Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikko Alatalon mollaus tympii!

Vierailija
12.08.2012 |

Juutuubasin lapsille (heidän pyynnöstä, olivat jostain kuulleet) poppalooran ja siinä sitten rupesin katselemaan niitä ehdotuksia, joista joitain muistin lapsuusvuosilta... Ja siinäpä tajusin, että voihan perä miten aliarvostettu muusikko ko. heppu on! Ihan mielettömän hyviä biisejä on tehnyt ja paljon!

Mä luulen, että aika moni on vaan jäänyt niiden sinisten silmälasien edessä kuuroksi tuolle itse musiikille. Oma arvostukseni nousi monta sataa prosenttia just nyt! :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollutkaan mitään kovin ihmeellistä asennetta Mikko Alataloa kohtaan sunntaan tai toiseenkaan, mutta hiukan kyllä nauratti, kun olin kuulijana keskustelussa, jossa n. kolmekymppinen mies haukkui Mikko Alatalon kansanedustajana ihan pelleksi ja paskaksi muusikoksi ja lopulta paljastui, että ei oikeasti tiennyt koko Alatalon tuotannosta yhtään kappaletta (paitsi jonkun lastenlaulun) eikä mitään hänen poliittisista näkemyksistään.

Siinä ehkä tosiaan vaikutti vähän ne siniset silmälasit siis. :D

Vierailija
2/8 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei silti huonoimmasta päästä Suomen eduskunnassa, joka on täynnä narsisti-idiootteja. Eivät pysty itse edes kirjoittamaan yhtään omaa puhettaan, kun yleissivistys ja kirjoitustaito puuttuvat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suuri fani lapsena. :)))

Vierailija
4/8 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin lapsena ihan fani, sitten tuli joku ihme joukonpainostus, jonka mukana piti ruveta mollaamaan ja naureskelemaan, mutta nyt olen minäkin siis kokenut valaistumisen nimen omaan tuon musiikillisen tuotannon suhteen, siellähän on ihan helmiä!

Politiikasta en sano mitään, koska en sitä ole yhtään seurannut. Siis hänen kohdallaan...

Vierailija
5/8 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei silti huonoimmasta päästä Suomen eduskunnassa, joka on täynnä narsisti-idiootteja. Eivät pysty itse edes kirjoittamaan yhtään omaa puhettaan, kun yleissivistys ja kirjoitustaito puuttuvat!

Alatalo on ensinnäkin koulutuspohjaltaan (yhteiskuntatieteitä opiskellut jo nuorena, viimeistellyt opintojaan kansanedustaja-aikana) ja toiseksi älyltään erittäin sopiva kansanedustaja.

Olen melko varma myös siitä, että ihan tyhmä jätkä ei olisi tehnyt sellaista määrää laulujen sanoituksia. Varsinkin, kun kysessä ei ole mikään purkkapoppi...

Alatalon puheenvuoroja voi lukea linkin http://www.eduskunta.fi/triphome/bin/hex5000.sh?hnro=786&kieli=su kautta. Suosittelen tutustumaan, ettei tarvitse tuomita ilman tarkempaa tietoa. ;)

Vierailija
6/8 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoja kappaleita kauan sitten, sen jälkeinen toiminta taas.... no joo.

Vierailija
7/8 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alatalo on poliitikkonakin ihan keskivertotasoa. On siellä paljon sivistymättömämpiä moukkiakin istumassa.

Vierailija
8/8 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoja kappaleita kauan sitten, sen jälkeinen toiminta taas.... no joo.

En ymmärrä, voitko selittää mitä tarkoitat? Siis tämä ilman mitään sarvia ja hampaita, en oikeasti tiedä ja heräsi kiinnostus. :)