Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alateitse syntyneet lapset älykkäämpiä!

Vierailija
13.08.2012 |

Näin väittää kyseinen tutkimus:

http://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/2012081115941922_rb.shtml

Saattaa hyvinkin pitää paikkaansa, kun aloin ajatella ystävieni lasten koulumenestystä.

Huonommin ne keisarinleikkauksella syntyneet ovat koulussa pärjänneet.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehtolääkintä on huikeasti edellä perässä kulkevia!!

Vierailija
2/14 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaa nimittäin koko ajan keisariNleikkauksesta. Se on keisarileikkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veli on viisaampi syntyi keisarileikkauksel. thats it bitches

Vierailija
4/14 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipähän tarvitse enää tuotakaan arvuutella

Vierailija
5/14 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sektiolla syntynyt tyttömme oli yksi ikäluokkansa parhaista valtakunnallisissa matematiikan kokeissa.

(Asumme maassa, jossa on paljon enemmän ihmisia kuin Suomessa ja tyttö käy koulua vieraalla kielellä).

Vierailija
6/14 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tietää, että mikä toimii hiirillä toimii ihmisilläkin koska geneettisesti ovat niin lähellä toisiaan. Steinbeck kirjoitti kirjankin Hiiristä ja Ihmisistä.

Terveisin alakautta syntynyt (ei allergioita, olen erittäin älykäs, suht korkeasti koulutettu ja muutenkin parempi ihminen)

Vierailija
7/14 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä tuntuu leikkauksella syntynyt tyttö olevan erittäin fiksu. Oppii kaiken nopeasti. Mitäs siitä oliskaan tullut alateitse synnytettynä :D Oppinut laskemaan 4-vuotiaana, lukemaan 5-vuotiaana, tavallisia palapelejä teki 2-vuotiaana, kävelemään oppi 10 kk iässä, puhumaan vähän yli 1-vuotiaana (sujuvasti, ei yksittäisiä sanoja siis vain).

Sosiaalisesti on erittäin taitava. Liikunnallisesti lahjakas. Oikein tervekin.

Poika on syntynyt alateitse ja on paaaaljon hitaampi oppimaan. Monta kertaa saa toistaa samat asiat. On sairastellut syntymästä alkaen. On ollut sydänvika, allergiat, atooppinen iho, korvakierre jne.

Vierailija
8/14 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmankos mulla ei onnistu eikä suju mikään! Mutta lapseni ovat jo nyt paljon äitiään älykkäämpiä ja koulussakin menestyneempiä.

Vierailija
9/14 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huonommin koulutetut keisarinleikkauksella. tiedän mistä puhun.

T: kampaaja

Vierailija
10/14 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keisarinleikkaus ei ole luonnollinen tapa syntyä. Muinoin,kun lapsi ei syntynyt alakautta kuoli sekä äiti että lapsi. Kun puututaan luonnon omaan kulkuun on syytä olettaa epänormaaleja vaikutuksia, kuten älykkyyden lasku.

Vierailija
11/14 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt yliopistolle ja samoin lasteni isä ja ollaan synnytty keisarileikkauksella.Samoin on syntyneet veljen tytöt keisarileikkauksella ja toinen on valmis ekonomi.

Vierailija
12/14 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt yliopistolle ja samoin lasteni isä ja ollaan synnytty keisarileikkauksella.Samoin on syntyneet veljen tytöt keisarileikkauksella ja toinen on valmis ekonomi.

mitään todista. Tuurilla monet sinne päässeet vaikka 50:ltä varasijaltakin.

Kyllä minä ainakin uskon tuohon väitteeseen.

Vierailija
13/14 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä, ei hiirillä. Miksi ihmeessä tuohon edes käytetty hiiriä, kyllähän nyt varmaan Bostonissakin ois ollut ihan kattava määrä sektioituja ja alatie synnytettyjä, joille ois voinu tehdä vaikka Äö kokeita? Ja seurata niitä muutama vuosikymmen ja katsoa mitä kenestäkin tuli ja sit tietty ottaa huomioon perimä ja ympäristön vaikutus... ai mutta sehän ois vaatinut oikeaa tutkimustyötä.. ja aikaa ja rahaa. Nopeempaa on aukoa hiirien mahoja ja ottaa niistä muutama verikoe kun tehdä todellinen tutkimus käyttäytymistieteiden puolella. Ja mä olen siis alatiesynnytetty ihan vaan tiedoksi.

Vierailija
14/14 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten ne varmistaa, että kaikki tiineet hiiret on yhtä älykkäitä, ettei tule mitään perinnöllisiä vaihteluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä