Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan ihminen voi sanoa, ettei Jumalaa ole?

Vierailija
14.08.2012 |

Itse ajattelisin niin, että akvaariokalakaan ei pysty sanomaan, ettei ihmistä ole, vaikka se kuitenkin on siellä sitä ruokkimassa.

Jos joku luulee, ettei meitä tarkailla, on niin väärässä!!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän olisi kertonut sen sinulle. JOten lakkaa kyselemästä.

Vierailija
22/25 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä vihaan tällaisia aloituksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi sanoa, että jumala on olemassa? Se on nykymaailmassa vain ihmisen omassa päässä oleva mielenhäiriö uskoa johonkin olemattomaan. Vähän kuin lapset ja joulupukki.

Ja jos jumala nyt kuitenkin olisi olemassa, niin on hänellä aika perkeleen kieroutunut huumorintaju. En ymmärrä miksi joku niin viisas ja plaa plaa olento olisi kehittänyt jotain näin typerää kuin ihminen. Tai miksi ihmiset on sitten luotu täysin idiooteiksi?

Vierailija
24/25 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelisin niin, että akvaariokalakaan ei pysty sanomaan, ettei ihmistä ole, vaikka se kuitenkin on siellä sitä ruokkimassa. Jos joku luulee, ettei meitä tarkailla, on niin väärässä!!!

Mut ihan tosissaan. Voi olla että meitä tarkkaillaan, voi olla että ei. Jos ei, asia on aika simppeli. Jos tarkkaillaan, mistä tiedät että se on juuri kristinuskon Jumala? Yhtä hyvin se voi olla vaikka Amon, Zeus, Ukko... Tai joku jonka nimeä ei edes tiedetä.

Vierailija
25/25 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain omasta henkilökohtaisesta uskomisestaan kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä