Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko 16 vuotiaan tytön muuttaa poikaystävän luokse asumaan? "Poikaystävä" on 25 vuotias.

Vierailija
13.08.2012 |

Kyse ei ole siis omasta tyttärestäni, vaan ystäväni tyttärestä. Omasta mielestäni on outoa, että ystäväni edes harkitsee luvan antamista muuttoon.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööh, minkä vitun takia mies olisi pedofiili? pedofiilit ovat kiinnostuneita lapsista, monet 16-vuotiaat näyttävät jo ihan samalta kuin esim. 18-20 vuotiaat, toisin sanoen useimmilla jo hyvin kehittyneet muodot siinä iässä.

Vierailija
22/36 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan antaisi. Itse olin 17-vuotta kun muutn kotoa poikaystävän luokse.. Nyt 23-vuotta. Ja jos jotain/muuta voisin muuttaa on ainoastaan. tuo! ei ei ja ei!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN. Vanhemmat päättävät missä lapset asuvat ja jos ne asuu jonkun muun, kuin huoltajiensa luona, tulee siitä ilmoittaa viranomaisille (siis vanhempien tulee ilmoittaa). Meillä on lapsille tehty selväksi, että lukio/ammattikoulu käydään kotoa käsin, ellei oppilaitoksen sijainti muuta edellytä ja että tällöinkään ei vielä asuta mahdollisten seurustelukumppaneiden kanssa kimpassa.

Vierailija
24/36 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi. On hyvä itsenäistyä ja asua omillaan ensiksi.

Vierailija
25/36 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 24-vuotias (nainen tosin) eikä teinien seura todellakaan kiinnosta. En tunne ainuttakaan ikäistäni miestä, joka voisi edes harkita seurustelevansa 16-vuotiaan kanssa. Ihan oikeasti, 16-vuotiaan kanssa seurustelevan 25-vuotiaan on pakko olla jotenkin vajaa.

Vierailija
26/36 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoh, onkohan munkin kahden lapsen isä pedofiili, kun meilläkin ikäeroa tuo yhdeksän vuotta... Tavattiin kun olin 17 ja nyt on kaksi oikein ihanaa lasta ja oma asunto ja onnellinen parisuhde.. No, kai se sitten on/oli pedari kerta muhun tykästyi ja luokseen otti asumaan.

Minä antaisin muuttaa, jos tuntisin sen "poikaystävän" hyvin, ja tietäisin, että tyttärelläni elämänarvot kunnossa, kuten minulla itselläni on ollut. Poikaystävästä huolimatta hankin itselleni yliopisto koulutuksen (joka edelleen maisteria vaille) ja lapset siinä sivussa. En ole omalla kohdallani nähnyt mitään ongelmaa siinä, että alaikäisenä muutin mieheni luokse, joka oli niinkin paljon vanhempi. TULIPAHAN HALVEMMAKSI OPISKELIJAN ASUA, kun mies tienasi jo silloin nettona 3500 e :)))

Vierailija
27/36 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2012 klo 18:24"]

Kyse ei ole siis omasta tyttärestäni, vaan ystäväni tyttärestä. Omasta mielestäni on outoa, että ystäväni edes harkitsee luvan antamista muuttoon.

[/quote]

Antaisin luvan ja pitäisin takaportin auki kotiin takaisin. Omillaan eläminen ei välttämättä olekaan niin hienoa kuin sitä kuvittelisi. Taloudellista apua en antaisi vaan tyttö saisi itse selvittää miten hoitaa taloutensa. Kotiin saa aina tulla syömään ruoka-aikaan. Minulla on kaksi tytärtä, voi olla omalla kohdalla edessä vuosien jälkeen samat pohdinnat:)

Vierailija
28/36 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielellään antaisi. Mutta siskoni antoi. Hänen tyttärensä muutti 16-vuotiaana yhteen 26-vuotiaan miehen kanssa. He ovat aina olleet tosi onnellinen ja tasapainoinen pari. Nyt asuneet yhdessä jo 15 vuotta ;) Joten riippuu varmaan paljon henkilöistä, ehkä tässä ei ole olemassa ainoastaan yhtä oikeaa vastausta.

Vierailija
29/36 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan kotoa jonkun juipin armoille? Aivan varmasti estäisin sellaisen niin kauan kuin pystyisin. Onneksi tiedän, ettei tyttäreni tosiaankaan edes haluaisi mennä passaamaan ketään, vaan haluaa opiskelurauhan ja itsenäisen naisen elämän.

Vierailija
30/36 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 04:11"]

ööh, minkä vitun takia mies olisi pedofiili? pedofiilit ovat kiinnostuneita lapsista, monet 16-vuotiaat näyttävät jo ihan samalta kuin esim. 18-20 vuotiaat, toisin sanoen useimmilla jo hyvin kehittyneet muodot siinä iässä.

[/quote]

Ahaa! Siis jos tyttö näyttää naiselta vaikkapa 13-14-vuotiaana, häntä voi käyttää hyväksi olematta pedofiili.

Vierailija
31/36 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu poikaystävästä, jos se on kunnollinen yms. voisin harkitakin luvan antamista.

Vierailija
32/36 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 11:19"]

Riippuu poikaystävästä, jos se on kunnollinen yms. voisin harkitakin luvan antamista.

[/quote]

Olen se vastaaja, jonka siskon tytär muutti 16-vuotiaana 26-vuotiaan miehen kanssa yhteen. Ja jotka ovat olleet onnellisia jo 15 vuotta. Tässä tapauksessa tyttö oli ikäistään kypsempi, on opiskellut yliopistotutkinnonkin. Mies on kunnollinen työssäkäyvä, samanhenkinen. Olivat sielunkumppaneita jo alusta asti. He eivät ikinä aio hankkia lapsia, vaan nauttivat elämästään kahdestaan, tosin perheessä on myös muutama koira ;)

Vierailija
33/36 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2012 klo 18:55"]

seurustellut 3 kk tuon ikäisen miehen kanssa, ehdotti äitini että voisin muuttaa miehen luokse. Asuimme ahtaasti ja äitini halusi tilaa itselleen. Noh, minä muutin..

t. väkivaltaisesta juoposta sittemmin eronnut

[/quote]

Ja minä seurustelin 16 vuotiaana 24 vuotiaan kanssa ihan onnellisesti. Ja joo, seksiäkin oli.

Vierailija
34/36 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 04:11"]

[/quote]

Ahaa! Siis jos tyttö näyttää naiselta vaikkapa 13-14-vuotiaana, häntä voi käyttää hyväksi olematta pedofiili.

[/quote]

Näin juuri. Tällöin kyse ei ole pedofiliasta eli seksuaalisesta kiinnostuksesta sukupuolisesti kypsymättömiin henkilöihin vaan efebofiliasta/hebefiliasta eli seksuaalisesta kiinnostuksesta murrosikäisiin.

Vierailija
35/36 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran dokumentin, jossa haastateltiin telkien takana (onneksi) istuvaa törkymöykkyä, joka oli lähestynyt netin kautta ala-ikäisiä ja käyttänyt heitä hyväkseen oikein urakalla. Tämä mulkero puolustautui juuri niin, että koska tytöillä oli naisen muodot, mitään rikollista ei ollut tapahtunut, ja hän oli syvästi loukkaantunut vankilatuomiostaan.

Vierailija
36/36 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 15:08"]

Näin kerran dokumentin, jossa haastateltiin telkien takana (onneksi) istuvaa törkymöykkyä, joka oli lähestynyt netin kautta ala-ikäisiä ja käyttänyt heitä hyväkseen oikein urakalla. Tämä mulkero puolustautui juuri niin, että koska tytöillä oli naisen muodot, mitään rikollista ei ollut tapahtunut, ja hän oli syvästi loukkaantunut vankilatuomiostaan.

[/quote]

Laki ja moraali on yksi asia, semantiikka toinen asia. Teini-ikäisten hyväksikäyttäjää ei voi kutsua pedofiiliksi, koska hän ei ole pedofiili. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö hän olisi rikollinen. Hän on syyllistynyt rikokseen, joten on oikein ja kohtuullista, että hänet tuomitaan vankeuteen.

-40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi