Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako joku itse itselleen muumimukeja?

Vierailija
11.08.2012 |

Meillä on niitä kaappi täynnä, ollaan saatu kaikki lahjaksi. Mietin että onkohan muillakin näin, että niitä mukeja pukkaa tulemaan lahjaksi vaikka ei itse niistä niin välittäis...mut meneehän noi tuossa arkikäytössä.

Jos ostelet itse muumimukeja, niin mikä niissä viehättää? Tuleeko mieleen lapsuuden tarinat vai mikä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymmentä löytyy

Vierailija
2/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat niitä sitten joskus mukaansa kun lentävät pois pesästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä saan toivomani mukit esim. äitienpäivälahjaksi tai synttärilahjaksi.

Käytämme muumimukeja arkimukeina. Niitä on aika paljon. Ostan (tai mies ostaa) kivan näköiset erikoismukit.

Hyvä koko, kiva ulkonäkö.

Vierailija
4/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan itselleni.

Vierailija
5/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat hänen mielestään käteviä vieraskuppeja. Eikä kukaan niillä rippijuhlissakaan häiriintynyt, ettei saanutkaan rippikahveja perinteisessä ruusukupissa. ;)

Vierailija
6/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut muutaman itse ja muut saanut lahjaksi. Tykkään kun ne on värikkäitä ja omanlaisia jokainen. Minusta on tylsää kun kaikki kupit ovat samanlaisia yksivärisiä plaah. Muumeista piirrettynä en ole pitänyt koskaan, en lapsenakaan. Mutta ne hahmot on ihan hauskoja esimerkiksi juurikin noissa mukeissa, kun jokainen niistä on omanlaisensa. Lapset kun kattaa pöydän, niin ne laittaa vieraille aina semmosen hahmon mitä vieras niiden mielestä muistuttaa :) tätä ei olla vieraille kerrottu :)

Vierailija
7/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ostanut ja toivonut/saanut lahjaksi. Olin pienenä melkoinen muumifani, katson vielä nyt aikuisena joskus muumeja. Muumimukeissa miellyttää se tyyli ja tunnelma mikä niissä on, lisäksi yksinkertaine muotoilu. Käytetään arkena ja joissain ei niin hienoissa juhlissa. Muita muumiastioita (tarjoilukulhoja, kannu tms) käytetään arkeen sekä juhlaan. Lisäksi pidän muumimukien lapsellisuudesta, aina ei tarvii kaiken olla niin korrektia.