä, jossa nukkua.
Laatikkotaloa ei raskittu lämmittää vaan sisällä oli todella vilpoisaa talvella, vain parvella pystyi oleskelemaan. Uunia tai ilmalämpöpumppua ei käytetty missään nimessä.
Kyllä siitä sitten joutikin Aasiaan lämmittelemään ja syömään lämmintä ruokaa 😂
Siinä välissähän ensin kovasti haaveiltiin, että muutetaan autoon asumaan ja reissaamaan. Pikkutalossa asuessa iski se realiteetti eteen, että sille autolle olis tarvinnut jotain osata tehdäkin, sitä olisi pitänyt jaksaa huoltaakin ja kaikkea. Joten siitä hypättiin sitten matkalaukkuelämään.
Ihana nähdä että Virve on uskaltautunut ihmisten joukkoon ja tanssimaan. Tekee varmasti ihan hyvää ja että on nyt mieluisampaa arkea taas siellä.