En ikinä maksaisi laukusta 1500 euroa!
Kommentit (8)
ne hajoaa ennemmin kuin myöhemmin. Itse olen ainakin kyllästynyt kun laukku on mäsä jo parin käytön jälkeen.
mitä hittoo te kannatte niissä laukuissa et ne hajoo??Mun italialaiset nahkalaukut ei tod hajoo ja hointa max 150 ekee ja nahkaa
tilillesi tupsahtaisi niin paljon rahaa että et viitsisi niitä tyhjänpanttina lojuttaa. Se helppo huudella persaukisena että en ostaisi en en en. Kyllä ne ostosten hinnat vaan nousee samassa suhteessa kuin varallisuuskin.
Voisin hyvinkin ostella kalliita laukkuja ja keräillä merkkikenkiä. En vain näe syytä miksi pitäisi. Ei tuo itselleni mitään suurta iloa maksaa laukusta 2000e, kun olen ihan tyytyväinen 500e laukkuunkin.
Jos vain olisin niin rikas, ettei tarvitsisi paljon hintoja katsella. Silloinhan ostaisi vaikka 8000 laukun tuosta vain, jos vain mieleinen sattuisi kohdalle. :)
tai ehkä jos olisin superhyperrikas, mutta saattaisin olla silloin myös supernuuka.
Ja käyttötileillä on n. 30 000 ennenkuin ulisette, että ostaisin jos olisi varaa. Asutaan velattomassa omakotitalossa ja autotkin on omia. Osakkeisiin tms. on sidottu n. 50 000
Sillä rahalla vaan saa niin paljon kaikkea muuta kivaa, ja hyvän laukun saa niin paljon halvemmallakin.
En voi ymmärtää kuin oikeasti rikkaita, jotka ostaa noin kalliita laukkuja. Tavallisilla tuloilla, siis sanotaanko, että nettotulot perheessä alle 15 000 Euroa, on ihan sulaa hulluutta laittaa tuollainen raha LAUKKUUN.
Joku valitti, että laukku kestää vaan pari vuotta. Aha. Jos maksan laukusta vaikka 50 Euroa ja se kestää pari vuotta, niin vastaavasti sen 1500 Euron laukun pitäisi kestää 18 vuotta. Kuka haluaa oikeasti katsella 18 vuotta samaa laukkua? En mä ainakaan. Samaa sarjaa, kun veljen vaimo mainosti 1000 Euron takkiaan, että se kestää sitten ikuisuudet. No, käytän mäkin satasen takkia 3-4 vuotta, joten tuota tonnin takkia pitäisi käyttää 30-40 vuotta. Tuskin käyttää.
Saattaisin kyllä maksaa 50-100e nykyisen kolmenkympin sijasta, jos olisin rikas.
tilillesi tupsahtaisi niin paljon rahaa että et viitsisi niitä tyhjänpanttina lojuttaa. Se helppo huudella persaukisena että en ostaisi en en en. Kyllä ne ostosten hinnat vaan nousee samassa suhteessa kuin varallisuuskin.