Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madonnan haukkuminen silkkaa naisvihaa!

Vierailija
13.08.2012 |

Jos joku rokkikukko, kuten vaikkapa Axl Rose odotuttaa yleisöön 2 tuntia, niin arvostellaanko häntä siitä että ei edes anteeksi pyytänyt? Ei tosiaan, koska on MIES. Naisten pitäis aina nöyristellä ja pyydellä anteeksi vaikka olis millanen tähti, mutta kuka tahansa miespuolinen vähäisempikin tähti voi olla myöhässä niin paljon kuin huvittaa.

Iggy Pop on 62 v. ja esiintyy ylävartalo paljaana kireissä housuissa suonet pullottaen. Vaan eipä näy eikä kuulu mollaajia, että onpas rumat suonet ja miten noin vanha itteään paljastelee. Kukaan ei sano että yök, ei haluta nähdä noin vanhaa miestä, vaihdevuodet jo ohittanut. Miehilläkin nääs on vaihdevuodet vaikkei niistä halutakaan puhua.

Prince esiintyi jo vuosia sitten perse paljaana pelkät narusstringit päällä, korkkarit jalassa, kitaraansa paneskellen. Tästä ei kukaan sanonu halaistua sanaa. Sen sijaan ihailtiin miten mahtava esiintyjänä, huippukitaristi ja suorastaan nero musiikintekijä.

Avatkaa silmänne, seuratkaa maailmaa ja huomaatte miten sairaalloisen naisvihamielisiä me kaikki olemme. Siihen meitä aivopestään jatkuvasti.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vahvasti visuaalisella artistilla on aika mahdoton tilanne! Joko vanhenet "arvokkaasti" ja pahat kielet kalkattaa, että onpas toikin vanha ja väsynyt. No, jos hoidat itseäsi ja pysyt nuorekkaana, yhtä paha. "Leikelty ja epäaito", kiljuvat AV-mammat.

Mitä itse tekisitte?

Madonnan imago on aina ollut vähintään yhtä tärkeä kuin hänen esittämänsä musiikki. Madonna ei ole rock-muusikko. Hän on pop-tähti.

Jotenka siitäpä nyt sumplimaan, miten tasapainoilla. Vanhentua reippaasti ja menettää nuorempi yleisö tai pysytellä timminä ja pitää fanit, mutta saada paskaa niskaan joka puolelta?

Tee ootte ihan ämmiä. Koko AV-palsta on täynnä ketjuja, joissa nostellaan omaa tiukkaa pimppiä, rypyttömiä kasvoja, vientiä tansseissa, timmiä kroppaa ja näiden vastapainoksi ketjuja, joissa ulvotaan omia ulkonäkökriisejä. Läskiviha jyllää.

Ja auta armias, jos joku 40+ julkkis uskaltaa näyttää hyvältä. Bimbohan se on. Toisaalta, jos toinen 40+ julkkisnainen näyttää ikäiseltään, kamala repsahtanut akkahan se on.

Päättäkää jo.....

Nainen ei voi koskaan voittaa. Ei naisena, ei äitinä, ei ammattilaisena, ei minään! Naiselle on tarjolla vain kaksiteräinen miekka.

Vierailija
22/38 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n femakot taas vauhdissaan. =d

ihmisoikeuksiaan ja puuttuvat rotuvihaan ja syrjintään, niin sanoisitko silloinkin että on vaan "neekerit taas vauhdissaan"..?

On se jännä miten syvällä naisviha todella on ja miten hyväksyttyä se on. Naiset vauhkoaa, mutta miehet puolustautuvat jämerästi. Miehet pärjäävät koulussa koska ovat yksinkertaisesti niin poikkeuksellisen lahjakkaita, kun taas naisten pärjääminen selitty vaan kovalla opiskelulla. Lahjakkuudesta ei tietenkään voi olla kyse. Älykkyydestä nyt puhumattakaan. Mies opettaa, nainen saarnaa tai vauhkoaa.. Lista on loputon.

