Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla alkaa huomenna uusi ihonhoitokuuri!

Vierailija
12.08.2012 |

Olen jo pitkään kärsinyt huonosta ihostani. Saan ihoni ihan hyvin meikillä piiloon, mutta ärsyttää kaikki finnit, mustapäät ja muut näpyt. Kosmetologillakin olen monesti käynyt, mutta ei ole auttanut.

Puhdistan ihoni iltaisin tosi hyvin. Meikinpoistoaine, puhdistusmaito, kasvovesi, finnien desinfiointi ja kunnon rasvaus. Kuorin ihon pari kertaa viikossa ja kasvonaamioita olen tehnyt.

Olen tänään lukenut erilaisia artikkeleita ihonhoidosta ja salaisuuksista täydelliseen ihoon. Sitä minäkin tavoittelen.

Lähes joka artikkelissa todetaan, että ihmiset hoitavat ihoaan liian hyvin. Esim. kasvodet on aika tuhtia tavaraa herkälle iholle.

Iho ei pysy itse mukana ollenkaan, ja menee ns. sekaisin. Niimpä se alkaa tuottamaan vastahyökkäyksenä lisää talia, josta tulee epäpuhtauksia ja finnejä.

Emmehän esim. käsien tai jalkojen ihosta pidä läheskään yhtä hyvää huolta kun kasvoista, ja silti ne voi oikein hyvin.

Pahoittelut tästä saarnauksesta, mutta olen itsekin niin innostunut.

Päätin siis, että ensviikon kokeilen olla hoitamatta ihoani. Putsaan vain iltaisin meikit pois ja laitan ohuen rasvakerroksen perusvoidetta. Samoin aamulla vain vesipesu ja päivävoide.

Jätän hyllyyn kaikki kasvovedet, puhdistusmaidot ja kuorinnat.

Näillä mennään seuraava viikko, katsotaan miten käy :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kans monesti tuntunut, että työnnän ihan liikaa kaiken maailman tököttejä naamaa.

Onnea koitokseen!

Vierailija
2/6 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko pestä vain vedellä aamulla?Laitat siihen sitten meikin päälle?Tiedät varmasti, että yön aikana keho työntää kuonat ihon pinnalle ja rasvahan ei liukene veteen...

t.kosmetologi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

namman aamulla ja illalla puhdistusmaidolla, ja rasvat päälle. harvoin käyn kasvohoidossa. Ja ei ole finniongelmaa, ja minua luullaan vielä usein alle 20 vuotiaaksi.

Vierailija
4/6 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut tuollaisella "kuurilla" myös jo ainakin vuoden!

En pese enää aamuisin ollenkaan naamaa, ja se on jotenin paljon "kiinteämmän" ja sileämmän oloinen, eikä punoita :)

Kannattaa kokeilla! Iltaisinkin usein vaan vesipesu, jos ei ole meikkiä ollut.

Vierailija
5/6 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap hommata myös hajustamattomat puhdistusaineet ja rasvat. Mulla on todella kuiva iho, ja suurin osa meikinpuhdistusaineista on liian tujua tavaraa. Nykyään pesen perusvoiteella kasvot ja päälle kevyesti kasvorasvaa. Aah ja kamala, mä en edes kuorikasvoja usein, pari kolme kertaa vuodessa, sittenkin kuolleen/atlantin merisuolalla enkä myrkyillä. Mitään kasvovesiä tms en edes muistaisi käyttää. Ja iho voi hyvin.

Vierailija
6/6 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon ongelmat ovat sisäsyntyisiä useimmiten,ei pintakerroksen rapsuttelulla ole vaikutusta suuntaan tai toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi