Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-v pojan kiinnostus alapääjuttuihin

Vierailija
12.08.2012 |

Minun toinen poikani on älyttömän kiinnostunut ollut aina ruumiistaan. Nyt tuntuu ettei sanominen / huomiotta jättäminen auta. TÄnään sanoi mm. että äiti haluatko että pissaan sun päälle, tai lyö napakasti haaroväliini. Tahallaan koskettelee sisariaan ja nauttii pylly/pippleijutuista. Toinen poikamme ei ole koskaan ollut tällainen. Olemme mielestämme kasvattaneet järjellä eli kertoneet mistä saa puhua ja miten ja mitä varten ne on ja missä tilanteissa niistä puhutaan. Kun ei ole auttanut, olemme tiukasti sanoneet ja lyömisestä tietenkin joskus pepputaputuksista myös jäähylle jos on selkeästi tahallista eikä varoitus auta.

Mikä jatkossa neuvoksi vai meneekö iän myötä ohi? Lapsi ei ole nähnyt meidän juttuja, ja kaksi muuta sisarusta ei siis ole tällaisia.

Vai annanko olla, kuuluu kehitykseen, ja mietin turhaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun räplää keskellä olohuonetta ja haluaa, et muut osallistuis leikkiin, olen sanonut, että pippelillä saa leikkiä yksin omassa huoneessa. Ei ole kyllä sanottavasti auttanut. En ole huolestunut, 4v on vielä tosi pieni ja ehtii kyllä oppia. On mun ainoa poika, joten ei ole vertailukohtaa.

Vierailija
2/2 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan myös sanottu, että ei saa räplätä pippeliä muiden nähden. Meillä poika ei ole vielä oikeasti tajunnut että tytöt on erilaisia,koska ei ole nähnyt nakkena yhtään tyttöä, ja siksi varmaan ei yritä hiplailla heitä. Ajattelee kuitenkin paljon sitä että äiti ja isä on erilaisia, ja kertoilee mielellään tarinoita siitä, että kun hän on iso, ja on tullut tytöksi, niin hänellä on isot tissit. On tosi pahoillaan kun tissit ei näytä kasvavan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme