Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olinko liian ankara

Vierailija
12.08.2012 |

lapseni 3v haluaa työnnellä ulkona nukenrattaitaan..ja on aina kuitenkin menossa ojiin. olen satatuhatta kertaa sanonut että ei saa mennä ojiin, siell on koirankakkaa ja pissaa. no tänään taas kuitenkin meni, ja olin juuri 2min sanonut taas ett ei saa mennä ojiin, siellä on koirankakkaa ja pissaa yök. no meni siis kuitenki kielloista huolimatta ja työnsi suoraan kakkaläjään ja viel astui kengälläänkin siihen. sitten vain keitti yli ja pistin lapseni sitten sisälle pesemään sekä rattaat että kenkänsä. olinko liian ankara?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pesittekö hyvissä tuumin yhdessä ne kakkakamat. Itse en enää antaisi rattaita ulos mukaan, kun kerta ei osaa/halua ajaa niillä siellä missä pitää.

Vierailija
2/7 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki vaikuttaa millä asenteella homman teit. Jos asiallisesti selitit asian lapselle, niin silloin ok. Huudon kanssa ei.

Tosin en antaisi nyt hetkeen viedä rattaita pihalle, vaan kertoisin, että ne saa ulos vasta sitten, kun osaa työntää oikeassa paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt itsekin 3.v lapsi o_O

Vierailija
4/7 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman tuohtuneena selitin miksi joutuu nyt pesemään rattaansa ja kenkänsä. ja väitti itsekkin ymmärtävänsä että miksi näin kävi. eik tuntunut lainkaa olevan harmissaan että joutui pesupuuhiin totesi lopuksi nyt tuli puhdasta. ja kyllä autoin vähän lasta pesemään.

Vierailija
5/7 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni 3v haluaa työnnellä ulkona nukenrattaitaan..ja on aina kuitenkin menossa ojiin. olen satatuhatta kertaa sanonut että ei saa mennä ojiin, siell on koirankakkaa ja pissaa. no tänään taas kuitenkin meni, ja olin juuri 2min sanonut taas ett ei saa mennä ojiin, siellä on koirankakkaa ja pissaa yök. no meni siis kuitenki kielloista huolimatta ja työnsi suoraan kakkaläjään ja viel astui kengälläänkin siihen. sitten vain keitti yli ja pistin lapseni sitten sisälle pesemään sekä rattaat että kenkänsä. olinko liian ankara?

Mutta kuten moni on jo sanonut, jos ei se ajelemien tiellä onnistu, miksi annat ne rattaat ulos? Pidä edes vähän taukoa, ja sano, että saa ajella sitten kun ei ajele ojissa. Tai tee selväksi, että heti kun ajaa ojaan, rattaat lähtee sisälle, ja pidät siitä kiinni.

Vierailija
6/7 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt itsekin 3.v lapsi o_O

Hyysää sä vaan niitä vastuuttomia hirviöpentujas vaikka vanhainkotiin asti, mutta anna muiden kasvattaa omansa asiallisesti pienestä pitäen.

Vierailija
7/7 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teit!!!!!!!Seuraamukset pitää olla pienelläkin jos on varoitettu useaan kertaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme