Naapuri tuli "keskustelemaan" lastenkasvatuksesta...
Toisin sanoen siis haukkui pystyyn koska olen huono äiti. Perusteena se että teen välillä pitkää päivää töissä ja lapset "ties kenen hoidossa"... Naapuria ei edes kiinnostanut kuunnella todellista tilannettamme ja loppulausahdus "varmaan juokset vielä viikonloput miehissä" kruunasi kaiken! Oikeasti eniten ottaa kyllä päähän se että lapset oliva kuulemassa koko purkauksen, olivat hekin pahoilla mielin ja pienimmät säikähtäneitä naapurin huutamisesta ja vihamielisyydestä.
Kyseinen naapuri ön asunut samalla kadulla, viereisessä talossa nyt kesän ajan. Eikä todella tiedä elämästämme yhtään mitään! En tiedä mistä tämä purkaus sai alkunsa... Tulee mieleen että ainoa syy olis se että olen yh... En vaan ollut tajunnut että vielä on sellaisia ihmisiä jotka yksinhuoltajuuden perusteella tuomitsevat heti toisen....
Kommentit (8)
Olisi voinut kävellä tilanteesta pois ja sanoa, että elämäni ei kuulu sinulle vähääkään.
Minäkin tiedän yh:n, joka hoidattaa lapsensa jatkuvasti muilla. Ehkä naapuri halusi herättää sinut miettimään oletko tarpeeksi lastesi kanssa? Harmi, jos syytös oli aiheeton, mutta lasten parasta hän varmaankin ajatteli.
OIkeasti kaikki ihmiset eivät todellakaan "ajattele vain lasten parasta" vaan heidän syvin ja tärkein tarkoitus on tuomita ja loukata. En käsitä miten joku voi olla noin sinisilmäinen ja luulla että ilkeitä ihmisiä ei ole olemassa.
Ap:n tekstistä saa kuvan että se naapuri ei ollut asiallinen, eikä ystävällinen vaan naapurin tarkoitus on ollut vain ja ainoastaan haukkua ap.
Mullakin oli vastaava naapuri joka tuli haukkumaan minut ties miksi kun ei nähnyt esikoistani leikkimässä tms. pitkään aikaan. Eipä tiennyt että esikoinen oli leukemian takia akuutissa hoidossa ja teki kuolemaa sairaalassa. Minä olin kotona vauvan kanssa.
Ap:n ei todellakaan tarvitse välittää tuollaisesta kyttääjästä.
niin olisi puuttunut asiaan jotenkin muutoin kuin huutamalla ja haukkumalla äitiä lasten kuullen!
Jos moinen jatkuu, niin ei muuta kuin ilmoitus kotirauhan häirinnästä.
Mikäli oikein ymmärsin, että oman talon pihalle tuli räksyttämään, niin tuollaisen naapurin saa vapaasti poistaa tontilta ja sanoa, ettei tarvi enää tulla. Harmi, kun naisilla ei oletusarvoisesti ole riittävästi voimaa tähän poistamiseen, niin joutuu vain kuuntelemaan.
uhkana itselleen, kilpailijana. Voihan vaikka tuollaisen naisen mies alkaa kiinnostua pärjäävästä yksinhuoltajaäidistä.
Selvästi tämä naapuri on sairas. Älä turhaan ole pahoilla mielin koska itse tiedät tilanteesi parhaiten. Tsemppiä arkeen ja älä välitä muiden puheista! Sano lapsillekin ett' kyseinen naapuri on "pöpi". Senhän hän käytöksellään todisti.
-asiatonta naapurilta- hae poliisi apuun, jos kotirauhaa jatkossa rikotaan
t. sossu
Minäkin tiedän yh:n, joka hoidattaa lapsensa jatkuvasti muilla. Ehkä naapuri halusi herättää sinut miettimään oletko tarpeeksi lastesi kanssa? Harmi, jos syytös oli aiheeton, mutta lasten parasta hän varmaankin ajatteli.