Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olette vaihtaneet työpaikkaa?

Vierailija
13.08.2012 |

Kertokaapas minulle miksi olette vaihtaneet työpaikkaa..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- valtiolta yksityiselle

- en halunnut olla firmasta löytyneen tulevan aviomiehen kanssa pienehkössä yrityksessä samaan aikaan - minun oli helpompi vaihtaa

- ihan hullu työpaikka, lähdin viittä vaille burn-out

- tarjottiin parempaa palkkaa/mieenkiintoisempaa työtä lennossa vaihdoin

- sama kuin edellä, olin jo kyllästynyt tuohon byrokraattiseen yritykseen vaikka toimenkuva oli ihana

- YT neuvotteluissa otin paketin ja työllistyin samana päivänä

aina olen työllistynyt heti, usein on jo ollut uusi paikka tarjolla ennenkuin olen ehtinyt edellisestä pois

Vierailija
2/11 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- valtiolta yksityiselle - en halunnut olla firmasta löytyneen tulevan aviomiehen kanssa pienehkössä yrityksessä samaan aikaan - minun oli helpompi vaihtaa - ihan hullu työpaikka, lähdin viittä vaille burn-out - tarjottiin parempaa palkkaa/mieenkiintoisempaa työtä lennossa vaihdoin - sama kuin edellä, olin jo kyllästynyt tuohon byrokraattiseen yritykseen vaikka toimenkuva oli ihana - YT neuvotteluissa otin paketin ja työllistyin samana päivänä aina olen työllistynyt heti, usein on jo ollut uusi paikka tarjolla ennenkuin olen ehtinyt edellisestä pois

Kuulostaa hyvältä. Saako udella minkä alan koulutus pohjilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- suhde työkaveriin päättyi enkä pystynyt enää olemaan sen kanssa samassa tilassa (tämä tapahtui tosi nuorena, mutta opettipa sen että ihan oikeasti kuormasta ei syödä)

- työkaveri tappoi itsensä, mistä hyvästä työt kaatui niskaani, eikä apua palkattu.

- työkaveri oli natsi ja halusin opiskella uutta alaa.

- Tuli yyteet, lähdin toisella kierroksella

- Pienessä yrityksessä pelotti tuulella käyvä pomo, lähdin ennen kuin se ehti osoittaa ovea.

Vierailija
4/11 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun työsuhde päättyy ja töitä löytyy jostain muualta (jos löytyy).

Vierailija
5/11 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun työsuhde päättyy ja töitä löytyy jostain muualta (jos löytyy).

Niin tai saa vakipaikan, mikä lienee nykyisin kiven alla.

Vierailija
6/11 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai saadakseni lisää palkkaa. Esimerkiksi viimeksi vaihdoin juuri palkan vuoksi. Kun menin pyytämään palkankorotusta, sitä ei annettu. Hain sitten tilaisuuden tullen uuteen työpaikkaan, joka vaikutti muutenkin mielenkiintoisemmalta, sain paikan ja korkeaempi palkkatoiveeni huomioitiin ilman minkäänlaisia jankutuksia ja vedätyksiä. Nyt olen oikein tyytyväinen.

Vierailija
7/11 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös- ja eteenpäin elämässä:) Jos ei nimikkeissä niin liksassa kuitenkin.

Vierailija
8/11 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituisesta työsuhteesta lähdin koska:

- palkka oli työn vaativuuteen nähden huono.

- mukavasta ja läheisestä kollegasta tuli pomo, ja sen myötä sillä nousi kusi päähän ja työnteosta tuli vaikeaa

- työntekijöitä kohdeltiin täysin eriarvoisesti, joiltain sallittiin ihan mitä vaan toisille napsahti varoituksia pienimästäkin.

Eräästä vakituisesta duunista lähdin koska:

- Työkaverini teki mut järjettömillä säännöillään hulluksi.

- Yritys ei toiminut lainmukaan oikeastaan missään mikä liittyi työntekijöihin, palkkoihi tai korvauksiin. Omaa autoa piti käyttää firman kamojen roudaukseen, mutta korvausta siitä ei maksettu, omalla bensalla olisi pitänyt kymmeniä kilometrejä ajella firman asioissa. Näistäkään ei koskaan kysytty, vaan oletettiin että näin toimitaan. Ylitöistä ei maksettu, ei rahana eikä vapaana. Ylitöitä oisi pitänyt tehdä 1-3 h päivässä. Lähdin 4 kk jälkeen..

Vierailija
9/11 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikilla ei ole sitä vakituista työpaikkaa, vaan "vaihtaminen" voi olla pakon sanelema juttu?

Vierailija
10/11 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituisesta työsuhteesta lähdin koska:

- mukavasta ja läheisestä kollegasta tuli pomo, ja sen myötä sillä nousi kusi päähän ja työnteosta tuli vaikeaa

Vierailija
11/11 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikilla ei ole sitä vakituista työpaikkaa, vaan "vaihtaminen" voi olla pakon sanelema juttu?

eikös sitä muuten ole oikein tutkittukin ja todettu, että ne joilla on jo työpaikka, työllistyvät kaikkein helpoimmin. Se selittää osan siitä ilmiöstä, että vakituisen paikan haltija pystyy nostattamaan palkkaansa vaihtaessaan toiseen vakituiseen paikkaan. Työantajien silmissä työntekijä, jolla on vakituinen paikka ja joka hakee uutta paikkaa, on houkuttelevampi kuin työtön.