Pidätkö enemmän huumorintajuisista vai tosikoista ihmisistä?
Kommentit (10)
olen itsekin sellainen ja toisen tosikon kanssa ymmärrämme toisiamme paremmin.
älyn lahjoista... että huumorintajuisten ihmisten kanssa on yleensä mukavampaa, rennompaa ja syvällisempääkin yhdessäoloa. Ei tarvitse joka asiaa niin vahtia, ja osaavat nauraa itselleen. Inhoan pikkuasioihin takertumista. Mutta toisaalta on kyllä hyvä että ihmisessä on myös se vakava, tosissaan ottava puolensa. Että eiköhän antoisinta seuraa ole ihminen jolla on nämä puolet tasapainossa keskenään.
eniten inhoan ns. huumori-ihmisiä jotka laukoo suusta mitä sattuu huumorin varjolla. Jos loukkaannut sinulla on heidän mielestään vain huono huumorintaju.
tarkoitinkin sellaisia ihmisiä, joilla ei ole huumorintajua ollenkaan, siis niin että ottavat ihan joka ikisen pikkuasian vakavasti.
jotka käyttäytyvät koko ajan kuin joku uhkaisi heitä. Nämä ovat niitä, jotka ovat sairaan tarkkoja maineestaan (voi jospa tietäisivät mitä ihmiset heistä ajattelevat).
Lisäksi esim. työympäristössä jokainen asia joka vähän poikkeaa normaalitehtävistä on "asia ei kuulu tehtäviini, joten en sitä tee". Nämä ovat ns. fakkiutuneita idiootteja.
jotka käyttäytyvät koko ajan kuin joku uhkaisi heitä. Nämä ovat niitä, jotka ovat sairaan tarkkoja maineestaan (voi jospa tietäisivät mitä ihmiset heistä ajattelevat).
Lisäksi esim. työympäristössä jokainen asia joka vähän poikkeaa normaalitehtävistä on "asia ei kuulu tehtäviini, joten en sitä tee". Nämä ovat ns. fakkiutuneita idiootteja.
muttei siitä nyt sitten sen enempää. :D
Silti en pidä ns. tyhjännaurajista, jotka koko ajan nauravat itsetarkoituksellisesti.
Mutta kunnon huumoripläjäys jossain odottamattomassa tilanteessa, siinä on sitä jotain. Monesti riidat tai hankalat tilanteet voivat laueta ikään kuin vahingossa, kun toinen sanoo jotain humoristista – joskus jopa tarkoittamattaan – ja siitä tilanne purkautuu naurun säestyksellä.
Sitten on ihmisiä, jotka osaavat kertoa vitsejä todella hyvin, ja toisia, jotka eivät siinä onnistu vaikka haluaisivat. Kumma juttu sinänsä.
No sähän itse olet selevä mulukku
muttei siitä nyt sitten sen enempää. :D
Hajoo sitten siihen.
Mielestäni ihmmisen ei ole hyvä olla liiallinen huulenheittäjä, mutta ei myöskään kovin totinen. Sellainen välimuoto on juuri sopiva minulle.