Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoi masentamaan kun ei saanut vuokra-asuntoa Arabianrannasta

Vierailija
12.08.2012 |

nykyinen vuokra on niin kamala etten tiedä kuinka kauan pystyn maksamaan :(

Helsingissä yksityisten asuntojen vuokrat on aivan järkyttäviä ja niin on vvo, sato ja realiakin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme asu kaupungin talossa, mutta vieressä niitä on ja porukka 80% ulkomaalaista. Virolaisia, venäläisiä, afrikkalaisia, thaimaalaisia...suomalaisia muutaman perheen verran ja heissä syrjäytyneitä. Ulkomaalaisista osalla hulppea auto- eikös kaupungin asuntoihin ole varallisuus/tulorajoja?

Vierailija
22/24 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varallisuuden pitäisi olla useita kymmeniä tuhansia euroja "hieno auto" ei ole niin merkittävä omaisuus etteikö kaupungin vuokra-asuntoon pääsisi ja toisaalta varallisuutta saa kerryttää, vaikka kaupunginasunnossa asuisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi työkaveria joista toinen sai helsingin kaupungin vuokra-asunnon neljässä päivässä vuonna 2010 ja toinen sai 7 tunnissa viime keväänä.

Ensimmäinen malminkartanosta ja jälkimmäinen oulunkylästä.

Ai niin,molemmat on viron kansalaisia ja suomessa "hanttihommissa"

Eihän tossa mitään pahaa ole. Hyvä että saivat. Meidän talossa ja koko alueella asuu mun mielestä omituisen vähän ulkomaalaisia, tässäkin isossa talossa ehkä kaks ulkom. perhettä. Ja mekin suomalaisia.

Ja on kyllä kiva alue ja kivat naapurit!!

20

lasten tarhassa on yksi virolainen, yksi venäläinen ja sitten onkohan tyyliin koreasta.

oudon vähän on ulkomaalaisia.

Vierailija
24/24 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilasta juuri vapautunut?

Sukulaiseni sai miesystävänsä kanssa YHDESSÄ PÄIVÄSSÄ asunnon Helsingin kaupungilta. Kyseessä on kolmio Jakomäessä, vuokra reilu 600 euroa. Tietysti, jos paikan suhteen nirsoilee, niin sitten ei auta muuta kuin maksella niitä tonnin vuokria...

nimimerkillä, nelikymppinen äijä vanhempiensa nurkissa kohta 11 kuukautta ja hakualueena on koko kaupunki, myös se Jakomäki. Eikä yhtä tarjouksen tarjousta ja luottotiedot kunnossa.

Mä hain kaupungin kämppää yli vuoden ollessani raskaana ja kun lapset syntyivät. yksityinen vuokranantaja irtisanoi vuokrasuhteen ja oli uhkana jäädä asunnottomaksi. ei saatu silti kaupungilta kämppää.

mä oikeesti ihmettelen miten jotkut onnistuu niitä saamaa.

En oikein itsekään tiedä miksi sain sen niin nopeasti, olin ihan tavallinen opiskelija, muuttamassa pois kotoa. Täällä asun edelleen samassa kämpässä. 40 neliötä ja 360€ vuokra Käpylässä :) eli noi asuntojen jakelut ei tosiaan aina mee kovin loogisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi