Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anu Saagim tylyttää taas läskejä

Vierailija
13.08.2012 |

- Mä olin eilen Madonnan konsertissa ja istuin kolmannessa rivissä. Mun edessä istui ihmisiä ja ihan oikeesti mä ajattelin, että mitä mä nään. Näin ihan hirveän lihavia ihmisiä. Ne ei tehnyt mitään muuta ku söi. Ne vaan söi, söi ja söi ja joi kaljaa, Saagim taivastelee.

- Eikö niillä kotona ole peiliä, että ne tajuaisi miten rumia ne on?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis nainen ja puhuu täyttä totta. Bussissakin näkee usein suomalaisia naisia jotka vain syövät ja syovät. Samaa mieltä Anun kanssa, upea nainen!

Vierailija
2/17 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko suomalaiset ylipainoisia vai ei. Vaan siitä, että jos pitää itseään niin paljon parempana kuin muita ihmisiä (mitä Anu tekee) niin sen pitäisi näkyä jossain. Tuossa iässä pitäisi olla jotain muutakin meriittiä elämässä kuin toisten ihmisten läskien taivastelu ja omien tissien esittely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävireinen vanha grammari.

Vierailija
4/17 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi katsella sitten vain niitä kauniita ja hoikkia ikinuoria Virottaria.

Ihme masokisti.

Vierailija
5/17 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä se täällä tekee..

Voisi katsella sitten vain niitä kauniita ja hoikkia ikinuoria Virottaria.

Ihme masokisti.

Vierailija
6/17 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasaisin väliajoin yrittää saada epätoivoisesti julkisuutta näillä samoilla jankutuksilla kun ei muuten enää kukaan ole kiinnostunut.

Ketä kiinnostaa mitä mieltä Anu Saagim on? Itse hän vanha ja väsynyt marmattaja.

Vierailija
7/17 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen kyllä nimen kuullut ja nuo kommentit aiemminkin, mutta millä meriiteillä tuo huuhkaja haukkuu suomalaisia? Miksi se on täällä, jos noin ällöttää? Taitaa tuo eukko elää pelkillä porkkanatikuilla ja siksi sitä ärsyttää nähdä muita vetämässä kaljaa ja syömässä roskaruokaa.

T. Hoikka ja lihaksikas, joten kalikka ei kalahtanut

Vierailija
8/17 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ala jo rasismin tunnusmerkit täyttyä, kun sama akka vuodesta toiseen lööpeissä haukkumassa suomalaista naista??

Vierailija
9/17 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suomessa ylipainoisten määrä on kasvanut. Osa nuoristakin kantaa jo aikamoista "pelastusrengasta" ympärillään. Ylipainoon liittyvät sairaudet tulee lisääntymään elle asialle tehdä jotain.

Karkkipussit on isoja, sipsi pussit on suuria, limonadi vähintään puolilitraa puolitoistakin käy. Alkoholin käyttö lisääntynyt ja lopuksi vielä energiajuomaa ihan vaan varmistukseksi.

Tuskim Sagim ihan asiallista kommenttia on antanut, mutta väittämä voi hyvinkin pitää paikkansa.

terv yksi, jonka bmi on myös lievästi + puolella.

Vierailija
10/17 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaan syö vapaalla hetkellä. En ihmettele yhtään, että ne ovat sellaisia läskejä!

Vierailija
11/17 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki TODELLA provosoiden, kuten yleensäkin. Mutta näinhän se on:). Ja asuu muuten Virossa (Tallinnassa), joten ei tartte sinne muuttaa.

Ihan kiva herätellä meidän läskikansaa.

Vierailija
12/17 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ala jo rasismin tunnusmerkit täyttyä, kun sama akka vuodesta toiseen lööpeissä haukkumassa suomalaista naista??

Vierailija
13/17 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan läskejä. Hyvä että joku sanoo ääneen. Itsekin olen 165 cm ja 68 kg, 10 kg liikaa koska olen laiska mukavuudenhaluinen paksukainen. Mitä sitä kieltämään :)

Vierailija
14/17 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Anu oikeassa. Toisaalta voidaan miettiä, että itse on hoidattanut lapsensa muilla ja sillä ajalla voinut sitten hoitaa itseään. Monen lapsen äidit joutuvat laittamaan lapsensa etusijalle, eikä oman itsensä hoitamiseen jää samalla tavalla aikaa. Suomessa naisten työssäkäynti on myös ihan eri tasolla kuin Virossa ja naisilla paljon vaativampi panos työmarkkinoilla. Virossa naiset keskittyvät itsensä hoitamiseen.

Vierailija
15/17 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mä olin eilen Madonnan konsertissa ja istuin kolmannessa rivissä. Mun edessä istui ihmisiä ja ihan oikeesti mä ajattelin, että mitä mä nään. Näin ihan hirveän lihavia ihmisiä. Ne ei tehnyt mitään muuta ku söi. Ne vaan söi, söi ja söi ja joi kaljaa, Saagim taivastelee.

Ei nyt kyllä erehdyit, katsoit peiliisi ja siellä näkyi ruma naamasi. Olet turvonnut ja katkeroitunut lehmä. Koitapa olemaan jatkossa positiivisempi.

Vierailija
16/17 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pullukat sentään osaavat mennä oikean ikäisten miesten kanssa naimisiin.

Vierailija
17/17 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: