Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni ei jätä minua jo

Vierailija
13.08.2012 |

Mulla on ihan sellanen olo että pettää minua mut en vaan saa häntä kiinni siitä. Hän on suunnitellut ensi viikonloppuna reissua sukulaisten luo ja tiedän että yksi nainen keneen hän on ollut yhteyksissä asuu sielläpäin! Ärsyttää kun en saa häntä jäämään tohuistaan kiinni, minä olen kaiket päivät kiukkuinen ja kiukuttelen miehelle milloin mistäkin asiasta.

Haluaisin vain että hän olisi minulle rehellinen, että ei halua enää olla minun ja lasten kanssa. Itse hän on sanonut että ei jaksaisi kuunnella lasten kiukuttelua mutta ei vaan suostu lähtemään. Mun puolesta saisi lähteä niin meillä kaikilla olisi helpompi olla, vanhim lapsemme on minulle sanonut kerran että pelkää isää. Ja varmistelee aina että tykkäähän isä hänestä.

Itse pelkään jättää hänet koska olen tällä hetkellä kotihoidontuella ja juuri muutettiin miehen työn takia uudelle paikkakunnalle ja minulla ei ole täällä töitä tiedossa. Pelkään että en pärjää taloudellisesti vaikka sitten voisin aloittaa perhepäivähoitajana. Mies ei anna minun sitä tehdä kun ei halua kiljuvia kakaroita kotiin kun omissa on jo liikaa meluhaittaa!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaako jättää ja miksi ei jätä?

Vierailija
2/5 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaikka alkaisitte puhumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olen yrittäny puhua kaikesta mut seinille puhun. Häntä ei kiinnosta puhua ja kuvittelen vaan kaikkea ja olen tyhmä ja vaikka mitä muuta. Ei häntä kiinnosta mikään mikä liittyy meidän parisuhteen parantamiseen. Kaikki on aina minun syytä ja vika on vaan minussa hän kun luulee olevansa täydellinen!

Vierailija
4/5 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten selvii missä luuraa.

Vierailija
5/5 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vain elämä omiin käsiin ja teet itse elämääsi koskevat päätökset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan