Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jumazuka mitä hintoja..

Vierailija
13.08.2012 |

Netissä katselin 3v lapselleni syksyksi vaatteita. Jotain pehmeää, velouria tai froteeta, housuja yms. Tarjolla Moonkidsia, Katvigia, Metsolaa. Ihania vaatteita MUTTA kuka hemmetti maksaa 29€ yksistä velour-housuista, jotka lie aivan arkikäyttöön suunniteltu??? Olen järkyttynyt. Aivanko oikeasti joku ostaa noin törkeän ylihintaisia vaatteita vain merkin vuoksi? Laatu varmasti H&M:ää ja Lindexiä parempaa, mutta silti! Pikaisen laskutoimituksen mukaan esim. kolmelapsisen perheen lasten sisävaatteisiin saisi kulumaan satoja euroja 1-4 kertaa vuodessa lapsen kasvuvauhdista riippuen ja siihen vielä ulkovaatetus ja kengät lisäksi. Huhhuh, kuinka varakasta väkeä Suomessa asuukaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 15 eurolla. Ja varmasti sopivat, koska itse ompelet.

Vierailija
2/4 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mun ompelutaidoilla ei tulis varmaan kenellekään sopivaa lopputulosta. :)

nimim. en ole koskaan omistanut ompelukonetta ja käyttänyt sellaista viimeksi 7. luokalla koulussa, mistä onkin nopeasti laskettuna vierähtänyt aikaa sellaiset 25 vuotta.

t. insinööri, joka osaa kyllä käyttää erinäisiä muita koneita vallan näppärästi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ostatko bangladesilaisen pikkutytön ompelemat housut H&M:stä vai aikuisen ompelijan ompelemat Metsolasta.

Kai tiesit, että esim. Vietnamissa insinööri ei tienaa samaa kuin Suomessa, ehkä ostamme vastaisuudessa insinööripalvelut halvemmalla muualta.

Vierailija
4/4 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Name it-kaupasta?

Olen itse ostanut sieltä velourhousuja pojalle. Viimeisimmät housut maksoivat 15e. Laadusta en tosin tiedä, kun olen aina ostanut vaatteet Lindexiltä Hennesiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän