Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin juuri kokonaisen pakaste-prinsessakakun yksin kerrallaan, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
12.08.2012 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kärsitkö syömishäiriöstä? :(

Vierailija
2/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan kaikkea makeaa, mutta en pysty syömään kerralla liikaa yhtä lajia makeaa esim. kokonainen kakku, suklaa levy tai iso karkki pussi. Alkaa onneksi ällöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedin juuri sellaisen marketin porkkanakakun pieninä paloina, mukaan sörssäsin pari suklaavanukasta ja maitoa. Tyhjentämään ja jälkien hävitys.

171/62

Vierailija
4/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kärsin syömishäiriöstä. Ainakin luullakseni. Olen silti pysynyt suht normipainoisena, bmi tosin 23, etten ihan mikään hoikkakaan ole. Oksennan siis joskus herkkuja, ja silloin pyrin syömään jotain sellaista mikä on helppo oksentaa kuten jäätelö tms. Joo tiedän, säälittävää...

Vierailija
5/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystyt syömään niin paljon kerralla?

Kuinka paljon itse painat?

Itse painan 130kg, enkä pystyisi syömään edes neljännestä jostain kakusta.

Vierailija
6/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi:ni on 23 paikkeilla, eli ihan normaalipainoinen olen. Mitä syömishäiriöön tulee, niin täysin tervettä suhtautumista ruokaan minulla ei ole koskaan ollut, nykyään syön kuitenkin enemmänkin anorektisesti tämä poikkeus poislukien.

Vähän on ähky, mutta ei pahasti. Pian varmaan helpottaa. Viimeiset lusikalliset eivät kyllä maistuneet enää paljoa millekään, ensimmäinen on se paras. Muuta en sitten tänään

syökään, muuten lihon.

Vierailija
7/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin. Ja minä rakastan monia.

Ap

Vierailija
8/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih.

Itse olisin jo nukkumassa, jos olisin äsken vetässyt tuon määrän hiilareita. Paljonko siinä muuten olikaan niitä?

Vierailija
9/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kerran 2 pakastekakkua putkeen, olen normaalipainoinen, mutta en kyllä pitkään tällä menolla..

Vierailija
10/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä makuinen se oli?

Vierailija
11/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on mennyt rajattomasti makeaa, jos vain on tilaisuus syödä, koska enhän kehtaa ainakaan miehen nähden syödä. Ruokahalu vain menee, et se varmaan komppaa koska olen 40 vuotias 174/64. Omasta mielestä ainakin kyl 6-7 kg liikaa, mut kun olen niin perso makeelle... Eli olen syönyt fröding.marenkikakkuja useitakin yksin. En toki kuin tänäkin vuonna vasta 2, mut kumminkin. Syön kevyesti suklaataata hetkessä 500g - ihan tv katselun lomas. Joulut on pahoja kun rasiat katoaa pika pikaa ja lasten omiakin tekis mieli.

Vierailija
12/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla muuta.

Eiku: Respect, en ite kykenis ikinä tuollaiseen suoritukseen.

Vierailija
13/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan vain sanoa, että ymmärrän sua todella hyvin! Se on HYVÄÄ :)

...eikä ees mikään hirveen iso...eihän?

Vierailija
14/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on ähky, mutta ei pahasti. Pian varmaan helpottaa. Viimeiset lusikalliset eivät kyllä maistuneet enää paljoa millekään, ensimmäinen on se paras. Muuta en sitten tänään

syökään, muuten lihon.

Syö nyt ihmeessä tänään vielä jotain kuituja, esim. hedelmiä... Muuten tuo mättö ei ikinä tuu sun suolesta ulos!

Vierailija
15/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih.

Itse olisin jo nukkumassa, jos olisin äsken vetässyt tuon määrän hiilareita. Paljonko siinä muuten olikaan niitä?

Kakku oli muistaakseni 400g. Ja hyvää oli. Sanottakoon vielä, että olin siis etukäteen päättänyt, että kun sen kakun ostan, syön sen kerrallaan. :) En olisi nauttinut siitä yhtä paljoa, jos olisin ottanut vain neljännesosas vaikka edes. No, tänään oli "karkkipäivä", muita herkkuja en olekaan tällä viikolla syönyt.

Ap

Vierailija
16/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mansikkakakku ole parempaa?

Minä vedän niitä. VOin syödä myös pellillisen korvapuusteja ihan huvikseni.

Olen myös normaalipainoinen enkä edes mikään himourheilija.

Kyllä kakku on hyvää.

Vierailija
17/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin luvannut itselleni, että jos en muita herkkuja syö koko viikon aikana, saan tänään tuo syödä. Olen siis tehnyt tätä ennenkin.

Ap

Vierailija
18/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydääkö sitä pakastejuustokakkua enää?

Vähän se on hyvää.

t: se toinen kakkufanaatikko.

Vierailija
19/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydääkö sitä pakastejuustokakkua enää?

Vähän se on hyvää.

t: se toinen kakkufanaatikko.

minulla on pakastekakuista kokemusta ainoastaan noista prinsessakakuista, mutakakuista sekä Daim-kakuista. :-) Mansikkakakku ei kuulosta minun makuuni tällä hetkellä yhtä hyvältä, tuo marsipaani kakun päällä on niiiiin ihanaa!

Ap

Vierailija
20/21 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sitä koskaan maistanut mutta varmasti on aika makeita ne kakut :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän