Miten paljon annatte av-keskustelujen(provojen) vaikuttaa
elämäänne. Tietoisesti tai sitten näin jälkeenpäin ajateltuna.
Rehellisesti.
Itse täytyy myöntää että tunnen joskus suurta kateutta toisten av-mammojen rikkauksista... kunnes tajuan kyseenalaistaa, mikä on totta ja mikä ei.
Kommentit (6)
elämään millään lailla. Joskus olen saanut kyllä ihan päteviä vinkkejäkin täältä.
Olen anoppi ja mummo. En oikein uskalla olla yhteydessä poikani perheeseen. Tuntuu, että anopit tekevät aina kaiken väärin.
noi valtavat tulot joita joillakin näyttää olevan. Aina sitten mietin, että harva isotuloinenkaan on sentään niin elämästä vieraantunut kuin tänne kirjoittelevat "isotuloiset" joten taitaa ne rahavuoret olla vain kirjoittajien mielikuvitusta.
Eli, jos on älytön provo aiheesta joka on minua lähellä ja josta tiedän jotain, sitte täällä kirjoitellaan ihan paskaa, menee hermot.
ne vaikuttaisi, mutta kyllä ne vaikuttaa. Väkisinkin sitä alkaa ajatella, että ihmiset on sisimmässään ilkeämpiä kuin mitä näyttää ulospäin - vaikka itse siis en ole.
mutta mulla on pari fb-tuttua, joiden itsekehu ja varallisuudella ja muulla elämänsisällöllä leuhkiminen kyllä joskus harmittaa.