Panin viime yönä kuuluisan rock-tähden kanssa, ja nyt en halua kertoa miehelleni
Erota oon halunnut jo kauan, oon entinen bändäri,ei tää perusperhe-elämä ole mua varten..Leijun ihan pilvissä,ihanaa olen edelleen nuori,kaunis,hoikka,haluttava.. =))
Kommentit (14)
Erota oon halunnut jo kauan, oon entinen bändäri,ei tää perusperhe-elämä ole mua varten..
olla entinen bändäri, nuori, kaunis ja haluttava. Haluatko löytää elämäsi aikana jotakin suurempaa kuin sen, mikä saa sut itsesi tuntemaan olosi hyväksi? Sekin on kyllä tärkeää, mutta tosiaan uskon että elämällä on enemmänkin annettavana sulle ja mullekin :) http://www.healingrooms.fi/?sid=118
Jos susta tuntuu, että perhe-elämä ei ole sua varten, niin anna mennä! Eletään vaan kerran ja eletään se niinkuin unelmoidaan!
Nuoria ollaan vaan kerran, mutta halukkaita ja seksikkäitä voidaan silti olla koko elämämme!
Et sä ole huono äiti etkä nainen, jos otat ja lähdet elämään sitä elämää josta unelmoit. Lapset voi hyvin isänkin kanssa ja etä-äitejä ei nykyään onnkesi katsota enää kieroon.
Ei se sitä tarkoita, että jos otat ja lähdet että et olisi enää äiti etkä tapaisi lapsia. Jokatoinen viikonloppu, arki-iltoisin välillä jne.
Usko mua kun sanon, että elä märehdi elämää jossa olet tyytymätön!
Elä sitä elämää josta unelmoit!
Jos susta tuntuu, että perhe-elämä ei ole sua varten, niin anna mennä! Eletään vaan kerran ja eletään se niinkuin unelmoidaan!
Nuoria ollaan vaan kerran, mutta halukkaita ja seksikkäitä voidaan silti olla koko elämämme!
Et sä ole huono äiti etkä nainen, jos otat ja lähdet elämään sitä elämää josta unelmoit. Lapset voi hyvin isänkin kanssa ja etä-äitejä ei nykyään onnkesi katsota enää kieroon.
Ei se sitä tarkoita, että jos otat ja lähdet että et olisi enää äiti etkä tapaisi lapsia. Jokatoinen viikonloppu, arki-iltoisin välillä jne.
Unelmoiko joku rocktähden panemisesta. Kertoo jotain ihmisestä - ali-ihminen
Haluatko varmasti omalletunnollesi lastesi psyyken tuhoutumisen?
Elä sitä elämää josta unelmoit!Haluatko varmasti omalletunnollesi lastesi psyyken tuhoutumisen?
Asuin lapsuuteni isäni kanssa ja äitiäni näin jokatoinen vkl sekä usein arki-iltoina, lomilla olin myös paljon äidin kanssa.
Ei mennyt psyyke pilalle. Äidin kanssa oli ja on edelleen läheinen suhde. Äitini on ap;n kaltainen, paljon ollaan juteltu
äidin kanssa ja äti on rehellisesti kertonut tunteistaan jne.
Itse taas olen ihan eri maata kuin ap tai äitini. Rakastan olla lasten kanssa ja olenkin koti äiti. Lapseni on mulle kaikki kaikessa ja elän elämää josta unelmoin.
Ap;ta kehoitin elämään elämää ja kehoitan edelleen josta unelmoi, mitä pahaa siinä on. Ei ap sanonut unelmansa olla pelkkä rokkarin pano!!
Äiti sanoi, että hänellä olisi mennyt mielenterveys jos olisi väkisin yrittänyt olla täysipäiväinen äiti ja epäileekin, että meistä lapsista olisi silloin tullut myös ihan vinksahtaneita. Pahinta lapsille on onneton vanhempi!!
Olet mitä todennäköisemmin ollut riskissä saada itsellesi sukupuolitauti. Rokkistarat ja "rokkistarat" ovat kaikki panneet aina puoli Suomea, naiset nimittäin menettävät heidän seurassaan kaiken aivokapasiteettinsa täysin.
Kondomi on vain 98% suoja ja kondylooma tarttuu sen kanssakin. Eli testeihin sitten parin kuukauden päästä ja miehelle ehdottomasti kerrot. Onhan kyse hänenkin terveydestään.
Kyllä bändärin elämä on varmasti ihanaa, kun saa oikein olla pöhnäisen ja tautisen rokkiTÄHDEN pökittävänä. Kateeksi käy.
Nyt pitkässä liitossa viimeisimmän kanssa ja hyvin menee, kun kokemukset tuli koettua silloin ennen häntä.
Tauteja ei ole tullut, ei pilluun eikä päähän.
Tätä ketjua seuratessani olen pohtinut ankarasti, moniko rokkari jätti käyttämättä kortsua. En muistanut yhtäkään.
Ap:lle ihanaa seikkailua!
Mikä ihme niissä rokkikukoissa naisia oikeasti kiehtoo. Minusta suurin osa heistä on tosi yksinkertaisen oloisia äijiä, mutta silti naisia riittää jonoksi asti.
Ja ihan oikeasti sanon muuten, noilla on tautejakin ihan hitosti. Yrittäkää miettiä pienissä päissänne, ennen kuin annatte.
se sun "kuuluisa rock-tähtes" muka oli?
Erota oon halunnut jo kauan, oon entinen bändäri,ei tää perusperhe-elämä ole mua varten..Leijun ihan pilvissä,ihanaa olen edelleen nuori,kaunis,hoikka,haluttava.. =))
Vai spruittasiko rokkari rojunsa ränniin?
selkeästi provo. Kukaan EI voi olla noin tyhmä!
Hei ihminen!
Oletko jonkin bändin tai soittajan ultimate-fani tai peräti bändäri? Oletko bändi tai muusikko jolla on kokemusta bändäreistä tai ultimate-faneista? Hyvä tai huono maku suussa liian innokkaista stalkkereista? Vai ottaako päähän, että sinulla ei faneja ole, ei sitten yhtäkään.
Avaudu minulle, vaikka anonyymisti. Lehtijuttu tuloillaan. Pohjoissavolaisuus plussaa. sahakala(ät)gmail.com. Saa jakaa ja vinkata.
mutta en kerro niistä miehelle tai kellekään muullekaan.
ap, unet voi pitää aivan yksityisenä. älä ota paineita miehelle kertomisesta.
et mun pitää ELÄÄ vielä nyt kun olen kaikkea tuota!! Muuta ehtii myöhemminkin. -onnellinen ap-