Mutta itse olen sitä mieltä että diivailijat nyt vain saisivat katsoa peiliin ja lopettaa sen diivailun, oli kyse sitten siitä, ah niin "ihanasta", Madonnasta, Mig Jaggerista, Axl Rosesta, Björkistä tai vaikka itse Cheristä.

Typerä ja moukkamainen käytös on typerää ja moukkamaista, oli sitten kyseessä mies tai nainen. PISTE.

Olen henk. koht. sitä mieltä että sekä feministinen että sovinistinen kansanliike ovat turhia. Kun ihmiset tajuaisivat että ihmisiä tässä ollaan, sen enempää sukupuolia erottelematta, niin maailma olisi parempi paikka.

Olen itse nainen, mutta en käsitä millä tavalla rouva madonnan arvostelu yleisön viivyttämisestä yms. asioista olisi naisvihaa. Ihan samalla tavalla sitä on miesartistien tolloiluja taivasteltu. Ei sillä ole väliä että onko mies vai nainen kun se kusi on noin pahasti noussut hattuun.

Maailmassa on toki maita joissa naisten asema on huono, mutta täällä suomessa femakot nyt ovat vähän tyhjästä huutajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä on monia ja jokaisella on oikeus omaansa.

En minä Madonnaa vihaa mutta en arvostakaan. Teki ihan hyvää musaa alkuakioina, mutta kyllästyin jo kauan sitten.

Vierailija
24/38 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vahvasti visuaalisella artistilla on aika mahdoton tilanne! Joko vanhenet "arvokkaasti" ja pahat kielet kalkattaa, että onpas toikin vanha ja väsynyt. No, jos hoidat itseäsi ja pysyt nuorekkaana, yhtä paha. "Leikelty ja epäaito", kiljuvat AV-mammat.

Mitä itse tekisitte?

Madonnan imago on aina ollut vähintään yhtä tärkeä kuin hänen esittämänsä musiikki. Madonna ei ole rock-muusikko. Hän on pop-tähti.

Jotenka siitäpä nyt sumplimaan, miten tasapainoilla. Vanhentua reippaasti ja menettää nuorempi yleisö tai pysytellä timminä ja pitää fanit, mutta saada paskaa niskaan joka puolelta?

Tee ootte ihan ämmiä. Koko AV-palsta on täynnä ketjuja, joissa nostellaan omaa tiukkaa pimppiä, rypyttömiä kasvoja, vientiä tansseissa, timmiä kroppaa ja näiden vastapainoksi ketjuja, joissa ulvotaan omia ulkonäkökriisejä. Läskiviha jyllää.

Ja auta armias, jos joku 40+ julkkis uskaltaa näyttää hyvältä. Bimbohan se on. Toisaalta, jos toinen 40+ julkkisnainen näyttää ikäiseltään, kamala repsahtanut akkahan se on.

Päättäkää jo.....

Nainen ei voi koskaan voittaa. Ei naisena, ei äitinä, ei ammattilaisena, ei minään! Naiselle on tarjolla vain kaksiteräinen miekka.

ihmistä voi kohdata, on syntyä naiseksi tähän maailmaan.

Vierailija
25/38 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse tekisitte?

Päättäkää jo.....

ihmistä voi kohdata, on syntyä naiseksi tähän maailmaan.

Minä haluan olla nainen, enkä tunne yhtäkään naista, joka mieluummin olisi mies. Penis-kateus on miesten keksimä kupla sekin. Heillä kun on kateus naisen kohdusta ja lapsen ruokkimiskyvyistä. Mies ei ole mitään ilman naista.

Vierailija
26/38 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen kuullut vaikka kuinka naureskelua mm. Rolling Stonesin, Iggy Popin, Steven Tylerin, you name it, kustannuksella. Parhaat paskaiset naurut naurettiin viime vuonna kun Ronnie Wood sekoili teini-ikäisen venakon kanssa ja oli niin megasäälittävä, että Madonnallakin on vielä matkaa niihin syvyyksiin.

Eli päinvastoin kuin naisvihaa, Madonnalle naureskelu on tasa-arvoa. Nainenkaan ei voi tehdä ihan mitä hyvänsä ultranoloa vain koska on nainen.

Vierailija
27/38 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä myöskään ole osallistunut yhteenkään itsekehuketjuun, koska ne jos mitkä ovat typeriä.

Madonna on tuote, joka miellyttää aika monia kuluttajia. Ainoa joka tuntuu unohtaneen tämän on Madonna itse ja pari sekopäistä fania.

Ja ihmisen on vaikea olla tiedostava ja tehokas hyväntekijä kun puuttuu tietoa ja näkemystä.

http://www.guardian.co.uk/world/2012/jul/20/madonna-malawi-school-site-…

Vierailija
28/38 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikolla Johanna Tukiaisen haukkuminen on silkkaa naisvihaa!

Vierailija
29/38 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikolla Johanna Tukiaisen haukkuminen on silkkaa naisvihaa!

että madonna on samaa sarjaa ku tuksu? ihan oikeesti. montas levyä se mad-donna onkaan myyny? ja ihan vaan alapäätä näyttämällä? ei oo tarvinnu lauluääntä, ei lahjakkuutta, ei sanoja, ei säveltä. ihan vaan alapäätä on näyttäny. nyt johanna, näytä säkin ja sustakin voi tulla kilpailija madonnalle!

mahtavaa av mahtavaa! "poika saunoo, se pieree, haisee ja sontii... !

Vierailija
30/38 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen kuullut vaikka kuinka naureskelua mm. Rolling Stonesin, Iggy Popin, Steven Tylerin, you name it, kustannuksella. Parhaat paskaiset naurut naurettiin viime vuonna kun Ronnie Wood sekoili teini-ikäisen venakon kanssa ja oli niin megasäälittävä, että Madonnallakin on vielä matkaa niihin syvyyksiin.

Eli päinvastoin kuin naisvihaa, Madonnalle naureskelu on tasa-arvoa. Nainenkaan ei voi tehdä ihan mitä hyvänsä ultranoloa vain koska on nainen.

kaikki ei vaan tajuu lukemaansa. ei vaan tajuu. kun "MINÄ" olen sitä mieltä että... ku "MÄ" ajattelen näin että.. ku "MIE" oon iha erilaine ko muuut............ammmuuuuu

Vierailija
31/38 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... JOS myöhästyy, sitä pyydetään anteeksi. Älä siis viitsi tehdä tästä mitään väsynyttä feminismikysymystä. Edesmennyt Kari Tapio oli yksi näistä nöyristä taiteilijoista. Otti kuppia ja jätti keikkoja väliin, mutta pyysi anteeksi. Ja hän oli MIES. Ai mutta eikö Madonna ole samalla viivalla Kari Tapion kanssa? Minusta on. Ei Madonna mikään jumala ole tai muita parempi vain siksi että on jenkeistä.

En koe itseäni feministiksi eikä tapanani ole jumittua sanoihin tai epäolennaisiin yksityiskohtiin, mutta en voi mitään sille, että tekstissäsi eräs seikka pistää silmään: kielenkäytössä miessukupuolesta tehdään jonkinlainen hyvyyden ruumiillistuma ja usein nainen taas on päinvastainen huonouden esineellistymä.

Tämä heijastelee vääristyneitä asenteita: mies on lähtökohtaisesti hyvä ja nainen paha. Sitten jos mies mokaakin, hänen voidaan kehottaa ostamaan hamekangas tai häntä voidaan haukkua ämmäksi. Tai jos nainen tekeekin jotakin hyvää, voidaan todeta että "siinä likassa on kyllä munaa!" Irvokkaimmillaan olen lukenut eräässä raiskausrikosta koskeneessa keskustelussa tekijää haukuttavan munattomaksi ämmäksi.

Vaikka eri sukupuolten mokailut lienevät aika lailla 50/50 niin silti hyvyyden katsotaan johtuvan miehistä tai ainakin miehekkyydestä ja vääryyksien taas naisista tai naisellisuudesta.

Itsekin kirjoitat miten Kari Tapio on MIES kun ymmärtää pyytää käytöstään anteeksi. Nojoo, tämä on nyt maailman pahinta pilkunviilausta ja ymmärrän kyseessä olevan vain sanonnan, mutta tällaisetkin "pikku"jutut saattavat ylläpitää vääränlaisia asenteita, joissa vääryys ulkoistetaan naisiin.

Vierailija
32/38 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ei vaan tajuu lukemaansa. ei vaan tajuu. kun "MINÄ" olen sitä mieltä että... ku "MÄ" ajattelen näin että.. ku "MIE" oon iha erilaine ko muuut............ammmuuuuu

Jos sinä et ole nauranut typerille miesartisteille, se on ihan oma häpeäsi. Mutta älä väitä etteivät muut nauraisi.

Ronnie Woodin noloilusta olikin jo pari vuotta, mutta tässä esim. 'ihaileva' ja hyväksyvä kirjoitus Daily Mailista. Ja jos se lehti nauraa Ronnielle, voit olla varma että kaikki nauravat.

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1233374/Ronnie-Woods-Russi…

Ja jos haluat juttuja muista miespuolisista geriatrikkomuusikoista, jotka kunnostautuvat lähinnä noloudellaan, googlaa vaikka Iggy Pop ja geriatric. Osumia tulee 12 miljoonaa. Taidat olla vähän erilainen ko muuut.... ammuuuu.

Vierailija
33/38 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä Madonna tekee on tarkasti kohdistettu naisiin. Hänen pukeutuminen ja käytös on nimenomaan suunniteltu ihastuttamaan ja ärsyttämään naisia.

Esim. Suutelu Britneyn kanssa.

Vierailija
34/38 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä Madonna tekee on tarkasti kohdistettu naisiin. Hänen pukeutuminen ja käytös on nimenomaan suunniteltu ihastuttamaan ja ärsyttämään naisia.

Esim. Suutelu Britneyn kanssa.[/

naisten aiheuttamaa tietenkin! ihan samoin ku raiskaukset. ettäs kehtasti pukea sen minihameen, tai kulkea yksin yövuorosta kotiin, tai valita väärän miehen avioon, tai tai tai ... tottakai naisen vika! eihän mikään voi miehenkään vika olla! luomakunnan kuninkaan! kivekset ja kaikki!!

Vierailija
35/38 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naisen pitää voida tehdä ihan mitä vaan ja vielä nauttia kunnioitusta ja arvostusta sen takia! Ihan sama että elämäntyö on muutama poppikappale ja lapsellinen erilaisuudentavoittelu. Ja jos joku ei tykkää, niin tottahan se vihaa koko naissukupuolta.

Vierailija
36/38 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppinen nainen ei vaan saa tehdä sitä mitä Madonna tekee. Mä en ole koskaan ollut mikään Madonna-fani, mutta en myöskään hyväksy sitä, että hänen pitäisi ikänsä vuoksi vaieta.

Mick Jagger ja kumppanit on vielä vanhempia, mutta kaikki vaan puhuu kunnioittaen ja arvostaen kun papat vielä jaksaa rokata.

Pahinta tässä on se, että suurin osa Madonnan arvostelijoista on naisia. Naisia, jotka mollaavat omaa sukupuoltaan ja haluavat pakottaa kaikki samaan muotiin.

Vierailija
37/38 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poppikappaleella ja lapsellisella erilaisuudentavoittelulla.

Mistä kiven alta teitä äärimmäisen tyhmiä ihmisiä ryömii esiin? Vai provoatteko vain? Eihän kukaan oikeasti voi olla näin urpo, eihän?

ja naisen pitää voida tehdä ihan mitä vaan ja vielä nauttia kunnioitusta ja arvostusta sen takia! Ihan sama että elämäntyö on muutama poppikappale ja lapsellinen erilaisuudentavoittelu. Ja jos joku ei tykkää, niin tottahan se vihaa koko naissukupuolta.

Vierailija
38/38 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hot pantseissä? Sen olisin halunnut nähdä. Ja taas samat sanat kuin ylempänä, googlaapa Mick Jagger ja vaikka geriatric prancing, niin saat vähän kuvaa siitä minä pellenä Mick Jaggeriä pidetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä