Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kysyttävää homolta? ev

Vierailija
13.08.2012 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hoonaat kundikaveriasi niin veteletkö paljaalla vai käytätkö kondomia? Raskaaksihan siinä ei voi tulla, mutta niin?

Vierailija
2/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan avasit viestin lukeaksesi sisällön koska kaikki sanottu oli jo otsikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan avasit viestin lukeaksesi sisällön koska kaikki sanottu oli jo otsikossa.

Vierailija
4/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uus sana. En ole vedellyt ketään sitten teini-iän, mutta sillon oli kumi. Yllättäen seksitaudit tarttuu kyllä vaikka raskaus onkin melkoisen epätodennäköistä...

En ole poronhoitoalueelta. Näin kerran poron 2010 ja kahdesti 2012 ja se siitä.

Vierailija
5/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä elokuvassa näin asennon, jossa toinen ratsastaa. Onko suosikki?

Vierailija
6/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppu vai rintakehä miehiä vai mitenköhän voisi teiltä homoilta kysyä? Ehdotuksesi? Eli jos heteromiehillä joillakin selkeä preferenssi, syttyykö/katseleeko rintoja vai peppua naisessa, niin mitkä 2 kehonosaa voisivat homoilla olla nuo "vaihtoehdot".

Vierailija
7/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntai yönä?

Vierailija
8/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntai yönä?

Taitaa olla kaappihetero jolla tekisi mieli hankkia oma vaavi?

Vierailija
9/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan vanha kunnon suihinotto.

Vakavana vastauksena vakavaan kysymykseen: kivoin on perinteisesti nelinkontin ja toinen takana. Asentoja on just niin paljon kun on mielikuvitusta ja notkeutta.

Tekisi mieli sanoa, että on peppu- ja dikkimiehiä, mutta ehkä vähän liian suoraviivasta. ;) Kun itse katson miehiä, varmaan peppu, selkä ja hartiat tulee tsekattua ensiksi. Toi kysymys on vähän hassu. Tai että heteromiehissä on peppu- ja rintamiehiä tarkoittaisi, että homojakin pitää olla kahta kategoriaa. Eikö niitä peppu- ja rintamiehiä ole nimenomaan siksi että naisilla on rinnat ja peppu?

Jos homoista miettis jotain kahtiajakoa niin ehkä väkisin voisi ajatella, että tykkääkö skrodesta vai sirosta olisi se selkein.

Vierailija
10/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikun, koska on tylsää. Mies on työmatkalla, lapsi nukkuu, itseä ei nukuta, roikun siis netissä. Luin kirjaa, kirja loppui. Katsoin leffaa, leffa loppui.

Vauva-palstalle löysin eka kertaa aikaa sitten. Miehellä on lapsi ja halusin tietää mitä on lapsiperhe/uusperhearki kun tapailtiin ja alkoi tuntua että voi tulla vakava suhde ja näitäkin pitää miettiä.

Omasta "vaavista" en tiedä. Mies ehkä haluaisi, mä en ole loppuun asti ajatellut. Nykytilannekin tuli vähän yllättäen.

Vierailija
11/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu, tekee jotain väärin. Ja kaikki homot ei pane perseeseen. Ei anaaliseksistä ole pakko tykätä vaikka olisikin homo.

Vierailija
12/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten heteromiehet esim. työpaikalla suhtautuu suhun?

Yritätkö koskaan vaikuttaa ei-homolta jossain satunnaisessa tilanteessa? Esim. asioidessa autokorjaamolla tms. perinteisessä äijäpaikassa.

Vierailija
13/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kauheasti tapaa tai ainakaan ne ei kehtaa sanoa päin naamaa. Mut olen kyllä aika rento ja suora. Jos joku puhuu huonoja homoista kysyn yleensä ihan kohteliaassa hengessä mikä hitsaa. Jos ei patauskiksista puhuta, vastaus on yleensä sopertelua tai anteeksipyyntö tai joku outo "mä tarkotan SELLASIA homoja ja sä olet kuitenkaan ole silleen homo". En kai sit ole tarpeeksi homoisa niiden mieleen. :) Vaikka tekis kyllä mieli sanoa, että olen kyllä just SELLANEN ja silleen homo ihan pohjanmaan kautta.

Ihmisillä on joku outo ajatus siitä, että homot ei ole tavallisia ihmisiä ja sitten kun ne tajuaa, että onhan ne, niitä nolottaa.

Vierailija
14/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla teini-iässä/nuoruudessa tyttöystävää ja oletko ollut myös heterosuhteessa?

Vierailija
15/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempiruoka?

Paras TV-sarja?

Kissa vai koira?

Paras kirja?

Harmittaako kun Ron Moss jättää Kaunarit?

Seurasitko olympialaisia?

Täytteletkö ristisanatehtäviä?

Vierailija
16/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa isällä oli vähän vaikeaa, mutta se pääsi siitä yli kun tapeltiin tarpeeksi. Siskolle tulin ensimmäisenä kaapista sillon joskun kun oltiin molemmat teinejä ja sen mielestä oli tosi cool, että on homo veli. Osa sukulaisista ihan varmasti puhuu paskaa selän takana, mutta niin ne puhuu kaikista, eri syistä vaan. ;)

Kun vein nykyisen vanhemmille näytille tajusin, että tämä oli oikeastaan äidille se kovin paikka. Se oli ajatellut ettei tule isoäidiksi koskaan. Äitiä siis huojensi, että miehellä on lapsi ja omaksi häpeäksi on, että mä en ollut yhtään tajunnut, että sitä oli alun perin ahdistanut näin paljon.

En ole kaapissa, mutta mulla ei myöskään ole otsaan tatuoituna "olen homo". Eli työpaikalla on varmasti sellasia jotka ei tiedä. Ne jotka tietää on ottanut asian ilman mitään erityistä. Kirjotin edellisessa viestissä, että tuntuu siltä, että ihmisillä on ennakkoluuloja homoista, koska ne olettaa homojen olevan jotenkin epäinhimillisiä. Jos on homotuttu tai homo työkaveri, on ehkä jo tajunnut, että ihan samassa suossa tässä ollaan melkein joka jutussa.

Heteromiesten erityiskyky on yrittää iskeä kännissä. Hämmentävän monella on jotain toteutumattomia miesfantasioita ja sen kuudennen oluen jälkeen saunassa tai työpaikan pikkujouluissa on ilmeisesti turvallista avautua ja äijämäisen toverillisesti ehdotella. Joillain parisuhteessa olevilla on ilmeisesti kanssa se ajatus, että pettäessä vaan naiset lasketaan. Nyt kun ei ole enää ihan nuori, on vakituinen parisuhde ja villit opiskeluvuodet hiljalleen siirtymässä historiaan ei kyllä ole tota ihan niin paljon. Paitsi se pikkujoulukausi.

Mutta mitä nyt tosta voi muuta kun huvittua.

Selvin päin ja täysissä pukeissa on ollut asiallista. Joillain erityisen äijämäisillä tyypeillä on taipumus peittää epävarmuutta sillä, että äijäillään ja pädetään vielä vähän tavallista enemmän.

Vaikutan ei-homolta varmaan kaikissa tilanteissa, joissa ei oo erikseen muuta kautta tiedossa, että oon homo. Oon kyllä joskus ollut vähän neitimäinen, mutta se oli sellasta vasta kaapista tulleen itsensä hakemista ja epävarmuutta. Aika pian sen tajusi, että ei ole pakko olla tosi homoisa vaikka olisi homo. Ei niin että siinä nyt mitään vikaa olisi.

Vierailija
17/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteroliitot kuitenkin päättyy aika usein eroon ja raamattukin kieltää maistraattihäät, salarakkaat ja lihavat vaimot. Lapsistakin voi tulla homoja tai vihasia lesboja tai ehkä koiriakin ja sitten nekin haluaa mennä keskenään naimisiin. Vähän vaaralliselta tuntuu tuollainen heteroliitto, halventaa ehkä pyhiä asioita ja loukkaa kansakunnan tuntoja.

Täytyy miettiä tätä yön yli.

Vierailija
18/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että emättimeen ei satu, kun sinne kulli työnnetään, miten on homoseksissä, kun sulkijalihakseen väkisin tungetaan jotakin? Löystyykö sulkijalihas ja tuleeko inkontinenssia?

Heteroseksi on kaunista ja herkkää, mutta onko joku alistustouhu kyseessä homoseksissä, kun toisen täytyy olla kova panijamies ja toinen antaa peppua?

Vierailija
19/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vähän aikaa tyttöystävä jonka kanssa pidettiin kädestä, pussailtiin vähän ja käytiin tuplatreffeillä. Kerran sain pidellä rintaa paidan sisällä, mutta siitä meni kyllä pata niin pahasti jumiin. Nuoruuteni pisimmät 15 sekuntia kun yritti kuumeisesti miettiä, että miten tässä nyt näin kävi, mitä mä tälle teen ja pitäiskö nyt sanoa jotain. Tyttö jätti parin viikon jälkeen, koska pelasin kuulemma mielummin pleikkaa poikien kanssa kuin vietin aikaa hänen kanssaan. :D

Törmäsin tyttöön viime vuonna baarissa ja naurettiin aika paljon meidän vakavalle parisuhdehistorialle. Sillä oli polttarit eli ilmeisesti se löysi miehen, jolla ei mene pata jumiin tisseistä.

Lempiväri vihreä.

Lempiruoka palak paneer.

Sarja The Wire.

Kultakala! Koira jos on pakko valita.

MITÄ?! Et ole tosissas! Ihme ettei äiti ole jo soittanut. ;)

Joo seurasin, katsotiin lapsen kanssa yhdessä paljon.

Tykkään sudokuista enemmän kuin ristikoista.

Vierailija
20/29 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaaliseksi ei satu, jos ei ole tyhmä ja yritä väkisin kylmiltään. Jos ei ole tyhmä ja yritä väkisin ei pitäisi tulla mitään terveysjuttuja.

Heteroseksi on kuvauksista päätellen välillä ihan muuta kuin kaunista ja herkkää vaikka välillä noinkin. Sama homoseksissä. Välillä on kaunista ja herkkää ja välillä kovaa panemista. Alistustouhut on kyseessä, jos sellaisesta tykkää ja siihen ryhtyy. Ei tarvitse aina antaa tai panna, voi vaihdella.

Ja kaikki homot ei edes tykkää anaaliseksistä. Homoseksiä voi kyllä harrastaa ilmankin. Mä en harrastanut edellisessä parisuhteessani peppuseksiä kertaakaan, koska muut jutut oli hauskempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi