Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa miestuttavalle joka on kiinnostunut ettei itseäni oikein kiinnosta?

Vierailija
26.11.2005 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta!

Miehillä on välillä vaikeuksia ymmärtää vihjailuja.

Vierailija
2/8 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänä olen tästä henkilöstä kiinnostunut, mutta suhteeseen en halua.

Vierailija
4/8 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraa puhetta vaan!

Vierailija
5/8 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko kavereita = Voidaanko harrastaa satunnaista seksiä ilman sitoumuksia?

Vierailija
6/8 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, me ei olla kyllä vielä edes tuttavatasolla... Tapasin mielenkiintoisen miehen, harvoin niin kiinnostunkaan, että annoin oma-aloitteisesti numeroni. Tekstailtiin siinä sitten pari viikkoa, koska olin kipeänä, eikä voitu nähdä.

Nyt maanantaina sattumalta osuttiin samaan baariin. Miehellä oli vapaapäiviä siinä ja hän oli aivan tolkuttomassa kännissä... :-( Itsekin ryyppään, mutta jotenkin tuli heti mieleen isäni, joka alkoholistina on tosiaan tuttu näky noin humalassa:-( Ja siihen loppui kiinnostus tähän mieheen, kuin seinään.

Hän pyysi käytöstään anteeksi seuraavana päivänä tekstarilla ja sain vastattua vain että no ei se mitään.... jolloin hän jo pyysi että nähtäisiin nyt torstaina. En saanut vastattua mitään, mitä olisin voinut sanoa? Että sori, muistutat juomistavoiltani isääni joka on by the way alkoholisti.

Eilen illalla törmäsin taas sattumalta eri baarissa tähän mieheen, ja hän vaan sanoi, että et sitten vastannut mitään...? Pahoittelin ja sanoin selittäväni joskus. Hän sanoi: valinta on sinun.

Tuntuu ikävältä, eilen hän oli taas niin suloinen ja huomaan fyysisen vetovoiman välillämme. Tuleeko mieleen ehdotuksia mitä tehdä, vai jätänkö tilanteen näin vain? Kiitos.

Vierailija
7/8 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä selvisin kerran vastaavasta tilanteesta siten, että aloin oikein ajatuksella ja tarkoituksella lörpöttelemään miehelle kuin jollekin tyttökaverilleni ihastuksestani. Tein pelinavauksen kysymällä tyyliin " sä olet niin hyvä kaveri, että sulta voin kysyä miehistä mielipidettä tyypistä NN, meillä on ollut pientä vipinää ja olen aika kiinnostunut jne..." Ja sitten tarkoituksella viljelin tätä tyyliä jonkin aikaa, ja johan meni perille. Kaveruuskin jäi jonkinasteiseksi, vaikka olin aika varma, että sille saa sanoa näkemiin.

Vierailija
8/8 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teet oikein numeron tästä selittämisestä - seuraavan kerran tavatessanne (sähköposti toimii vielä paremmin!) selität, että olet huomannut välillänne olevan tiettyä jännitettä, mutta tässä elämäntilanteessa tunnet, ettet pysty antamaan KENELLEKÄÄN enempää kuin ystävyytesi. Sitten syytät stressiä, vaikeuksia entisen poikaystävän kanssa, masennusta, huonoja kokemuksia menneisyydestä tms. Sitten sanot, että toivot että pystytte olemaan ystäviä tästä huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän